Ραγδαίες εξελίξεις καταγράφονται στην υπόθεση της πρώην δημοσιογράφου και PR travel agent, που φέρεται ότι εξαπάτησε δεκάδες φιλάθλους που ήθελαν να παρακολουθήσουν από κοντά το Final Four της Euroleague στο Αμπού Ντάμπι, αποσπώντας μεγάλα χρηματικά ποσά δήθεν για τη διοργάνωση του ταξιδιού. Η Μ.Κ. θέλησε να δώσει πρώτη φορά τις δικές της εξηγήσεις για το φιάσκο, στέλνοντας από ένα μήνυμα στους επιχειρηματίες που είχαν δηλώσει συμμετοχή στο charter flight.
Οι εξηγήσεις της συνοδεύονται από αναφορές σε νομικά και τραπεζικά εμπόδια που -όπως ισχυρίζεται η ίδια- προκάλεσαν την ακύρωση της πτήσης. Διαβεβαιώνει πως βρίσκεται ήδη σε συνεννόηση με τον πάροχο για την επιστροφή των χρημάτων εντός 20 εργάσιμων ημερών, ενώ υποστηρίζει πως έχει ήδη προχωρήσει σε καταγγελίες σε βάρος προσώπων που -σύμφωνα με την ίδια- της είχαν υποσχεθεί την εξασφάλιση των εισιτηρίων του Final Four, χωρίς όμως να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους.
Στο επίμαχο κείμενο η travel agent επιχειρεί να μεταθέσει την ευθύνη για την αποτυχία του εγχειρήματος στη μη κάλυψη του απαιτούμενου αριθμού συμμετεχόντων, ενώ διαχωρίζει την υπόθεση του charter από εκείνη των πελατών που τελικά ταξίδεψαν στο Αμπού Ντάμπι με πτήσεις γραμμής, επιχειρώντας έτσι να αποσείσει τις ευθύνες της.
«Καλημέρα σας, ξεκινώ εκφράζοντας τη συγγνώμη μου για την αναστάτωση που προκλήθηκε και για το γεγονός ότι το ταξίδι σας δεν πραγματοποιήθηκε όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί. Κατανοώ απόλυτα την απογοήτευσή σας. Ωστόσο, θεωρώ σημαντικό να ξεκαθαρίσω ότι η πτήση charter της 22ας Μαΐου δεν ακυρώθηκε από δικό μου λάθος. Η ακύρωση οφείλεται αποκλειστικά στο γεγονός ότι δεν συμπληρώθηκε ο απαιτούμενος αριθμός επιβατών, γεγονός που είναι απόλυτα σαφές στους όρους λειτουργίας τέτοιων πτήσεων» ανέφερε αρχικά η πρώην δημοσιογράφος στο μήνυμά της και συνέχισε:
«Την ίδια στιγμή, όλοι οι ταξιδιώτες που εντάχθηκαν στο βασικό πακέτο με πτήση γραμμής στις 21-26 Μαΐου ταξίδεψαν κανονικά και εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίησή τους. Η οργάνωση λειτούργησε, όπως ακριβώς είχε προβλεφθεί, για όσους ακολούθησαν τις συμφωνημένες διαδικασίες. Εξαιτίας του ντόρου που προκλήθηκε, βρίσκομαι αυτή τη στιγμή σε διαδικασία ελέγχου από τις αρμόδιες Αρχές, με αποτέλεσμα να μην έχω πρόσβαση στους τραπεζικούς μου λογαριασμούς. Παρ’ όλα αυτά, είμαι σε διαρκή επικοινωνία με τον πάροχο και οποιοδήποτε ποσό δικαιούται ο καθένας σας για την ακύρωση θα επιστραφεί εντός 20 εργάσιμων ημερών».
Η ίδια συνεχίζει κάνοντας λόγο για τα εισιτήρια του Final Four και υποστηρίζει πως έχουν ήδη γίνει καταγγελίες σε βάρος των προσώπων που τα υποσχέθηκαν. «Δεν είμαι άνθρωπος που σέρνει κόσμο στα δικαστήρια – τα θεωρώ χώρο για τους αφελείς και τους μικρόψυχους. Σας ζητώ να σεβαστείτε τη σοβαρότητα της κατάστασης και την προσπάθεια που γίνεται για να τακτοποιηθούν όλα, παρά τις εξωτερικές δυσκολίες που προκάλεσαν άλλοι» καταλήγει στο κείμενο που απέστειλε στους επιχειρηματίες. Ωστόσο, οι αποδέκτες του μηνύματος κάθε άλλο παρά καθησυχασμένοι δηλώνουν, κάνοντας λόγο για προσχηματικές δικαιολογίες. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ετοιμάζουν νέες μηνύσεις, απαιτώντας πλήρη αποζημίωση για τις οικονομικές ζημιές και την ηθική βλάβη που υπέστησαν από την αιφνίδια ακύρωση του ταξιδιού.