Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου θυμήθηκε την συμμετοχή της στο Survivor!

28/12/2020 - 10:35 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου με αφορμή την έναρξη του Survivor θυμήθηκε τα παλιά, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, από την δίκη της συμμετοχή στο παιχνίδι επιβίωσης. Η αγαπημένη παρουσιάστρια είχε παραμείνει στον Άγιο Δομίνικο, καθώς και στο στίβο μάχης για περίπου δύο μήνες. Έτσι λοιπόν θέλησε να ευχηθεί καλή επιτυχία στους καινούργιους παίκτες. Η ίδια μάλιστα έγραψε στην λεζάντα της:«Once Survivor always Survivor! Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά»