Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Στη φόρα βίντεο με επτάχρονο να ξυλοκοπά οκτάχρονο στην Πάτρα για να...

Δεν έχει προηγούμενο το νέο περιστατικό βίας ανηλίκων που...

O Ιερός Καθεδρικός Ναός του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στην Αλεξάνδρεια κινδυνεύει με...

Με άμεσο «σφράγισμα», λόγω φθορών, κινδυνεύει ο Ιερός Καθεδρικός...

Στη φυλακή σάτυρος που θώπευσε 22χρονη κοπέλα στη Θεσσαλονίκη

Τον δρόμο για τη φυλακή πήρε ένας 48χρονος άνδρας...

Η Μαρίνα Ασλάνογλου μιλά για τον ρόλο της στις «Ψυχοκόρες» του ANT1!

Τη στιγμή που η ταλαντούχα ηθοποιός Μαρίνα Ασλάνογλου περιοδεύει...

Ελληνική η πρώτη ηλεκτρική formula

Το μονοθέσιο των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών κέρδισε την προηγούμενη σεζόν σε δύο διαγωνισμούς

Το μονοθέσιο των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πατρών κέρδισε την προηγούμενη σεζόν σε δύο διαγωνισμούς

Το πρώτο ηλεκτρικό μονοθέσιο Formula Student με ελληνική τεχνογνωσία εξελίσσουν φοιτητές του Πανεπιστημίου Πατρών.
Η ομάδα UoP Racing των φοιτητών, που δημιουργήθηκε το 2002 και έχει ως έδρα το Εργαστήριο Συστημάτων Παραγωγής και Αυτοματισμού του Πανεπιστημίου Πατρών, είχε από το 2011 την ιδέα για τη μετάβαση στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

«Ημασταν μια από τις πρώτες ομάδες Formula Student στην Ευρώπη που έκαναν αυτή τη μετάβαση» ανέφερε σε δηλώσεις του ο συντονιστής της ομάδας Χάρης Μπίκας, επισημαίνοντας ότι για να πετύχει ένα όχημα στο εν λόγω Παγκόσμιο Πρωτάθλημα υψηλές επιδόσεις αλλά και βαθμολογία πρέπει να συνδυάζει τις επιδόσεις ταυτόχρονα με το χαμηλό κόστος.

«Η εργασία της UoP Racing εξασφάλισε ήδη στην ομάδα τις πρώτες επιτυχίες της, αφού στην προηγούμενη αγωνιστική σεζόν κέρδισε και στους δύο διαγωνισμούς στους οποίους συμμετείχε, το επονομαζόμενο Cost and Manufacturing Event, το οποίο έχει να κάνει με την κοστολόγηση του αυτοκινήτου» σημείωσε ο κ. Μπίκας.

Νέα τάση

Η μετάβαση σε ηλεκτρικό μονοθέσιο έγινε με τη σύμφωνη γνώμη των φοιτητών, αλλά και των υπεύθυνων ακαδημαϊκών, όταν παρατηρήθηκε η νέα τάση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας να προχωρήσει στην παραγωγή ηλεκτρικών και υβριδικής τεχνολογίας κίνησης αυτοκινήτων, και να επιβραδύνει την εξέλιξη της τεχνολογίας των κινητήρων εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιούνται τα τελευταία 150 χρόνια.

«Θελήσαμε να είμαστε μπροστά στο τρένο των εξελίξεων κι έτσι κάναμε τη στροφή αυτήν από τους κινητήρες βενζίνης στους ηλεκτροκινητήρες» επεσήμανε ο συντονιστής της ομάδας και κατέληξε: «Γίνεται έρευνα σε πάρα πολλά επίπεδα αυτή τη στιγμή. Ψάχνουμε να βρούμε αυτό που θα μας κάνει να ξεχωρίσουμε από τις υπόλοιπες ομάδες (στόχος), ένα μεγαλύτερο ποσοστό προστιθέμενης αξίας».

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στο σφυρί η «Κόμισσα» του Γεωργούλη που φωνάζει για την αθωότητά του

Αντιμέτωπη με το… σφυρί βρίσκεται δεύτερη φορά σε διάστημα...

Θύμα και… η αδελφή της Μηλιού – Η υπόθεση του άγριου ξυλοδαρμού από τον σύντροφό της

Την ώρα που το πανελλήνιο προσπαθεί να συνέλθει από...

Οσα έγιναν στο παρασκήνιο και οδήγησαν στο… διαζύγιο του Mega από την Ελένη Μενεγάκη

Τη στιγμή που γίνεται μεγάλος ντόρος στα δημοσιογραφικά γραφεία...

Νίκος Αποστολόπουλος: «Η Φαίη Σκορδά είναι σαν τους αναστενάρηδες, λες και περπατάει σε αναμμένα κάρβουνα»

Ο Νίκος Αποστολόπουλος παραχώρησε μια συνέντευξη στην εκπομπή «Mega...

Το Open είναι… ανοιχτό για τους «Παγιδευμένους»

To Open θέλει τον δημοφιλή ηθοποιό Μιχάλη Λεβεντογιάννη στους κόλπους...

Φίλος «οχιά» και δολοφόνος του άτυχου καρκινοπαθούς Γερμανού στην Κρήτη

Τον δρόμο για τη φυλακή πήρε χθες, μετά την...

Η τοποθέτηση Παπανώτα περί κακοποίησης και η αντίδραση Κασσελάκη

«Καλύτερα να μασάς παρά να… πολυμιλάς» είναι η φράση...

Στο… μικροσκόπιο 20 Ελληνες Influencers που ελέγχονται για παραπλανητικές πρακτικές

Στο μικροσκόπιο των ελεγκτικών μηχανισμών μπαίνουν 20 Ελληνες influencers...