Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

Πού τη χάνεις, πού τη βρίσκεις τη Μενεγάκη, στο αγαπημένο της νησί...

Δεν πάει να καίγεται το τηλεοπτικό σύμπαν... Η ωραία...

ΤΟ Τζέισον έγινε… «O Ιάσωνας»

Συστήθηκε στο ελληνικό κοινό ως «το Τζέισον Αντιγόνη», προσέφυγε...

Διακοπές «all in» στην πρωτοτυπία

Τα πιο παράδοξα Airbnb στον κόσμο έχουν φτιαχτεί σε...

Μαριάνθη Αγραφιώτου: Πώς εμπνεύστηκε από τη φύση και δημιούργησε το δικό...

«Η φύση έχει καλά κρυμμένους θησαυρούς» δηλώνει στην «Espresso»...

Η ιχνηλασιμότητα τροφίμων στο τραπέζι του «ΟΠΑΠ Forward»

Εκπαιδευτικό σεμινάριο για την διασφάλιση ποιότητας προϊόντωνΟλοένα και περισσότερες ελληνικές εταιρείες του κλάδου τροφίμων και ποτών υιοθετούν την τεχνολογία blockchain και επενδύουν στην ιχνηλασιμότητα για να βελτιώσουν την παραγωγή τους και να διασφαλίσουν την ποιότητα των προϊόντων τους. Με την προσθήκη ειδικής σήμανσης στις συσκευασίες, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν τις τροφές που καταναλώνουν, καθώς γνωρίζουν πού παράγεται κάθε προϊόν και τι είδους επεξεργασία έχει υποστεί πριν καταλήξει στο πιάτο τους.

Η σημασία της ασφάλειας των τροφίμων βρέθηκε στο επίκεντρο εκπαιδευτικού σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «ΟΠΑΠ Forward». Έμπειροι σύμβουλοι και επαγγελματίες της αγοράς από εταιρείες όπως η Accenture και η IBM,  ενημέρωσαν τους συμμετέχοντες επιχειρηματίες σχετικά με τα οφέλη από την εφαρμογή της ιχνηλασιμότητας, τόσο για την εγγύηση της ποιότητας των προϊόντων, όσο και για τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές.

Δείτε το βίντεο:

Το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor, υποστηρίζει συνολικά 50 αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Όλες τους λαμβάνουν εξειδικευμένη και ολοκληρωμένη υποστήριξη, αλλά και πρόσβαση σε ένα δίκτυο υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς, που τις βοηθούν να ξεπεράσουν τυχόν εμπόδια και δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και να εξελιχθούν σε μεγάλες και επιτυχημένες επιχειρήσεις που καινοτομούνεξάγουν και αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους.

Οι 40 εταιρείες που παρακολούθησαν τους δύο πρώτους κύκλους του προγράμματος κατάφεραν να αυξήσουν, έως σήμερα, τον κύκλο εργασιών τους κατά 21%. Ταυτόχρονα, δημιούργησαν 751 νέες άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ μέσω των συνεργασιών που αναπτύχθηκαν στην αγορά, υποστηρίζουν 5.410 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ανδρέας Λοβέρδος – Δήμητρα Σιγάλα: Είναι ζευγάρι!

Πολιτική και showbiz, όπως αποκαλύπτει σήμερα αποκλειστικά η «Espresso»,...

Τατιάνα Μπλάτνικ – Γιώργος Μπαρμπαλιάς: Μόνο φίλοι ή μήπως κάτι παραπάνω;

Ο χρόνος μόνο θα δείξει τι πραγματικά παίζει στο...

Τζώρτζογλου και Μαριόλα έπειτα από πέντε χρόνια γάμου λένε «αντίο» ο ένας στον άλλο!

Ολοταχώς για χωρισμό «βόμβα» Στράτος Τζώρτζογλου και Σοφία Μαριόλα...

Η Λίλιαν Αρχοντή ξαναβρήκε τον γιο της

Reunion για τη Λίλιαν Αρχοντή και τον τηλεοπτικό γιο...

«Δράκος» στα στενά της Σακελλαροπούλου – Η επίθεση το βράδυ της Παρασκευής σε 19χρονη!

Σοκ, ανατριχίλα και έντονο προβληματισμό προκαλεί η αποκάλυψη που...

Ώριμες σάρκες, Ρομά τραβεστί και gay επιβήτορες τοξικομανών

Ενα «τρίγωνο της Κολάσεως» απλώνεται κάτω από το γκέτο...

Ψυχολόγος της ΕΛ.ΑΣ. σε σκάνδαλο «μαμούθ!»

Γυναίκα ψυχολόγος και μάλιστα αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας τέθηκε...

Ο τρελός για τη Ζόζεφιν Νίνο ζητά επανασύνδεση

Ο Νίνο θέλει να επανασυνδεθεί με την Josephine, γι'...