Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Η Τζένιφερ Λόπεζ αρραβωνιάστηκε για δεύτερη φορά τον Άφλεκ μέσα σε 20 χρόνια

11/04/2022 - 19:00 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Τζένιφερ Λόπεζ δεν άφησε τους θαυμαστές της με την αγωνία και μετά τις πρώτες φήμες έσπευσε να επιβεβαιώσει ότι αρραβωνιάστηκε με τον Μπεν Αφλεκ για δεύτερη φορά σε 20 χρόνια.

Το έκανε μέσω βίντεο λίγων δευτερολέπτων, με τίτλο «Σπουδαία ανακοίνωση», που ανάρτησε στο Instagram, στο οποίο εμφανίστηκε απαστράπτουσα παρόλο που δεν είχε δίπλα της τον Μπεν Άφλεκ.

Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, άλλωστε, καθώς το βίντεο άρχισε με το τεράστιο δαχτυλίδι αρραβώνων που της χάρισε ο Μπεν Άφλεκ και ολοκληρώθηκε με ζουμ στο πρόσωπό της, όπου ήταν εμφανή τα δάκρυα ευτυχίας. Το ζευγάρι είχε αρραβωνιαστεί ξανά το 2002, όμως ο τότε αρραβώνας τους έληξε άδοξα δύο χρόνια αργότερα, λίγο προ-
τού παντρευτούν, με τους ίδιους να κατηγορούν αργότερα τα κουτσομπολίστικα περιοδικά γι’ αυτό.

Πηγή: dedomeno.gr