Ασκηση μετά από τραυματισμούς!

Το στάδιο της αποκατάστασης, για αρθρώσεις – μύες και η γρήγορη ενδυνάμωση του σκελετού με βάρη

Μία από τις εφαρμογές της εξάσκησης είναι η αποκατάσταση των τραυματισμών (ατυχήματα κ.λπ.). Πολλοί προσέρχονται στο γυμναστήριο με οδηγίες από τον γιατρό τους για να επαναφέρουν στην αρχική κατάσταση τα τραυματισμένα μέλη τους.

Τα κατάγματα, για παράδειγμα, μετά την πώρωσή τους, χρειάζονται γυμναστική για να επανέλθουν οι αρθρώσεις στο λειτουργικό τους επίπεδο.

Οι μύες ατροφούν και είναι αυτονόητο ότι η γυμναστική θα τους επαναφέρει στην πρότερη κατάσταση. Ακόμη και ο σκελετός αναδομείται με τη γυμναστική με βάρη, διότι τα φορτία που εφαρμόζονται προκαλούν παραγωγή ρευμάτων που ελέγχουν και προάγουν την αύξηση των οστών.

Η άρθρωση, επίσης, ύστερα από ακινησία λόγω του γύψου έχει μειωμένη κινητικότητα και η γυμναστική θα βοηθήσει να σπάσει η αγκύλωση. Η σπονδυλική στήλη είναι στατιστικά ένα από τα συχνότερα σημεία που παρουσιάζει τραυματισμούς (δισκοκήλες, σπονδυλολισθήσεις κ.λπ.). Λόγω του ότι η σπονδυλική στήλη διατρέχεται από ένα σύνολο 250 μυών, είναι αυτονόητο ότι, εάν γυμνάσουμε αυτούς τους μυς, η στήριξη θα είναι καλύτερη και τα ανωτέρω προβλήματα θα μειωθούν, ακόμη και θα εξαλειφθούν. Το ασκησιολόγιο για μετατραυματική αποκατάσταση πρέπει να είναι εξατομικευμένο και κατά περίπτωση.

Πρέπει, λοιπόν, ο γυμναστής να έχει πλήρη γνώση ανατομίας και όχι μόνον. Βέβαια, συνήθως ο γιατρός στέλνει τον ασθενή στο γυμναστήριο με σαφείς οδηγίες για τον τύπο της άσκησης που θα πρέπει να εφαρμόσει, οπότε μας διευκολύνει. Τέλος, αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο είναι η ποιότητα των μηχανημάτων που έχει στη διάθεσή του ένα γυμναστήριο.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ