Που χάθηκε η Βαλέρια Χριστοδουλίδου

►Το βραβείο ερμηνείας για τον ρόλο της στην «Ελεύθερη κατάδυση» του Πανουσόπουλου
►Η γνωριμία της με τον Λε-Πα και οι φήμες που τους ήθελαν μαζί και εκτός σκηνής

Το βραβείο ερμηνείας για τον ρόλο της στην «Ελεύθερη κατάδυση» του Πανουσόπουλου
Η γνωριμία της με τον Λε-Πα και οι φήμες που τους ήθελαν μαζί και εκτός σκηνής

Μεγάλωσε πάνω σε μια σκηνή, είτε χορεύοντας είτε παίζοντας πιάνο! Στα δεκαπέντε της, μαθήτρια ακόμα, η Βαλέρια Χριστοδουλίδου, που γεννήθηκε το 1969 και μεγάλωσε στην Κέρκυρα, ήταν ένα «παιδί-θαύμα», μια ολοκληρωμένη αρτίστα με όνειρα, στόχους και μεγάλη αγάπη για το θέαμα. Πήγαινε σχολείο, έκανε μπαλέτο, έγραφε μουσική και έπαιζε σε διαφημίσεις. Μάλιστα, σε ένα από τα σποτ είχε συνεργαστεί με την Ελένη Μενεγάκη. «Είχαμε δουλέψει μαζί σε κάποιες διαφημίσεις. Ηταν πανέμορφη και ως μελαχρινή. Παρέα, όμως, δεν κάναμε. Δεν υπήρχε ελεύθερος χρόνος» θυμάται η ηθοποιός.

ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΑΡΔΑ

Η Βαλέρια έλαβε δικαίως, μέσα από τους ρόλους της στον κινηματογράφο, στα σίριαλ και στο θέατρο, τον χαρακτηρισμό «μοιραία γυναίκα».

Οι σκηνοθέτες «έβλεπαν», πέρα από το ταλέντο της, μια εκρηκτική κοπέλα με αθώο πρόσωπο, προκλητική εμφάνιση, λόγω του καλλίγραμμου κορμιού της, εντυπωσιακά μάτια, ζουμερά χείλη και σαγηνευτική φωνή. Ενα «είδωλο» λοιπόν, μια Ελληνίδα Μόνικα Μπελούτσι, που συνεργάστηκε με τους μεγαλύτερους Ελληνες δημιουργούς, απέσπασε βραβείο ερμηνείας το 1995 για τον ρόλο της στην «Ελεύθερη κατάδυση» του Γιώργου Πανουσόπουλου και υποδύθηκε ηρωίδες που της ταίριαζαν «γάντι». Και, το σημαντικότερο, δεν φοβήθηκε το γυμνό, που αποκάλυψε τη σέξι πλευρά της στην ταινία «Θα σε δω στην κόλαση», αλλά και στο «Μοναξιά μου όλα». Σκοπός της ήταν να κάνει ωραίες δουλειές. «Δεν είχα την αγωνία να κάνω πολλά και συνέχεια. Εχω πει πάρα πολλά “όχι”. Εχω αρνηθεί πολλές φορές να παίξω σε κάποιο σίριαλ, επειδή δεν ήταν αυτό που ήθελα. Εκανα λίγα και επιλεγμένα» δηλώνει η πρωταγωνίστρια, που για κάποια χρόνια ακολούθησε καριέρα τραγουδίστριας, με δασκάλα φωνητικής την Τζούλι Μασίνο.

Σήμερα, επτά χρόνια από την τελευταία τηλεοπτική εμφάνισή της στη σειρά «Η ζωή της άλλης», η Βαλέρια ανεβάζει «ψαγμένες» παραστάσεις στο θέατρο και, όταν δεν δουλεύει, κάνει πολυήμερα μακρινά ταξίδια ως την άλλη άκρη της Γης, όπως στα νησάκια του Αγίου Βικεντίου και Γρεναδίνων στον Ισημερινό, που επισκέφθηκε φέτος παρέα με την όμορφη αδελφή της Ιφιγένεια.

Πρωταγωνιστικοί ρόλοι

Αρχισε μπαλέτο σε μικρή ηλικία και έφυγε από την Κέρκυρα το 1987 με προορισμό την Αθήνα. Εδωσε εξετάσεις και πέρασε στην Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης και κατόπιν στη Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, με την παρότρυνση του σκηνοθέτη Γιώργου Πανουσόπουλου ότι πρέπει να γίνει ηθοποιός. Ο Νίκος Ζερβός τής εμπιστεύτηκε τους πρωταγωνιστικούς ρόλους στις κινηματογραφικές ταινίες «Η Νάνσυ και τα κόλπα της», «Τηλεκανίβαλοι» και στο ιστορικό «Γυναίκες-δηλητήριο», χαρίζοντάς της τη δεκαετία του ’80 αναγνωρισιμότητα, φήμη και χρήματα. «Για χρόνια αρνιόμουν τηλεοπτικές προτάσεις, ώστε να μην υπερεκτεθεί το πρόσωπό μου, για να μπορέσω να είμαι ένα φρέσκο πρόσωπο για το σινεμά, γιατί τότε οι σκηνοθέτες προτιμούσαν μη τηλεοπτικούς ηθοποιούς. Ετσι μπόρεσα να κάνω αρκετές ταινίες στο ξεκίνημά μου» αποκαλύπτει η ίδια. Πήρε μέρος επίσης στις ταινίες «Η νύχτα της μυστικής συνάντησης», «Βασίλισσα Μαϊμού», «Ονειρα γλυκά», «Το σινεμά γυμνό». Τηλεοπτικά, ο ρόλος που ανέβασε τις μετοχές της στα ύψη ήταν το 2000 στη σειρά «Να με προσέχεις», όπου υποδύθηκε την Ελλη, το αντικείμενο του πόθου ανάμεσα στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη και τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη.

Τηλεοπτικά πρωτοεμφανίστηκε το 1988 στη σειρά «Κλειστοί δρόμοι» και ακολούθησαν οι παραγωγές «Τμήμα Ηθών», «Πρόβα νυφικού», «Η αγάπη άργησε μια μέρα», «Γεώργιος Βιζυηνός: Η σιωπή των αγγέλων», «Μυστικά και λάθη», καθώς και η σαπουνόπερα «Η ζωή της άλλης». Παραδέχεται τα επαγγελματικά λάθη της, ανάμεσα στα οποία είναι και η άρνηση να παίξει στο σίριαλ «Βέρα στο δεξί».
Θεατρικά έβαλε τον πήχη ψηλά μετά τη συνεργασία της με τον Γιάννη Χουβαρδά και, από το 2002 μέχρι σήμερα, εμπιστεύεται στο σανίδι μόνο τον Πέρη Μιχαηλίδη. Την περασμένη σεζόν, η Βαλέρια συμμετείχε στην παράσταση «Ο Πατέρας» του Αύγουστου Στρίντμπεργκ, σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Χατζάκη, και οι κριτικές για την ερμηνεία της ήταν εξαιρετικές.

Η πρώτη μεγάλη ευκαιρία 

Δισκογραφικά, από το 1993 έως το 2005 κυκλοφόρησε τρεις δίσκους, τους «Βαλέρια», «Γυμνός χορός» και «Ολα είναι ένα». Στον τελευταίο συμμετείχε και ο Νίκος Μουρατίδης, που απήγγειλε με ιδιαίτερο τρόπο στίχους της καλής φίλης του. Καλλιτεχνικά συνεργάστηκε, μεταξύ άλλων, με τους Μάνο Ξυδού, Λια Βίσση, Κώστα Τουρνά, Βασίλη Καζούλη, με το συγκρότημα Βωξ και με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, ο οποίος της έδωσε την πρώτη μεγάλη ευκαιρία να ανεβεί στο stage και να κάνει τον κόσμο δικό της.

Η γνωριμία και η συνεργασία της με τον Λευτέρη Πανταζή τροφοδότησαν τις φήμες που τους ήθελαν μαζί και εκτός σκηνής. Σταθμός, ωστόσο, στη ζωή της ήταν η πολύχρονη σχέση της με τον ηθοποιό Μάριο Ιορδάνου, που έληξε άδοξα. Η προσωπική ζωή της ήταν και παραμένει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, ενώ πολύ συγκεκριμένη είναι η άποψή της για τον γάμο. «Είμαι κατά του γάμου, όταν δεν ξέρεις γιατί παντρεύεσαι. Πιστεύω ότι πρέπει να παντρευτείς μόνο όταν έχεις κάνει ένα παιδί. Αλλά γιατί κάνεις ένα παιδί; Και με ποιον άνθρωπο το κάνεις; Αυτό είναι το ζήτημα» είχε υποστηρίξει η ιδιαίτερη καλλιτέχνιδα.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388

{{-PCOUNT-}}15{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ