Εκτός από την υψηλή ραπτική, υπάρχει πια και η επιθανάτια ραπτική. Βρετανική εταιρία λάνσαρε κολεξιόν για τον τάφο, την οποία ονόμασε «Πάνω από το άψυχο σώμα μου»
Εκτός από την υψηλή ραπτική, υπάρχει πια και η επιθανάτια ραπτική. Βρετανική εταιρία λάνσαρε κολεξιόν για τον τάφο, την οποία ονόμασε «Πάνω από το άψυχο σώμα μου».
Για να προωθήσει την ιδέα της, δημιούργησε μια αρμόζουσα, ανατριχιαστική διαφημιστική καμπάνια, που δείχνει κάτωχρα μοντέλα μέσα σε φέρετρα, με μερικές από τις προτεινόμενες δημιουργίες. «Ο θάνατος διαρκεί πολύ, για να τον περάσεις με το λάθος ρούχο» σχολίασε η Κάθριν Ορμοντ, διευθύντρια της εταιρίας Lyst.