Σάββατο, 27 Ιουλίου, 2024

Eλενα Χριστοπούλου: Η artist manager σε ρόλο κριτή στο reality «My Style...

Υπό άκρα μυστικότητα «έκλεισε» για τη νέα τηλεοπτική σεζόν...

Εβελυν Καζαντζόγλου με νέο hairstyle

Νέο look για την Εβελυν Καζαντζόγλου. H fashion expert...

Ηλίας Καμπακάκης: Νέο διπλό ψηφιακό άλμπουμ

Λίγο μετά την κυκλοφορία του single του «1000 φορές»,...

Ειρήνης Στεριανού: Το μοντέλο και ηθοποιός σε λαμπερό event με φίλους...

Η σειρά γυαλιών ηλίου της Ειρήνης Στεριανού είναι γεγονός...

«Δισκοθήκη» για εργασία και χαρά!

Ερευνα έδειξε ποια μουσικά κομμάτια κάνουν τους εργαζομένους να είναι πιο αποδοτικοί και ομαδικοί και ποια εγωιστές και μη συνεργάσιμοι

Ερευνα έδειξε ποια μουσικά κομμάτια κάνουν τους εργαζομένους να είναι πιο αποδοτικοί και ομαδικοί και ποια εγωιστές και μη συνεργάσιμοι

Το «Yellow submarine» των Beatles, το «Walking on sunshine» και άλλα χαρούμενα και ξεσηκωτικά τραγούδια μπορεί να αυξήσουν την απόδοση και το πνεύμα της ομαδικότητας όταν ακούγονται στον χώρο εργασίας, σύμφωνα με νέα έρευνα. Αντίθετα, τα κομμάτια heavy metal τους κάνουν λιγότερο συνεργάσιμους και εγωιστές.

Ερευνητές του πανεπιστημίου Κορνέλ πραγματοποίησαν δύο πειράματα για να ανακαλύψουν την επίδραση της μουσικής στον χώρο εργασίας και δημοσίευσαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους στο επιστημονικό περιοδικό «Journal of Organizational Behavior». Στο πρώτο πείραμα χώρισαν τους συμμετέχοντες σε ομάδες των τριών εργαζομένων και τους δόθηκαν εικονικές μάρκες.

Κοινό ταμείο

Κατά τη διάρκεια του πειράματος προέκυπταν ευκαιρίες στις οποίες ο εργαζόμενος καλούνταν να αποφασίσει αν θα χρησιμοποιούσε κάποιες από τις μάρκες του για να ενισχύσει το κοινό ταμείο της ομάδας ή αν θα τις κρατούσε για τον εαυτό του. Οταν στον χώρο ακούγονταν χαρούμενα τραγούδια, όπως το «Yellow submarine» των Beatles, το «Walking on sunshine» των Katrina and the Waves, το «Brown eyed girl» του Βαν Μόρισον και το «Happy days», οι εργαζόμενοι ήταν πιο πιθανό να συνεισφέρουν στο κοινό ταμείο.

Αντίθετα, όταν ακούγονταν τραγούδια heavy metal που ερμήνευαν λιγότερο γνωστά συγκροτήματα, οι εργαζόμενοι ήταν πιο πιθανό να κρατήσουν τις μάρκες για τον εαυτό τους. Συνολικά οι συνεισφορές με τη χαρούμενη μουσική ήταν κατά 1/3 μεγαλύτερες απ’ ό,τι με τη heavy metal. Στο δεύτερο πείραμα οι ερευνητές εξέτασαν τις αντιδράσεις των εργαζομένων όταν έπαιζε η μουσική, επιβεβαιώνοντας τα ίδια αποτελέσματα. Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η χαρούμενη μουσική ωθεί τους ανθρώπους να λάβουν συχνότερα αποφάσεις που συντελούν στο καλό της ομάδας, εφόσον τους δημιουργεί θετική διάθεση.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Φωνή ΑμεΑ με τη Χρονοπούλου – Σύνταξη εδώ και τώρα στους γονείς παιδιών με αναπηρία

Ενα ψήφισμα διαφορετικό από τα υπόλοιπα έρχεται από σήμερα...

Βούλα Γκίκα: Έφυγε για το μεγάλο ταξίδι παρουσία μόλις 20 ανθρώπων

Μόνη και ξεχασμένη από φίλους και συναδέλφους της κηδεύτηκε...

Ντόλτσε βίτα για ένστολους λουφαδόρους – Σόδομα και Γόμορρα στην κοσμοπολίτικη Μύκονο

Σόδομα και Γόμορρα στην κοσμοπολίτικη Μύκονο με τα καμώματα...

Η πασίγνωστη ηθοποιός που κόλλησε Covid οκτώ εργαζομένους έκανε παράνομα ιατρικές εξετάσεις

Ρουσφέτι στην πασίγνωστη ηθοποιό που κόλλησε κορονοϊό τουλάχιστον οκτώ...

«Βασίλισσα» στο Μαρούσι (;) από τον ερχόμενο Φεβρουάριο η Ελένη Μενεγάκη

Το 2025 θα προσγειωθεί η Ελένη Μενεγάκη στον ΑΝΤ1;...

Βιασμοί σε γηροκομείο: Το μαρτύριο μάνας τεσσάρων παιδιών σε οίκο ευγηρίας στη δυτική Ελλάδα

Την ώρα που η σεξουαλική κακοποίηση σε βάρος ανυπεράσπιστων...