Το ράλι βάφτηκε με αίμα

Αυτοκίνητο παρέσυρε και σκότωσε 47χρονο θεατή, ο οποίος ήταν πρώην συνοδηγός σε αγώνες. Το θύμα (πατέρας δύο παιδιών) σύμφωνα με τους διοργανωτές, καθόταν σε επικίνδυνο σημείο

Αυτοκίνητο παρέσυρε και σκότωσε 47χρονο θεατή, ο οποίος ήταν πρώην συνοδηγός σε αγώνες. Το θύμα (πατέρας δύο παιδιών) σύμφωνα με τους διοργανωτές, καθόταν σε επικίνδυνο σημείο

Με αίμα βάφτηκε το 49ο Ράλι ΔΕΘ τη δεύτερη μέρα διεξαγωγής του, όταν αγωνιστικό αυτοκίνητο παρέσυρε και σκότωσε θεατή, πρώην συνοδηγό σε αγώνες ταχύτητας! Ο 47χρονος Μιχάλης Τεξακαλίδης, πατέρας δύο παιδιών, φέρεται ότι παρακολουθούσε τον αγώνα από επικίνδυνο σημείο (στο εξωτερικό μέρος της στροφής), σύμφωνα με τους διοργανωτές.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ

Το δυστύχημα σημειώθηκε περίπου στις 10.30, προτού τελειώσει η τρίτη ειδική διαδρομή του αγώνα, στο 6ο χιλιόμετρο της παλιάς επαρχιακής οδού Παλαιοκάστρου – Πολυγύρου στη Χαλκιδική. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο Mitshubishi Lancer Evo IX με αριθμό συμμετοχής 1, που οδηγούσε ο 39χρονος Γιώργος Φιλιππίδης με συνοδηγό τον 51χρονο Λεωνίδα Μαχαίρα, σε σημείο αριστερής στροφής βγήκε από την πορεία του (με ταχύτητα σχεδόν 140 χλμ./ώρα) παρασύροντας τον 47χρονο και καταλήγοντας σε δέντρο.

Το ασθενοφόρο έφτασε άμεσα στο σημείο και παρά τις προσπάθειες των γιατρών να κρατήσουν στη ζωή τον άτυχο άνδρα δεν τα κατάφεραν. Ο Μιχάλης Τεξακαλίδης, που διατηρούσε το βιβλιοπωλείο «Βιβλιοθήκη» στη Θεσσαλονίκη, παλιότερα είχε λάβει μέρος σε αγώνες ως συνοδηγός. Από τη σφοδρότατη σύγκρουση τραυματίστηκε και ο 51χρονος συνοδηγός σπάζοντας τα πλευρά του, ενώ τα δύο πληρώματα που ακολουθούσαν (Αλυγιζάκης και Τζαμπάζης) συνέχισαν κανονικά τον αγώνα μέχρι να δοθεί εντολή για οριστική διακοπή.

f5 b

Προειδοποιήσεις

Σε ανακοίνωσή του ο Αυτοκινητιστικός Ομιλος Θεσσαλονίκης (ΑΟΘ), διοργανωτής του Ράλι, επεσήμανε ότι ο 47χρονος βρισκόταν σε «απαγορευμένο» σημείο, ενώ υπήρξαν έντονες προειδοποιήσεις των ανθρώπων ασφαλείας της οργάνωσης να απομακρυνθεί. Ο πρόεδρος του ΑΟΘ Σταύρος Μαράτος εξήγησε ότι ο θεατής βρισκόταν στο εξωτερικό μέρος της στροφής, το οποίο είναι το πλέον επικίνδυνο και σε χαμηλότερο επίπεδο από τον δρόμο. Σύμφωνα με τον ίδιο, είχε γίνει εκτεταμένη ενημέρωση για τα σημεία που είναι ασφαλή για την παρακολούθηση του Ράλι ΔΕΘ.

Μετά τη διακοπή του αγώνα τα πληρώματα κατευθύνθηκαν στο service park στον Πολύγυρο, ενώ δεν έγινε ο τερματισμός που ήταν προγραμματισμένος για το μεσημέρι στον χώρο της Διεθνούς Εκθεσης Θεσσαλονίκης.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ