«Αφέντρα» Στικούδη!

► H Kατερίνα Στικούδη κόβει την ανάσα με μαύρα εσώρουχα σε διαφημιστική καμπάνια
► Η φωτογράφιση για καμπάνια γνωστής εταιρίας με kinky εσώρουχα

gt45y345tg 1Είστε έτοιμοι να… γυμνάσετε τις αισθήσεις σας; Η Κατερίνα Στικούδη φαίνεται πρόθυμη να σας δείξει τον τρόπο. «Work out your senses» είναι ο τίτλος της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της Med, όπου πρωταγωνιστεί και πάλι η εκρηκτική τραγουδίστρια στον ρόλο της αφέντρας.

ΑΠΟ ΤΟΝ
ΗΛΙΑ ΜΑΡΑΒΕΓΙΑ

Μόνιμη συνεργάτιδα της γνωστής φίρμας μαγιό και εσωρούχων τα τελευταία χρόνια, η Κατερίνα έκανε τούτη τη φορά ίσως την πιο σέξι φωτογράφισή της. Οι φωτογραφίες της καινούργιας σειράς, που διοχετεύθηκαν στα social media της εταιρίας, έγιναν viral σε χρόνο ρεκόρ. Σε μία από τις λήψεις η Κατερίνα φορά ένα σούπερ σέξι σετ δερμάτινων εσωρούχων και ζαρτιέρες, με αποτέλεσμα να «ξεχειλίζει» από αισθησιασμό.

Σε κάποιες εικόνες ποζάρει δίπλα της το μοντέλο Νικόλας Αγόρου, ο οποίος δείχνει τα νέα ανδρικά σέξι σλιπάκια της Med.

Σε άλλη λήψη η Κατερίνα εμφανίζεται με ξανθιά περούκα κι ένα μαύρο κολάν, που τονίζει τους εντυπωσιακούς γλουτούς της. Δεν είναι τυχαίο που η καλλίγραμμη τραγουδίστρια διεκδικεί με αξιώσεις το τρόπαιο του εθνικού μας κορμιού από άλλες αιθέριες υπάρξεις της showbiz, όπως π.χ. η Ελένη Φουρέιρα. Η συνεργασία της, δε, με την εν λόγω φίρμα εσωρούχων φαίνεται ότι της έχει δώσει αρκετούς πόντους σ’ αυτή την… κούρσα.

Η ίδια, μάλιστα, καταφέρνει σχεδόν σε κάθε κοσμική εμφάνισή της να γίνεται αντικείμενο συζήτησης με τις στιλιστικές επιλογές της. Να θυμίσουμε ότι είχε παρακολουθήσει την περσινή επίδειξη μόδας των MIRO φορώντας από τη μέση και πάνω μόνο ένα μαύρο σουτιέν, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που την έχουμε δει με see through φορέματα. Οσο για τα επαγγελματικά νέα της; Σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει ένα καινούργιο single με τίτλο «Φυλαχτό».

gt45y345tg 3

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ