Σάββατο, 22 Ιουνίου, 2024

Εύα Νάθενα: Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Σανγκάης

Μια μεγάλη διάκριση απέσπασε η ταινία «Φόνισσα» και, ειδικότερα,...

Συνεχίζει τη… λύρα του ο Ρεράκης για τον βιασμό του...

Στις 28 Ιουνίου αναμένεται να πέσει η αυλαία στη...

Πασαρέλα με καπέλα, λουλουδάτα φορέματα και μπονζούρ σμόκιν στις ιπποδρομίες του...

Οι βασιλικές ιπποδρομίες του Ασκοτ είναι το πιο hot...

Δάφνη Καραβοκύρη: «Μου έχει τύχει παρουσιάστρια να αρνηθεί να έρθει στο podcast»

Στην εκπομπή «Breakfast@Star» παραχώρησε μια συνέντευξη η Δάφνη Καραβοκύρη....

«Δισκοθήκη» για εργασία και χαρά!

Ερευνα έδειξε ποια μουσικά κομμάτια κάνουν τους εργαζομένους να είναι πιο αποδοτικοί και ομαδικοί και ποια εγωιστές και μη συνεργάσιμοι

Ερευνα έδειξε ποια μουσικά κομμάτια κάνουν τους εργαζομένους να είναι πιο αποδοτικοί και ομαδικοί και ποια εγωιστές και μη συνεργάσιμοι

Το «Yellow submarine» των Beatles, το «Walking on sunshine» και άλλα χαρούμενα και ξεσηκωτικά τραγούδια μπορεί να αυξήσουν την απόδοση και το πνεύμα της ομαδικότητας όταν ακούγονται στον χώρο εργασίας, σύμφωνα με νέα έρευνα. Αντίθετα, τα κομμάτια heavy metal τους κάνουν λιγότερο συνεργάσιμους και εγωιστές.

Ερευνητές του πανεπιστημίου Κορνέλ πραγματοποίησαν δύο πειράματα για να ανακαλύψουν την επίδραση της μουσικής στον χώρο εργασίας και δημοσίευσαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους στο επιστημονικό περιοδικό «Journal of Organizational Behavior». Στο πρώτο πείραμα χώρισαν τους συμμετέχοντες σε ομάδες των τριών εργαζομένων και τους δόθηκαν εικονικές μάρκες.

Κοινό ταμείο

Κατά τη διάρκεια του πειράματος προέκυπταν ευκαιρίες στις οποίες ο εργαζόμενος καλούνταν να αποφασίσει αν θα χρησιμοποιούσε κάποιες από τις μάρκες του για να ενισχύσει το κοινό ταμείο της ομάδας ή αν θα τις κρατούσε για τον εαυτό του. Οταν στον χώρο ακούγονταν χαρούμενα τραγούδια, όπως το «Yellow submarine» των Beatles, το «Walking on sunshine» των Katrina and the Waves, το «Brown eyed girl» του Βαν Μόρισον και το «Happy days», οι εργαζόμενοι ήταν πιο πιθανό να συνεισφέρουν στο κοινό ταμείο.

Αντίθετα, όταν ακούγονταν τραγούδια heavy metal που ερμήνευαν λιγότερο γνωστά συγκροτήματα, οι εργαζόμενοι ήταν πιο πιθανό να κρατήσουν τις μάρκες για τον εαυτό τους. Συνολικά οι συνεισφορές με τη χαρούμενη μουσική ήταν κατά 1/3 μεγαλύτερες απ’ ό,τι με τη heavy metal. Στο δεύτερο πείραμα οι ερευνητές εξέτασαν τις αντιδράσεις των εργαζομένων όταν έπαιζε η μουσική, επιβεβαιώνοντας τα ίδια αποτελέσματα. Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η χαρούμενη μουσική ωθεί τους ανθρώπους να λάβουν συχνότερα αποφάσεις που συντελούν στο καλό της ομάδας, εφόσον τους δημιουργεί θετική διάθεση.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποζημίωση-μαμούθ του mr coca-cola σε εργαζομένη του! – Τη βίασε και του παίρνει 839.830.000€

Αστρονομική αποζημίωση, που θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες στην...

Ο Κώστας Καραμανλής με τη Νατάσα Παζαΐτη και τον γιο τους στο Ηρώδειο

Ο Κώστας Καραμανλής, η Νατάσα Παζαΐτη και ο γιος...

Κοκλώνης στην πόρτα της εξόδου από το Οpen

Ραγδαίες εξελίξεις στο Open, καθώς το επικείμενο διαζύγιο του...

Κόσμος δίχως γυρισμό για τον Μπρους Γουίλις

Χαμένος στον κόσμο του μοιάζει ο Μπρους Γουίλις σε...

Ανω κάτω έκανε την εκπομπή του Αρναούτογλου η Στέλλα Μπεζαντάκου

Χαμός με το «Μπλουζάκι» της Στέλλας Μπεζαντάκου στο πλατό...

MAD VMA 2024: Οι λαμπερές εμφανίσεις των celebrities στο κόκκινο χαλί

Εχθές το βράδυ στο γήπεδο Tae Kwon Do πραγματοποιήθηκαν...

Δύο κυρίες του Σασμού πήραν μεταγραφή στον ΑΝΤ1

Ελαμψαν, ξεχώρισαν, αγαπήθηκαν πολύ και συγκίνησαν. Από τον «Σασμό»...