Συμβουλές για μαμάδες

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΑΜΑΔΕΣ • Εξυπνες συνταγές για να «πέσει» το στομάχι • ΟΙ ΣΑΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΣΤΑΡ • Ο υδατάνθρακας που βοηθά τον μεταβολισμό • ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΡΑ • Κατανάλωση φρούτων και πρόσληψη βάρους • ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΜΑΜΑΔΕΣ

Να πάρουν τον χρόνο τους προτού ξεκινήσουν γυμναστήριο συμβουλεύει τις νέες μαμάδες η αργυρή ολυμπιονίκης του επτάθλου στο Ρίο Τζέσικα Ενις Χιλ. Η Βρετανίδα πρωταθλήτρια αποκάλυψε πόσο δύσκολο ήταν ακόμη και για την ίδια να ξαναβρεί τη φόρμα της μετά τη γέννηση του γιου της Ρέτζι το 2014 και να επαναφέρει το σώμα της σε αγωνιστική κατάσταση.

«Χρειάζεται χρόνο και νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό οι νέες μαμάδες να μην αισθάνονται ότι μία εβδομάδα μετά τον τοκετό οφείλουν να αρχίσουν τζόκινγκ και κοιλιακούς. Δεν κάνει καλό ούτε σωματικά ούτε ψυχολογικά και δεν πρόκειται να τις βοηθήσει. Πρέπει απλά να δώσουν χρόνο στον εαυτό τους» είπε σε συνέντευξή της στο «Cosmopolitan», προσθέτοντας ότι και η ίδια δυσκολεύτηκε πολύ.

«Νόμιζα ότι θα ξαναβρώ τη φόρμα μου στη στιγμή, αλλά μου πήρε… αιώνες και χρειάστηκα πολλή στήριξη από τον προπονητή, τον φυσιοθεραπευτή και τον γιατρό μου. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να το κάνω ξανά με επιτυχία» παραδέχθηκε.

Εξυπνες συνταγές για να «πέσει» το στομάχι

Χρειάζεται να ρίξετε το στομάχι σας σε χρόνο μηδέν; Κανένα πρόβλημα, αφού, σύμφωνα με τους ειδικούς, μπορείτε να το πετύχετε με απλά διατροφικά tips. Η διατροφολόγος Κάρεν Κάμινγκς-Πάλμερ προτείνει την καθημερινή κατανάλωση ενός ποτηριού χλιαρό νερό με μια κουταλιά της σούπας μηλόξιδο, ένα κουταλάκι του γλυκού κουρκουμά και λίγο μέλι για την απομάκρυνση των τοξινών, ενώ για την απαλλαγή από το φούσκωμα συνιστά ταμπλέτες ενεργού άνθρακα.

Παράλληλα, για την ενίσχυση της διαδικασίας της λιποδιάλυσης στην περιοχή της κοιλιάς, προτείνει αβγά ποσέ, αβοκάντο, ελιές, φύκια, σπαράγγια και τσάι από μάραθο.

ΟΙ ΣΑΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΣΤΑΡ

Φύλλα ρόκας, καρπούζι και φέτα είναι τα τρία συστατικά της αγαπημένης σαλάτας -που αποτελεί συχνά και κυρίως γεύμα- της Κέιτ Χάντσον κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Δεν είναι ωστόσο η μόνη σταρ που επιλέγει ασυνήθιστες, πλην όμως υγιεινές, σαλάτες για να διατηρεί τη φόρμα της κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Η Τζούλια Ρόμπερτς επιλέγει λαχανάκια Βρυξελλών, φιστίκια, ισπανικό τυρί ματσένγκο και βραστό αβγό, ενώ η Λίλι Ολντριτζ τρώει πολλά μεσημέρια σαλάτα από τόφου, παντζάρι, καρότα, κινόα, μπρόκολο και μαρούλι, με λίγες πιπεριές τσίλι.

Η Τζένιφερ Λόπεζ, από την πλευρά της, διατηρεί τη φόρμα της με κέιλ, σπόρους κολοκύθας, κρεμμυδάκι, λαδολέμονο και τριμμένο ισπανικό τυρί κουέσο, ενώ η Τζένιφερ Ανιστον με σαλάτα από βραστά ρεβίθια, αγγούρι, κόκκινο κρεμμύδι, μαϊντανό, μέντα, φιστίκια και φέτα.

Ο υδατάνθρακας που βοηθά τον μεταβολισμό

Εδώ και χρόνια μάς προειδοποιούν ότι οι υδατάνθρακες είναι ο χειρότερος εχθρός της γραμμής μας. Νέα έρευνα έδειξε ωστόσο ότι ένας συγκεκριμένος τύπος του μπορεί να συμβάλει στον έλεγχο και στη διατήρηση του ιδανικού βάρους: το λεγόμενο ανθεκτικό άμυλο υδατάνθρακα αργού στην πέψη, που μετατρέπεται σε λιπαρά οξέα μέσα στο στομάχι και αυτά με τη σειρά τους σε ενέργεια.

Ως εκ τούτου, βελτιώνει τον μεταβολισμό, εξισορροπεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και κρατά τον οργανισμό χορτάτο για περισσότερη ώρα, γεγονός που σημαίνει ότι αποφεύγει κανείς το τσιμπολόγημα. Οι άγουρες μπανάνες, τα δημητριακά ολικής και το άσπρο ρύζι ανήκουν σε αυτόν τον τύπο.

ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΡΑ

Μια απλή άσκηση με λάστιχα μπορεί να καταπολεμήσει εύκολα την τάση της σπονδυλικής στήλης να καμπουριάζει, όσο μεγαλώνουμε, σύμφωνα με τη γυμνάστρια Νάντια Φεαργουέδερ.

Καθόμαστε στο πάτωμα με ίσια πλάτη και τεντωμένα πόδια μπροστά. Τοποθετούμε το λάστιχο στην καμάρα του πέλματος και ακουμπάμε το πέλμα είτε στον τοίχο είτε σε κάποιο έπιπλο για να μη μας γλιστρήσει το λάστιχο. Τραβάμε τις άκρες του λάστιχου με τα χέρια προς τον κορμό μας και όσο πιο πίσω γίνεται, χωρίς όμως οι αγκώνες να ξεκολλάνε από το σώμα, για 15-20 φορές.

Κατανάλωση φρούτων και πρόσληψη βάρους

Τα φρούτα είναι χωρίς αμφιβολία ό,τι καλύτερο για τον οργανισμό. Η υπερκατανάλωση φρούτων όμως ή η κατανάλωσή τους τη λάθος στιγμή της ημέρας μπορεί να ευνοήσει την πρόσληψη βάρους. Σύμφωνα με τον personal trainer Κάλουμ Μέλι, λάθος ώρα για φρούτα είναι αμέσως μετά την άσκηση, αφού αναπληρώνουν μόνο το γλυκογόνο του ήπατος και όχι το γλυκογόνο των μυών, με αποτέλεσμα το υπόλοιπο να μετατρέπεται σε λίπος.

Ιδανική ώρα είναι επομένως νωρίς το πρωί ή 15 λεπτά πριν από την άσκηση, έτσι ώστε η φρουκτόζη που περιέχεται στα φρούτα να χρησιμοποιηθεί ως πηγή ενέργειας από τον οργανισμό.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ

Ο γενικός κανόνας λέει ότι ιδανικά το τελευταίο γεύμα πρέπει να καταναλώνεται δύο ώρες πριν από τον ύπνο. Ποιος μπορεί όμως να κοιμηθεί εύκολα με άδειο στομάχι;

Η ειδική σε θέματα ύπνου Σία Μόρισον υποστηρίζει ότι συγκεκριμένες τροφές, όπως το cottage cheese, μια κούπα γάλα με βρόμη ή μια μικρή μπανάνα, αφενός μεν περιέχουν συστατικά που συμβάλλουν στην καλύτερη ποιότητα ύπνου και αφετέρου δεν πρόκειται να κάνουν κακό στη γραμμή μας.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389

{{-PCOUNT-}}27{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ