Τα 6 σφάλματα στη γυμναστική

Βαρεμάρα και εμμονή είναι δύο λάθη που ακυρώνουν την προσπάθειά μας.

Η γυμναστική θεωρείται βασικός σύμμαχος όσων κάνουν δίαιτα για πιο αποτελεσματική απώλεια βάρους. Υπάρχουν όμως φορές που η γυμναστική μπορεί να σαμποτάρει αυτή την προσπάθεια. Ας δούμε τα βασικότερα λάθη που πρέπει να αποφύγει κάποιος ο οποίος  ποντάρει πολλά στη σωματική άσκηση προκειμένου να αποκτήσει τη σιλουέτα που πάντα ονειρευόταν.

1: Αποσπασματικές ασκήσεις

Οι αποσπασματικές ασκήσεις, όπως οι επαναλήψεις στους δικεφάλους με βαράκια, δεν θα δώσουν αποτελέσματα. Αυτές οι κινήσεις που ενεργοποιούν μόνο μία μυϊκή ομάδα κάθε φορά δεν ενεργοποιούν αρκετές τις μυικές ίνες για να δημιουργήσουν μυικό ιστό και δεν προκαλούν αύξηση των καύσεων.

2: Ασκήσεις στα μηχανήματα

Τα μηχανήματα αλλοιώνουν τον φυσικό τρόπο με τον οποίο κινείται το σώμα και ως εκ τούτου περιορίζουν σοβαρά την ικανότητά του να ενεργοποιήσει όλες τις μυϊκές ίνες. Το χειρότερο είναι ότι τα μηχανήματα μπορεί να επιβαρύνουν σημαντικά τις αρθρώσεις προκαλώντας τραυματισμούς

3: Μεγάλης διάρκειας αεροβική άσκηση

Η αεροβική είναι αναγκαία για να κάψει κανείς λίπος και να χάσει κιλά, ωστόσο θέλει τρόπο! Ο εγγυημένος τρόπος καύσεων είναι η εναλλαγή της έντασης της αεροβικής άσκησης, η οποία προκαλεί την καύση περισσότερων θερμίδων και επιβαρύνει λιγότερο τις αρθρώσεις.

4: Κοιλιακοί και «καθισματάκια» για γραμμωμένους κοιλιακούς

Στην πράξη έχει διαπιστωθεί ότι όταν κάποιος κάνει μόνο κοιλιακούς για να καταφέρει το 6 pack των ονείρων του, δεν τα καταφέρνει. Το κλειδί για σμιλεμένους κοιλιακούς είναι να κάψει κανείς εκείνη την επίμονη στοιβάδα λίπους που τους κρύβει. Αυτό απαιτεί ένα πιο ποικίλο πρόγραμμα άσκησης που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη σωστή αεροβική.

5: Επανάληψη του ίδιου προγράμματος γυμναστικής

Το σώμα συνηθίζει εύκολα τη ρουτίνα. Αν θέλετε λοιπόν να δείτε αλλαγές πάνω σας, πρέπει να μπείτε στη λογική της εναλλαγής. Το τρέξιμο μπορεί να αντικατασταθεί από spinning, για παράδειγμα, προκειμένου κάθε φορά να παίζετε το χαρτί του αιφνιδιασμού στο σώμα σας με τέτοιο τρόπο ώστε να το αναγκάζετε να καίει περισσότερο λίπος.

6: Μεγάλης διάρκειας προπονήσεις

Η διάρκεια δεν είναι ανάλογη των αποτελεσμάτων. Με τη βοήθεια ενός γυμναστή δημιουργήστε ένα «σφιχτό», πολυποίκιλο πρόγραμμα που θα είναι πιο εύκολο να εντάξετε στη φορτωμένη από υποχρεώσεις καθημερινότητά σας.

{{-PCOUNT-}}15{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ