Τα 3+1 λάθη κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας!

ΓΙΟΓΚΑ ΣΤΗ ΡΑΧΗ ΑΛΟΓΟΥ • Τα «τρικ» για να μπει «stop» στον ιδρώτα • ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ •Χορταστικές τροφές για super στομάχι • KAΘΑΡΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΝΕΡΟΥ

ΓΙΟΓΚΑ ΣΤΗ ΡΑΧΗ ΑΛΟΓΟΥ

Η νέα τάση στην πρακτική εξάσκηση της γιόγκα θέλει την εκγύμναση να γίνεται στη ράχη αλόγου! Η έφιππη γιόγκα είναι ήδη πολύ δημοφιλής σε Ισπανία, Αμερική και Ηνωμένο Βασίλειο, με τη δημοτικότητά της να είναι σταθερά ανοδική και να κερδίζει συνεχώς έδαφος σε όλο τον κόσμο, αφού δεν απευθύνεται μόνο σε ιππείς ή φανατικούς γιόγκι που θέλουν να συνδυάσουν «ιππασία και άσκηση» ή σε όσους αναζητούν έναν διαφορετικό τρόπο πρακτικής εξάσκησης.

Ειδικές φάρμες και θέρετρα προσφέρουν μαθήματα σε αρχαρίους και προχωρημένους, όπως επίσης και θεραπευτικές συνεδρίες σε άτομα με αναπηρίες. Οπως υποστηρίζουν οι ένθερμοι «γκουρού» της έφιππης γιόγκα, η ασυνήθιστη εκγύμναση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για έναν αναβάτη και το άλογό του να ενδυναμώσουν τον μεταξύ τους δεσμό και να διατηρούν την επαφή τους με τη φύση. Επίσης, ηρεμεί ψυχή και μυαλό, ενώ όσον αφορά τα οφέλη για το σώμα, βοηθά στην αποβολή του στρες και την ενδυνάμωση των μυών, της ισορροπίας και των εγκεφαλικών λειτουργιών.

Τα 3+1 λάθη κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας!

Τις κακές συνήθειες που παχαίνουν, τινάζοντας τη δίαιτα στον αέρα, εξήγησε η διακεκριμένη Ιταλίδα διατροφολόγος Τζιοβάνα Κορόνα. Οταν κανείς σερφάρει στο διαδίκτυο με το κινητό του την ώρα που γευματίζει, κινδυνεύει να φάει περισσότερο από όσο χρειάζεται, διότι αποσπάται η προσοχή του.

Αν χρησιμοποιεί μεγάλα πιάτα, έχει την αίσθηση ότι δεν έφαγε αρκετά, ενώ, όταν γευματίζει μόνος του, είναι πιο πιθανό να φάει κάτι πρόχειρο, με πολλές θερμίδες. Τέλος, όποιος τρώει γρήγορα συνήθως καταναλώνει μεγαλύτερη ποσότητα από την απαραίτητη, καθώς αργεί να φτάσει στον εγκέφαλο το σήμα ότι έχει χορτάσει.

ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ 

Αυτό που συμβαίνει στον οργανισμό όταν σταματά κανείς να γυμνάζεται δείχνει πόσο σημαντική είναι η τακτική σωματική άσκηση. Τις πρώτες ημέρες ο οργανισμός εκμεταλλεύεται τη διακοπή για να αναλάβει δυνάμεις, όμως ύστερα από μία εβδομάδα οι μυϊκές ίνες αρχίζουν να μειώνονται, ενώ αυξάνει η κατακράτηση υγρών.

Επειτα από δύο εβδομάδες μειώνεται σημαντικά ο αριθμός των μιτοχονδρίων στα κύτταρα και κατά συνέπεια μειώνονται οι αντοχές του οργανισμού. Σε έναν μήνα έχει μειωθεί η μυϊκή μάζα και αντίστοιχα αυξάνεται το λίπος. Μερικούς μήνες μετά τη διακοπή έχει μειωθεί ο μεταβολισμός και νιώθει κανείς πιο συχνά κουρασμένος. Υστερα από έναν χρόνο το ποσοστό λίπους στο σώμα είναι αυξημένο, ενώ ο μεταβολισμός και η μυϊκή μάζα έχουν μειωθεί περισσότερο, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο ασθενειών.

Τα «τρικ» για να μπει «stop» στον ιδρώτα

Οσο καλοδεχούμενος είναι ο ιδρώτας κατά την εκγύμναση τόσο ενοχλητικός είναι μετά. Ο φυσιολόγος Ολι Τζέι, διδάκτορας του πανεπιστημίου του Σίδνεϊ, αποκαλύπτει τέσσερα μυστικά για να σταματήσετε να ιδρώνετε μετά τη γυμναστική.

1: Προσθέστε πάγο στο νερό που πίνετε. Μελέτη του πανεπιστημίου της Οτάβα αποκάλυψε ότι όσοι πίνουν παγωμένο νερό ενώ ασκούνται ιδρώνουν λιγότερο. 2: Σταθείτε μπροστά σε έναν ανεμιστήρα ώστε να εξατμίζεται ο ιδρώτας σας. 3: Κάντε κρύο ντους. Το ψυχρό νερό βοηθά στη μείωση της θερμοκρασίας του σώματος. 4: Αν εξακολουθείτε να ιδρώνετε, βάλτε ένα παγωμένο μπουκάλι νερό ή μια παγωμένη πετσέτα στο πίσω μέρος του λαιμού, στις μασχάλες ή στη βουβωνική χώρα.

KAΘΑΡΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΝΕΡΟΥ

Το μπουκάλι του νερού είναι ένα από τα πιο απαραίτητα αξεσουάρ όσων γυμνάζονται τακτικά. Ειδικοί δίνουν συμβουλές για τον σωστό καθαρισμό του και επισημαίνουν ότι για να μην αναπτυχθούν βακτήρια στο εσωτερικό του δεν αρκεί να το ξεπλύνει κανείς στα γρήγορα.

Συμβουλεύουν να καθαρίζεται προσεκτικά κάθε φορά που το χρησιμοποιεί κανείς. Καλό θα ήταν να χρησιμοποιούνται χλιαρό νερό και απορρυπαντικό πιάτων και να τρίβεται καλά με το σφουγγάρι κάθε σημείο. Το ξέπλυμα με ξίδι είναι χρήσιμο για την αφαίρεση των μυρωδιών.

Χορταστικές τροφές για super στομάχι

Τις τροφές που χορταίνουν, χωρίς όμως να φουσκώνουν το στομάχι, παρουσίασαν γυμναστές στις ΗΠΑ. Καταναλώνοντάς τες μπορεί κανείς να αντέξει μέχρι το επόμενο γεύμα, αλλά και να κάνει τις ασκήσεις στο γυμναστήριο χωρίς να πιέζεται στην κοιλιά. Το βοδινό κρέας είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και, όταν συνδυάζεται με αβγά, γίνεται ένα από τα πιο ελαφρά αλλά χορταστικά γεύματα.

Σημαντική ποσότητα πρωτεϊνών περιέχουν επίσης οι γαρίδες, ενώ οι φακές συνδυάζουν τις πρωτεΐνες με τις φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία του εντέρου. Τέλος, τα σπαράγγια γεμίζουν το στομάχι, αλλά έχουν ελάχιστες θερμίδες.

ΑΣΥΝΑΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Αρκούν δύο και όχι τρεις συνεδρίες την εβδομάδα με ασκήσεις ενδυνάμωσης για να αδυνατίσει κανείς ενισχύοντας παράλληλα τους μυς του, σύμφωνα με Αμερικανούς ερευνητές. Ανακάλυψαν μάλιστα ότι οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι πιο αποτελεσματικές για την απώλεια βάρους σε σχέση με τις cardio μεσαίας έντασης, όπως είναι το τζόκινγκ.

Αυτό συμβαίνει διότι με την αύξηση της μυϊκής μάζας αυξάνεται ο μεταβολισμός, με αποτέλεσμα να καταναλώνεται περισσότερο λίπος που έχει αποθηκεύσει ο οργανισμός.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388 630x388 630x387

{{-PCOUNT-}}25{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ