Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

«Πότε μια γυναίκα πρέπει να φύγει» – Η Παρασκευή Φασούλη μιλά για...

Η ψυχίατρος-ψυχαναλύτρια και τακτικό μέλος της Βορειοελλαδικής Ψυχαναλυτικής Εταιρείας...

Πένυ Σκάρου: Ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τα χρώματα του...

Πρωταθλήτρια Ελλάδος στην ξιφασκία με τον Παναθηναϊκό ΑμεΑ η...

Ο κανίβαλος του Βέγκας

Κομμάτια ωμής σάρκας είχε στο στόμα του κανίβαλος που...

Οι ιστορίες διάσημων γυναικών που σε μικρή ηλικία παντρεύτηκαν μεγαλύτερούς τους αλλά...

Πρόωρα «στέφανα» υπό την επήρεια ναρκωτικών, νεανικά παντρολογήματα που...

Που χάθηκε η Ηρώ Οικονομάκη

❱❱ Η μεγάλη επιτυχία στο «Ρετιρέ» του Δαλιανίδη, που ξεκίνησε από μια οντισιόν ❱❱ Η δημιουργία της οικογένειας μακριά από τη δημοσιότητα και η αδυναμία στα παιδιά τηςΑπό τον
ΑΛΚΙΝΟΟ ΜΠΟΥΝΙΑ

Η Κορίνα Οικονομάκη έχει «γράψει» στη μνήμη του τηλεοπτικού κοινού ως «η Γωγώ, η κόρη της ξινής» στη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά «Το ρετιρέ». Ομως, από κει και πέρα σιγά σιγά τα βήματά της χάθηκαν καλλιτεχνικά, έως το 2016, όταν επανεμφανίστηκε στο προσκήνιο με αφορμή τη συμμετοχή της σε θεατρική παράσταση με τον Παύλο Ευαγγελόπουλο, ο οποίος έπαιζε μαζί της και στη θρυλική σειρά του Mega.

Ωστόσο, μετά «χάθηκε» ξανά από προσώπου… showbiz! Στην πραγματικότητα την Κορίνα την κέρδισε η οικογένειά της -έχει αποκτήσει δύο παιδιά, ένα αγόρι και ένα κορίτσι – και αυτό ήταν επιλογή της.

Η Κορίνα Οικονομάκη μπήκε στον καλλιτεχνικό χώρο στα 16 χρόνια της και για να παίξει, πήρε άδεια ως εξαιρετικό ταλέντο. Οταν τελείωσε το σχολείο, έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό Θέατρο και πέρασε, αλλά επειδή στην κρατική δραματική σχολή δεν της επέτρεπαν να κάνει επαγγελματικές εμφανίσεις, γρήγορα την εγκατέλειψε και συνέχισε τις σπουδές της σε ιδιωτική δραματική σχολή. Η αλήθεια είναι ότι, εκτός από το ταλέντο της, ο φακός «ήθελε» πολύ και την όμορφη εξωτερική της εμφάνιση και έτσι είχε διάφορες προτάσεις για τηλεοπτικές δουλειές, αλλά και για ταινίες και βιντεοταινίες, που ήταν στο φόρτε τους τη δεκαετία του ’80. Επίσης, είχε παρουσία στο σανίδι. Μάλιστα, σε μια από τις πρώτες θεατρικές δουλειές της αντικατέστησε εν μια νυκτί συνάδελφό της.

Στο «Γκλόρια»

«Οταν ήμουν ακόμα μαθήτρια στη σχολή, αρρώστησε η Τζοβάνα Φραγκούλη που έπαιζε τότε με τον Γιώργο Κωνσταντίνου στο “Γκλόρια” και με πήρανε Σάββατο απόγευμα για να παίξω αντικαταστάτρια στην παράσταση το Σάββατο το βράδυ. Το έκανα με επιτυχία. Συναντηθήκαμε με τον Κωνσταντίνου, μου έδειξε μια φορά πού πρέπει να πάω και τι να κάνω και το έκανα. Από την άλλη μέρα έπαιζα κανονικά. Ξενύχτησα όλη νύχτα, έμαθα τον ρόλο και ο Κωνσταντίνου δεν το πίστευε» έχει αποκαλύψει σε παλαιότερη συνέντευξή της.

Η πρόταση για τον ρόλο της στη σειρά «Το ρετιρέ» ήρθε από τον ίδιο τον Γιάννη Δαλιανίδη, ο οποίος την είχε δει σε κάποιες βιντεοταινίες. Γι’ αυτή τη μοιραία συνάντησή τους η Κορίνα είχε πει: «Πέρασα από οντισιόν και έδωσα στον Δαλιανίδη και μια φωτογραφία. Μόλις την πήρε στα χέρια του, τη γύρισε από την πίσω πλευρά. Μου είπε ότι σε κάθε φωτογραφία ηθοποιού βάζει από πίσω αστέρια για να θυμάται πόσο καλός είναι. Σε μένα έβαλε πέντε.

Επειτα από κάποιο διάστημα μου τηλεφώνησε ο βοηθός του -τότε δούλευα στο Δελφινάριο- και μου πρότεινε τον ρόλο της Γωγώς στο περίφημο “το ρετιρέ”. Με κάλεσε, λοιπόν, ο Βαγγέλης Λαρίδης και μου είπε: “Την κυρία Οικονομάκη”. Του απάντησα: “Δεν είναι εδώ. Ποιος τη ζητά;” “Είμαι ο βοηθός του Γιάννη Δαλιανίδη” μου απάντησε και τότε εγώ του είπα να ξανακαλέσει σε πέντε λεπτά. Τότε δεν υπήρχαν κινητά! Οταν μιλήσαμε, μου είπε: “Ξεκινά ένας πολύ σημαντικός ρόλος για σένα”. Πράγματι, έχω κάνει πολλά σίριαλ, αλλά αυτό έμεινε». Και η αλήθεια είναι ότι η ηθοποιός τότε δεν καταλάβαινε το μεγάλο σουξέ της στη σειρά. «Με αναγνώριζαν στον δρόμο, αλλά εγώ νόμιζα ότι κάτι είχα και με κοιτούσαν… Δεν το καταλάβαινα τότε ότι ήμουν γνωστή και δεν καβάλησα κανένα καλάμι. Οταν με ρωτούσαν αν είμαι η κόρη της “ξινής”, η απάντησή μου ήταν ότι τη μαμά μου τη λένε Αννα. Δεν είχα συνειδητοποιήσει τι γινόταν» έχει δηλώσει.

Εκτός από το «Ρετιρέ» (που προβλήθηκε την περίοδο 1990-1992), έχει παίξει και σε άλλες σειρές, όπως: «Η κυρία μας» με την Κατερίνα Γιουλάκη (1987 στην ΕΡΤ1), «Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του» (1990 στην ΕΡΤ1), «Η δίκη» με τον Θάνο Λειβαδίτη (1991 στην ΕΡΤ2). Από τις βιντεοταινίες που έχει γυρίσει ξεχωρίζουν οι: «Καυτά θρανία» του Γιώργου Κωνσταντίνου (1986), «Το κορίτσι του μπάτσου» του Κώστα Καραγιάννη (1987), «Ενα μωρό στο ταξί μου» (1989) κ.ά. Το 1998 η Κορίνα εγκατέλειψε τα καλλιτεχνικά για να κάνει οικογένεια. Εχει αποκτήσει ένα αγόρι και ένα κορίτσι, στα οποία έχει μεγάλη αδυναμία.

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Vips με γιοτ και σούβλες σε Σπέτσες και Μύκονο

Τις παλιές, ένδοξες εποχές του θυμίζει από το βράδυ...

Αυστραλία: Ψάρι «λαχνός» αξίας 930.000 ευρώ

Φτωχαδάκι ψαράς στην Αυστραλία έκανε την τύχη του καθώς...

Η Καγιά αντίπαλος της Καραμπέτη στα Βραβεία Ιρις

Αυτό κι αν είναι είδηση: η Βίκυ Καγιά θα...

Οσα θαυμαστά συμβαίνουν στο δωμάτιο του Δημήτρη Κόκοτα στο «Γεννηματάς»

Αχτίδες «αναστάσιμου φωτός» έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν εδώ και...

Δύο ομοφυλόφιλοι επιδόθηκαν σε σεξουαλικές πράξεις σε προαύλιο εκκλησίας τη Μ. Τετάρτη

Ούτε ιερό ούτε όσιο δεν είχαν δύο ομοφυλόφιλοι άνδρες,...

Η κόκα του Πειραιά και η ενέδρα θανάτου σε εστεμμένη κούκλα

Την ώρα που η παγκόσμια κοινή γνώμη προσπαθεί να...

Κώστας Σκαφίδας: Η φιλία με Καζαντζίδη, ο Περπινιάδης και η χρυσές πίστες

Επειτα από 68 ολόκληρα χρόνια στο τραγούδι, κατεβάζει ρολά....