Διατροφή, υγεία και άσκηση!

ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΝΟΙ • H αντιμετώπιση των σπασμών στους μυς! • STARS ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΟΠΙΣΘΙΑ • Τα 30 λεπτά sex είναι η ιδανική άσκηση • ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΓΙΑ ΥΓΙΗ ΟΣΤΑ • Ρόφημα (με τζίντζερ και μέντα) για αδυνάτισμα • Η ΓΙΟΓΚΑ «ΡΙΧΝΕΙ» ΤΗ ΜΕΣΗ

ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΝΟΙ

Οι μυϊκοί πόνοι της επόμενης μέρας αποτελούν αναπόφευκτο… σουβενίρ της άσκησης, ειδικά αν έχει να πατήσει κανείς καιρό στο γυμναστήριο ή αν άλλαξε την ένταση και το είδος της άσκησης.

Στην αγορά υπάρχουν πολλά σκευάσματα, αλλά και θεραπείες που υπόσχονται να μειώσουν τα συμπτώματα, όπως οι διάφοροι επίδεσμοι, η κρυοθεραπεία, τα μασάζ και τα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη, ωστόσο η πρόληψη παραμένει σημαντικότερη όλων. Οι γυμναστές Λι Κωνσταντίνου και Αντι Κέι, που έχουν ως βάση τους τη Βρετανία, υποστηρίζουν ότι οι μη έχοντες ιδιαίτερη πείρα θα πρέπει να αποφεύγουν νέες, extreme και μακράς διάρκειας ασκήσεις, ενώ άπαντες θα πρέπει να δίνουν χρόνο στο ζέσταμα, είτε με διάδρομο και στατικό ποδήλατο είτε με δυναμικό στρέτσινγκ.

4rqwertge 2Ο διάδρομος ή το ποδήλατο και οι απλές διατάσεις θα πρέπει να επαναλαμβάνονται και κατά την αποθεραπεία, προκειμένου να αυξηθεί η ροή του αίματος σε όλο το σώμα και να αποφορτιστούν οι μύες από το γαλακτικό οξύ που έχει συσσωρευτεί σε αυτούς.

H αντιμετώπιση των σπασμών στους μυς!

Κατά καιρούς τούς βιώνουμε όλοι, είτε επειδή πάσχουμε από κάποιο χρόνιο πρόβλημα της σπονδυλικής στήλης είτε εξαιτίας κάποιας λάθος κίνησης. Οι περισσότεροι από μας αργούμε να τους ξεπεράσουμε εξαιτίας λανθασμένων συμβουλών και μύθων που επικρατούν σχετικά με αυτούς.

Ενας από αυτούς είναι ότι το περπάτημα ή η άσκηση θα επιδεινώσουν την κατάστασή μας. Ομως στην πραγματικότητα οι μύες που εμφανίζουν σπασμό λόγω πόνου χαλαρώνουν με την ήπια κίνηση και το στρέτσινγκ. Λανθασμένη είναι επίσης η άποψη ότι μια ακτινογραφία μπορεί να δείξει ακριβώς ποιο είναι το πρόβλημα, 4rqwertge 1αφού πολλά περιστατικά πόνου της μέσης οφείλονται σε εκφυλισμούς της σπονδυλικής στήλης λόγω ηλικίας, τα οποία δεν αποτυπώνονται ως ανατομικές ανωμαλίες, όπως για παράδειγμα κήλες.

STARS ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΟΠΙΣΘΙΑ

Τη γυμναστική που ακολουθούν για να έχουν τα οπίσθια που όλοι θαυμάζουμε κάθε φορά που ανεβαίνουν στην πασαρέλα αποκάλυψαν top models από τη Βραζιλία. Η 35χρονη Αντριάνα Λίμα διατηρεί τα οπίσθιά της σφριγηλά με τρέξιμο, βαθιά καθίσματα και burpees, ωστόσο ξεκαθαρίζει ότι δεν εστιάζει μόνο σε ένα από όλα αυτά, αλλά κάνει συνδυασμό αυτών των ασκήσεων. Η συνάδελφός της Κάρολαϊν Τρεντίνι προτιμά για τον ίδιο λόγο πιλάτες και βαθιά καθίσματα, ενώ η Ιζαμπελ Γκούλαρ, η οποία εντυπωσίασε στην τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων, κάνει βαθιά καθίσματα με βάρη και ασκήσεις με λάστιχα. 

Τα 30 λεπτά sex είναι η ιδανική άσκηση

Εχει ακριβώς τα ίδια οφέλη για ολόκληρο το σώμα με την αερόβια άσκηση. Μοναδικός περιορισμός είναι ότι πρέπει να διαρκεί περισσότερη ώρα. Ο λόγος για το σεξ, το οποίο -σύμφωνα με τον Κέβιν Νέτο, ερευνητή του Curtin University’s School of Physiotherapy and Exercise Science- αποτελεί ιδανική μορφή άσκησης.

«Ολοι πρέπει να ασκούμαστε μισή έως μία ώρα καθημερινά εξαιτίας του καθιστικού τρόπου ζωής που κάνουμε. Αν μία από αυτές τις φορές αντιστοιχεί με σεξ, είναι υπέροχο» δήλωσε χαρακτηριστικά. Ερευνα του 2013 από το πανεπιστήμιο το Κεμπέκ είχε δείξει ότι με 30 λεπτά σεξ καίει κανείς 70-100 θερμίδες.

ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΓΙΑ ΥΓΙΗ ΟΣΤΑ

Σαρδέλες για την καλή λειτουργία του μυϊκού συστήματος συνιστά η βρετανική Επιστημονική Συμβουλευτική Επιτροπή για τη Διατροφή (SACN). Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτά τα λιπαρά ψάρια δεν εμπεριέχουν μόνο πληθώρα λιπαρών ω-3, που κρατούν υγιή την καρδιά, αλλά είναι και πλούσια σε βιταμίνη D, η οποία συμβάλλει στην καλή υγεία των οστών και των δοντιών, και αποτελεί βασικό συστατικό για την καλή λειτουργία των μυών. Μια μερίδα ψητές σαρδέλες 140 γραμμαρίων καλύπτει περίπου το 71% των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σε βιταμίνη D.

Ρόφημα (με τζίντζερ και μέντα) για αδυνάτισμα

Το τέλειο ρόφημα για όσους δεν θέλουν μόνο να αισθάνονται υγιείς, αλλά και να χάσουν βάρος συνιστούν Γερμανοί διατροφολόγοι. Σε ένα λίτρο βραστό νερό ρίχνουμε πέντε λεπτές φέτες φρέσκου τζίντζερ, ένα κουταλάκι κύμινο, πέντε φύλλα πράσινο τσάι και πέντε φύλλα μέντα.

4rqwertge 3Ανακατεύουμε, αφήνουμε για 10 λεπτά και εν συνεχεία σουρώνουμε. Το τζίντζερ δεν ενισχύει μόνο το ανοσοποιητικό σύστημα, αλλά διευκολύνει και την πέψη, το κύμινο έχει λιποδιαλυτικές ιδιότητες, όπως και το πράσινο τσάι, ενώ η μέντα χαρίζει άρωμα δροσιάς. Οι ειδικοί συνιστούν την κατανάλωση ενός ποτηριού πριν από το φαγητό.

Η ΓΙΟΓΚΑ «ΡΙΧΝΕΙ» ΤΗ ΜΕΣΗ

Δε μειώνει μόνο το στρες, αλλά και την περίμετρο της μέσης. Νέα έρευνα του University of Adelaide έδειξε ότι οι γυναίκες που έκαναν γιόγκα δύο φορές την εβδομάδα για διάστημα οκτώ εβδομάδων παρουσίασαν μείωση στην περίμετρο της μέσης τους και αυξημένη ευλυγισία σε σχέση με τις γυναίκες που είτε δεν έκαναν καθόλου άσκηση είτε ακολουθούσαν διαφορετικό είδος άσκησης. Παράλληλα παρουσίαζαν χαμηλότερα επίπεδα στρες και αρνητικών συναισθημάτων.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389

{{-PCOUNT-}}22{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ