Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Για… προπόνηση στο Σέντραλ Παρκ

28/03/2019 - 16:36 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

❱❱ Η χαλάρωση του Γιώργου Καπουτζίδη στη Νέα Υόρκη και η προετοιμασία του για φιλανθρωπικό αγώνα τον Απρίλιο.

Από την Αίγινα (τελευταία απόδρασή του), στη Νέα Υόρκη! Τις τελευταίες ημέρες ο Γιώργος Καπουτζίδης βρίσκεται στη μητρόπολη του κόσμου για να ξεκουραστεί και να… προπονηθεί, όπως ενημέρωσε ο ίδιος τους διαδικτυακούς φίλους του:

«Το No Finish Line πλησιάζει, γι’ αυτό κι εγώ προετοιμάζομαι στο Σέντραλ Παρκ. Ελα στις 10-14 Απριλίου στο ΚΠΙΣΝ, για να τρέξουμε μαζί για έναν κόσμο γεμάτο παιδικά χαμόγελα» ενημέρωσε μέσω Instagram ο ταλαντούχος Γιώργος, ο οποίος θα συμμετάσχει και φέτος στον 90ωρο φιλανθρωπικό αγώνα και ακόμη και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού φροντίζει για τη φυσική του κατάσταση.