Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Πατρόν Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Τεχνητή Νοημοσύνη και... στη μόδα! Για πρώτη φορά...

«Σασμός»: H Μαρίνα με τη γιαγιά Ειρήνη συμφιλιώνονται

Όσα θα δούμε στο αποψινό επεισόδιο του «Σασμού».Η Θοδώρα...

Μαριάντα Πιερίδη: Ερωτικό ταξιδάκι στο Λονδίνο

Απόδραση στο Λονδίνο με το νέο της αμόρε για...

Ο ντελιβεράς που είχε αφοδεύσει σε ασανσέρ και πασάλειψε τους τοίχους μονοκατοικίας...

Δεν έχουν περάσει παρά μόνο δυόμισι μήνες από εκείνο...

«Δισκοθήκη» για εργασία και χαρά!

Ερευνα έδειξε ποια μουσικά κομμάτια κάνουν τους εργαζομένους να είναι πιο αποδοτικοί και ομαδικοί και ποια εγωιστές και μη συνεργάσιμοι

Ερευνα έδειξε ποια μουσικά κομμάτια κάνουν τους εργαζομένους να είναι πιο αποδοτικοί και ομαδικοί και ποια εγωιστές και μη συνεργάσιμοι

Το «Yellow submarine» των Beatles, το «Walking on sunshine» και άλλα χαρούμενα και ξεσηκωτικά τραγούδια μπορεί να αυξήσουν την απόδοση και το πνεύμα της ομαδικότητας όταν ακούγονται στον χώρο εργασίας, σύμφωνα με νέα έρευνα. Αντίθετα, τα κομμάτια heavy metal τους κάνουν λιγότερο συνεργάσιμους και εγωιστές.

Ερευνητές του πανεπιστημίου Κορνέλ πραγματοποίησαν δύο πειράματα για να ανακαλύψουν την επίδραση της μουσικής στον χώρο εργασίας και δημοσίευσαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους στο επιστημονικό περιοδικό «Journal of Organizational Behavior». Στο πρώτο πείραμα χώρισαν τους συμμετέχοντες σε ομάδες των τριών εργαζομένων και τους δόθηκαν εικονικές μάρκες.

Κοινό ταμείο

Κατά τη διάρκεια του πειράματος προέκυπταν ευκαιρίες στις οποίες ο εργαζόμενος καλούνταν να αποφασίσει αν θα χρησιμοποιούσε κάποιες από τις μάρκες του για να ενισχύσει το κοινό ταμείο της ομάδας ή αν θα τις κρατούσε για τον εαυτό του. Οταν στον χώρο ακούγονταν χαρούμενα τραγούδια, όπως το «Yellow submarine» των Beatles, το «Walking on sunshine» των Katrina and the Waves, το «Brown eyed girl» του Βαν Μόρισον και το «Happy days», οι εργαζόμενοι ήταν πιο πιθανό να συνεισφέρουν στο κοινό ταμείο.

Αντίθετα, όταν ακούγονταν τραγούδια heavy metal που ερμήνευαν λιγότερο γνωστά συγκροτήματα, οι εργαζόμενοι ήταν πιο πιθανό να κρατήσουν τις μάρκες για τον εαυτό τους. Συνολικά οι συνεισφορές με τη χαρούμενη μουσική ήταν κατά 1/3 μεγαλύτερες απ’ ό,τι με τη heavy metal. Στο δεύτερο πείραμα οι ερευνητές εξέτασαν τις αντιδράσεις των εργαζομένων όταν έπαιζε η μουσική, επιβεβαιώνοντας τα ίδια αποτελέσματα. Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η χαρούμενη μουσική ωθεί τους ανθρώπους να λάβουν συχνότερα αποφάσεις που συντελούν στο καλό της ομάδας, εφόσον τους δημιουργεί θετική διάθεση.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σάλος στη Μύκονο με τη θαμμένη εκκλησία σε έκταση ιδιοκτησίας των Ρέμου και Πηλαδάκη

Αλγεινή εντύπωση και έντονες αντιδράσεις προκαλεί η είδηση ότι...

Ερωτευμένα ζευγάρια σε νυχτερινές περιπλανήσεις

Κοσμικές εξορμήσεις στην Αθήνα για τέσσερα ερωτευμένα ζευγάρια της...

Η Κιμ Καρντάσιαν έπαθε… Σενσόρι

«Κιμ Σενσόρι» αποκαλούν την Κιμ Καρντάσιαν οι followers της...

«Χωρισμός» για Καινούργιου και Μικρούτσικο!

Εκαναν αμφότεροι «μπαμ»! Διαζύγιο κοινή συναινέσει θα είναι αυτό...

Νέα… άσφαλτος στην «Οδό Ζαρίφη» για να σωθεί η εκπομπή του Open

«Ανακαίνιση» στην «Οδό Ζαρίφη» και στο «Καλύτερα δε γίνεται!»....

Ιωάννα Τούνη: Τα επίμαχα «κεφάλαια» του βουλεύματος που στέλνει σε δίκη τους δύο άντρες

Συγκλονιστικά στοιχεία για την υπόθεση revenge porn εις βάρος...