Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Οι ευχές της Ελένης Μενεγάκη on air στη μητέρα της, Ζέτα

01/02/2022 - 14:01 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Ελένη Μενεγάκη κατά την έναρξη της εκπομπής της το μεσημέρι της Τρίτης ευχήθηκε καλό μήνα στους τηλεθεατές της αλλά και χρόνια πολλά στη μητέρα της, Ζέτα για τα γενέθλιά της.

Διαβάστε επίσης: Η Ελένη Μενεγάκη συγκλόνισε – «Θρηνούσα, ήμουν ψυχολογικά ερείπιο»

ELENI MENEGAKI EYXES MAMA ZETA

«Καλέ ένα ρόδι να ρίξω. Άλλαξε ο μήνας, μπήκε ο Φεβρουάριος. Τη μεγάλη μου αγκαλιά θέλω να τη στείλω στη μανουλίτσα μου. Μαμά μου χρόνια πολλά! Να είσαι πάντα έτσι δυνατή, ζωηρή και ωραία και να περπατάς χιλιόμετρα όπως κάνεις. Και μήπως με πάρεις κι εμένα μαζί σου… Σε ποιον έμοιασα εγώ;».

Διαβάστε επίσης: Ελένη Μενεγάκη: «Τα παιδιά μου δεν μπορούσαν να καταλάβουν όταν με έβλεπαν να…»

Πηγή: dedomeno.gr