Ευεξία, διατροφή και υγεία!

Η TRAINER ΤΗΣ ΓΚΟΜΕΖ • H βρόμη «σύμμαχος» ενέργειας των μυών • ΓΙΟΓΚΑ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ! • Η άσκηση της σανίδας και οι παραλλαγές της • Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ • Τρικ που μπλοκάρουν την έντονη λιγούρα! • ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ

Η TRAINER ΤΗΣ ΓΚΟΜΕΖ

Χωρίς ζύγισμα και χωρίς δίαιτα, αλλά με σκληρή γυμναστική κατάφερε να μεταμορφώσει σ’ έναν χρόνο το σώμα της η Σελίνα Γκόμεζ, όπως αποκάλυψε τουλάχιστον η personal trainer της.

Η Εϊμι Ρόσοφ Ντέιβις, η οποία μεταμόρφωσε το κορμί της νεαρής σταρ από τον Μάιο του 2015 έως τον Μάιο του 2016, αποκάλυψε ότι η Γκόμεζ γυμναζόταν τρεις ως πέντε ημέρες την εβδομάδα, ενώ το τελευταίο δίμηνο, πριν από την έναρξη της «Revival» περιοδείας της, έφτασε να γυμνάζεται καθημερινά δύο ώρες.

Το πρόγραμμά της περιελάμβανε αερόβια άσκηση, pilates και γιόγκα όλων των ειδών για να μη βαριέται, ενώ ιδιαίτερη σημασία δινόταν στις διατάσεις, καθώς η Ντέιβις τις θεωρεί σημαντικές για ένα ευλύγιστο κορμί. Επιπλέον, την έβαζε απαραιτήτως για 55 λεπτά σε υπέρυθρη σάουνα, όπου μπορεί κανείς να κάψει από 800 έως 1.600 θερμίδες τη φορά, ενώ τη μύησε στη σημασία της κατανάλωσης νερού, με αποτέλεσμα η Γκόμεζ να έχει από ένα μπουκάλι παντού, ακόμα και στο μπάνιο της.

H βρόμη «σύμμαχος» ενέργειας των μυών

Βρόμη προτείνει για πρωινό σε όσους συνηθίζουν να γυμνάζονται νωρίς το πρωί η διατροφολόγος Κασάντρα Μπαρνς. Οπως εξηγεί, το συγκεκριμένο είδος δημητριακού ανήκει στην κατηγορία των υδατανθράκων βραδείας απορρόφησης, που βοηθούν στον ανεφοδιασμό του μυικού γλυκογόνου, δηλαδή της ενέργειας που αποθηκεύεται στους μυς. Επιπλέον, αποτελεί καλή πηγή μαγνησίου, που πιστεύεται ότι βοηθά στη μυϊκή αποκατάσταση και χαλάρωση. Μπορεί, μάλιστα, να αποτελέσει και «δείπνο έκτακτης ανάγκης» στην περίπτωση που γυμναστεί κάποιος αργά το βράδυ και δεν έχει χρόνο να ετοιμάσει κάποιο άλλο γεύμα. Είναι ένα χορταστικό πιάτο, που όμως δεν βαραίνει το στομάχι.

ΓΙΟΓΚΑ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ!

Αν αναρωτιέστε «μερικά μαθήματα γιόγκα μέσα στην εβδομάδα θεωρούνται αρκετή άσκηση;», η απάντηση που δίνει το Αμερικανικό Κολέγιο Αθλητιατρικής δεν θα σας αρέσει. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης του, η γιόγκα από μόνη της δεν μπορεί να προσφέρει όλη την καρδιαγγειακή άσκηση που χρειάζεται κανείς.

Βάσει οδηγιών της Αμερικανικής Ενωσης Καρδιολογίας, για την καλή υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος απαιτούνται 30 λεπτά ήπιας – έντονης αερόβιας δραστηριότητας πέντε ημέρες την εβδομάδα ή 25 λεπτά πολύ έντονης αερόβιας δραστηριότητας τρεις ημέρες την εβδομάδα, συν ήπια προς έντονη δραστηριότητα μυικής ενδυνάμωσης δύο ημέρες την εβδομάδα.

Για τον λόγο αυτόν είναι μάλλον απίθανο ένα συμβατικό μάθημα γιόγκα να προσφέρει σε κάποιον την ποσότητα αερόβιας άσκησης που χρειάζεται για να συμπληρώσει τα 150 λεπτά που απαιτούνται ανά εβδομάδα.

Η άσκηση της σανίδας και οι παραλλαγές της

Είναι αναμφίβολα η καλύτερη άσκηση για να ενδυναμώσει κανείς κορμό, γλουτούς, χέρια και πόδια, όμως για πολλούς έχει καταντήσει πλέον βαρετή.

Μια ωφέλιμη παραλλαγή της σανίδας, σύμφωνα με την προπονήτρια Εϊμι Ρόμπερτς, είναι οι εναλλάξ άρσεις ποδιών, προσέχοντας ωστόσο να μη γείρει ο κορμός ή να μη βουλιάξουν οι γλουτοί.

Εναλλακτικά, αφού παραμείνετε στη βασική στάση 1 λεπτό, μπορείτε να ανασηκώσετε τα πόδια σας έτσι ώστε να στερεώνεστε στα δάχτυλα των ποδιών σας. Οι πιο τολμηροί μπορείτε να στηριχτείτε παράλληλα στις παλάμες σας, με τα χέρια τεντωμένα στο άνοιγμα των ώμων. Εναλλακτικά, μπορείτε να γονατίσετε, έχοντας τα χέρια τεντωμένα, ώστε να ενδυναμώσετε τους καρπούς σας.

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Πόσες φορές δεν έχετε κοιταχτεί στον καθρέφτη και ευχηθεί να βλέπατε μια πιο αδύνατη αντανάκλαση; Επιστήμονες του Macquarie University του Σίδνεϊ ανακάλυψαν ότι η αντίληψη της εικόνας του σώματός μας μπορεί να αλλάξει, και μάλιστα άμεσα.

Αυτό συμβαίνει επειδή κάποιοι κώδικες του εγκεφάλου μάς κάνουν να νομίζουμε ότι είμαστε πιο εύσωμοι ή πιο αδύνατοι σε σχέση με την πραγματικότητα, όταν κοιτάξουμε έστω και φευγαλέα εικόνες άλλων ανθρώπων. Το αδύνατο σώμα καταγράφεται ως «φυσιολογικό» όταν κοιτάζουμε φωτογραφίες αδύνατων ανθρώπων και το φυσιολογικό ως αδύνατο όταν κοιτάζουμε φωτογραφίες εύσωμων.

Τρικ που μπλοκάρουν την έντονη λιγούρα!

Πιάνετε συχνά τον εαυτό σας να αναζητεί κάτι γλυκό, ενώ γνωρίζετε καλά ότι η ζάχαρη είναι ο «εχθρός»; Ο κλινικός διατροφολόγος Πίτερ Κοξ υποστηρίζει ότι υπάρχουν κάποια τρικ για να γλιτώσει κανείς από τέτοιους είδους λιγούρες.

Ενα εξ αυτών είναι τα μικρά και συχνά γεύματα, ώστε να μην προλαβαίνουν να πέσουν πολύ τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, καθώς επίσης και ο συνδυασμός πρωτεΐνης και φυτικών ινών σε κάθε γεύμα, για να περιοριστεί η απορρόφηση σακχάρων από άλλες τροφές στο ίδιο γεύμα. Παράλληλα, πρέπει να αποφεύγονται οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, γιατί στην πραγματικότητα ενισχύουν τις λιγούρες.

ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ

Αν θέλετε απεγνωσμένα επίπεδη κοιλιά, αλλά δεν μπορείτε να θυσιάσετε τους υδατάνθρακες, τότε το ψωμί ολικής άλεσης είναι η καλύτερη επιλογή, σύμφωνα με τη διατροφολόγο Γκαμπριέλα Πίκοκ. Οπως εξηγεί, είναι προτιμότερο να επιλέγει κανείς προϊόντα ολικής άλεσης από τα επεξεργασμένα προϊόντα λευκού σιταριού, καθώς αυτά περιέχουν συχνά μεγάλες ποσότητες ζάχαρης. Η ζάχαρη, ως γνωστόν, επηρεάζει την παραγωγή ινσουλίνης και συνδέεται με την αποθήκευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388

{{-PCOUNT-}}25{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ