Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Ελένη Μενεγάκη: Δείτε πώς πέρασε το Πάσχα της (φωτο)

03/05/2021 - 19:30 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Παραδοσιακά γιόρτασε η Ελένη Μενεγάκη το Πάσχα της αλλά λόγω κορονοϊού έμεινε στην Αθήνα και όχι στην Άνδρο όπως έκανε άλλες χρονιές.

Η ωραία Ελένη πόζαρε για μια φωτογραφία δίπλα από το μπάρμπεκιου που έψηναν και στη συνέχεια την «ανέβασε» στο instagram γράφοντας: «Χριστός Ανέστη! Αγάπη και ηρεμία στις καρδιές μας και υγεία πάνω από όλα».

Πηγή: dedomeno.gr