Tips για super στήθος

+ YOGA ΜΕ ΓΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΞ, + Εντονο πρόγραμμα με βάρη για τον Ελμπα, + Παπούτσια τρεξίματος και μώλωπες στο πόδι, + «ΕΧΘΡΟΣ» ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ, + Το σκι «σύμμαχος» για μαθητές δημοτικού! + ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣ

YOGA ΜΕ ΓΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΜΠΟΞ

Ο συνδυασμός της yoga με ασκήσεις μποξ είναι το νέο είδος υβριδικής γυμναστικής που κατακτά τις ΗΠΑ. Πρόκειται για συνεδρίες «επιθετικής yoga» με γάντια του μποξ, που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά σε γυμναστήριο της Νέας Υόρκης, προτού εξαπλωθούν σε όλη τη χώρα.

Διαφέρει από την κλασική boxing yoga, η οποία έκανε θραύση προ τετραετίας, στο ότι οι συμμετέχοντες γυμνάζονται απαραίτητα πάνω σε σάκο του μποξ και δεν ρίχνουν απλά γροθιές στον αέρα. Σύμφωνα με τους ειδικούς, πρόκειται για την ιδανική μέθοδο γυμναστικής για όποιον θέλει να «κάψει» μεγάλο αριθμό θερμίδων μέσα στα 50 λεπτά που διαρκεί η συνεδρία, γυμνάζοντας παράλληλα στο μέγιστο τους μυς του σώματός του, να βελτιώσει την ισορροπία του, αλλά και να αποκτήσει ένα αίσθημα απόλυτης χαλάρωσης.

Το πρόγραμμα αρχίζει με προθέρμανση, που περιλαμβάνει γροθιές στον αέρα, και στη συνέχεια ακολουθούν ασκήσεις με τον σάκο του μποξ, υπό τον ήχο έντονης μουσικής. Η συνεδρία ολοκληρώνεται με στάσεις yoga, ασκήσεις για την αναπνοή και ασκήσεις χαλάρωσης.

Εντονο πρόγραμμα με βάρη για τον Ελμπα

Σώμα μποξέρ έχει χτίσει ο Ιντρις Ελμπα για τις ανάγκες των γυρισμάτων του ντοκιμαντέρ «Idris Elba: Fighter», που θα προβληθεί στο τηλεοπτικό δίκτυο Discovery Channel. Για να καταφέρει να γίνει επαγγελματίας μποξέρ, έστω και για λίγο, ο 44χρονος ηθοποιός αποκάλυψε ότι ακολούθησε έντονο πρόγραμμα γυμναστικής με βάρη, αλλά και ασκήσεις αεροβικής για 12 μήνες. Αυτό, όμως, που έκανε τη διαφορά, όπως εκμυστηρεύτηκε, ήταν η διατροφή. Υστερα από συμβουλή του γιατρού του, σταμάτησε να τρώει ρύζι και ζυμαρικά, ενώ του απαγορεύτηκε να πίνει μπίρα, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει κιλά.

fgqw4e5tgewrg 3

Εντονο πρόγραμμα με βάρη για τον Ελμπα

Σώμα μποξέρ έχει χτίσει ο Ιντρις Ελμπα για τις ανάγκες των γυρισμάτων του ντοκιμαντέρ «Idris Elba: Fighter», που θα προβληθεί στο τηλεοπτικό δίκτυο Discovery Channel. Για να καταφέρει να γίνει επαγγελματίας μποξέρ, έστω και για λίγο, ο 44χρονος ηθοποιός αποκάλυψε ότι ακολούθησε έντονο πρόγραμμα γυμναστικής με βάρη, αλλά και ασκήσεις αεροβικής για 12 μήνες. Αυτό, όμως, που έκανε τη διαφορά, όπως εκμυστηρεύτηκε, ήταν η διατροφή. Υστερα από συμβουλή του γιατρού του, σταμάτησε να τρώει ρύζι και ζυμαρικά, ενώ του απαγορεύτηκε να πίνει μπίρα, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να χάσει κιλά.

fgqw4e5tgewrg 2

TIPS ΓΙΑ SUPER ΣΤΗΘΟΣ

Τρεις απλές ασκήσεις είναι αρκετές για να επιτευχθεί ανόρθωση του στήθους χωρίς να χρειαστεί κανείς να καταφύγει στο νυστέρι, αποκαλύπτει η γυμνάστρια της Ελ Μακφέρσον Νίκολα Αντισον.

Η γυμνάστρια συμβουλεύει να γίνονται 20 επαναλήψεις από κάθε άσκηση καθημερινά. Η πρώτη αποτελείται από απλές διατάσεις των χεριών, με ανοιχτές τις παλάμες προς τα εμπρός και το σώμα σε όρθια στάση. Κατά τη δεύτερη, η ασκούμενη πρέπει να λυγίσει τα γόνατα, φέρνοντας το σώμα της προς τα εμπρός.

Στη συνέχεια, να ανοίξει τα χέρια της σχηματίζοντας το γράμμα «Τ» και να τα κινήσει προς τα πίσω με ανοιχτούς τους αντίχειρες. Τέλος, για την τρίτη, πρέπει να κρατήσει μια πετσέτα και να φέρει τα χέρια της πίσω από το κεφάλι και στη συνέχεια ξανά μπροστά.

Παπούτσια τρεξίματος και μώλωπες στο πόδι

Τα σημάδια που δείχνουν ότι χρησιμοποιεί κανείς τα λάθος παπούτσια τρεξίματος παρουσίασε η Αμερικανίδα ποδίατρος Μέγκαν Λίχι. Αν μετά το τρέξιμο, όπως εξηγεί, παρατηρηθούν μώλωπες ή κοκκινίλες στο πόδι ή, πολύ περισσότερο, τραυματισμοί στα νύχια, καλό θα ήταν να αλλαχθούν τα παπούτσια.

Το ίδιο ισχύει αν εμφανιστούν φουσκάλες στο πέλμα ή πόνος στη φτέρνα. Αν νιώσει κανείς ότι θερμαίνονται οι άκρες των δαχτύλων του, μπορεί να είναι ενδεικτικό ότι τα παπούτσια προκαλούν τοπικό ερεθισμό των νεύρων, ο οποίος εκφράζεται με την αίσθηση της θερμότητας.

Τέλος, η εμφάνιση μικρών καταγμάτων στα οστά του πέλματος σημαίνει ότι τα παπούτσια δεν απορροφούν τους κραδασμούς.

«ΕΧΘΡΟΣ» ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ 

Η χρήση του κινητού στο γυμναστήριο μπορεί να καταστρέψει όλη την προσπάθεια που καταβάλλει κανείς, καθώς κάνει κακό στην ισορροπία του σώματος.

Δεν το λέει όποιος κι όποιος, αλλά ερευνητές του Hiram College στο Οχάιο των ΗΠΑ: Ανακάλυψαν ότι, όταν κάποιος στέλνει μήνυμα ή μιλάει στο τηλέφωνο ενώ γυμνάζεται, έχει μειωμένη ισορροπία, με αποτέλεσμα να μειώνεται η απόδοσή του και να κινδυνεύει με τραυματισμούς. Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι η αποστολή μηνυμάτων μειώνει την ισορροπία κατά 45%, ενώ η ομιλία κατά 19%.

Το σκι «σύμμαχος» για μαθητές δημοτικού!

Τα μικρά παιδιά που κάνουν συχνά σκι πηγαίνουν καλύτερα στο σχολείο, επεσήμανε ο ερευνητής Φρίντερ Μπεκς κατά τη διάρκεια συνεδρίου στη Γερμανία.

Εξήγησε ότι έρευνες έχουν δείξει πως οι μαθητές του δημοτικού που γυμνάζονται τακτικά αποδίδουν καλύτερα στα Μαθηματικά και τα μαθήματα γλώσσας.

Το σκι ειδικότερα, επεσήμανε, εξασκεί δεξιότητες, όπως η συγκέντρωση και η κατάστρωση σχεδίου για την κάθοδο, βοηθώντας να γίνει το μυαλό των παιδιών πιο κοφτερό.

Πιστεύει, μάλιστα, ότι δύο εβδομάδες εξάσκησης είναι αρκετές για να παρατηρηθεί ευεργετική επίδραση στη γνωστική απόδοση ενός ατόμου μικρής ηλικίας.

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣ

Τα βλέμματα πάνω της τράβηξε η Ναόμι Χάρις στην πρόσφατη απονομή των Χρυσών Σφαιρών, χάρη στο καλογυμνασμένο σώμα της. Η ηθοποιός του «Skyfall» και του «Spectre» που κέρδισε τους σινεφίλ με το υποκριτικό της ταλέντο αποκάλυψε ότι, για να διατηρηθεί σε φόρμα καθημερινά, πηγαίνει για τρέξιμο, κάνει yoga και κυκλική προπόνηση.

fgqw4e5tgewrg 1

Ωστόσο, αυτό που ενθουσιάζει τη χολιγουντιανή σταρ είναι το gyrotonic, το οποίο είναι μια μέθοδος γυμναστικής που βασίζεται στις αρχές της yoga και συνδυάζει χορευτικές κινήσεις, pilates και chi gung.

04.06 espr.weekend 260x160 630x388 630x388 630x389 630x388 630x388 630x387 630x387 630x387 630x389 630x388

{{-PCOUNT-}}34{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ