Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου, 2025

Μαρίνα Ψάλτη για «Άγιο έρωτα»: «Κλείνει ένας κύκλος. Το αγάπησα πολύ αυτό...

Η Μαρίνα Ψάλτη μίλησε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» για τον ρόλο της στη σειρά «Άγιος έρωτας» αλλά και για τον χαρακτήρα της.

«Tracker»: Η σειρά που «σαρώνει» έρχεται στον ALPHA σε πρώτη τηλεοπτική προβολή

Μια από τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές επιτυχίες των τελευταίων ετών...

«Porto Leone: Στη γειτονιά με τα κόκκινα φανάρια»: Η Λένα επιστρέφει τη...

Ο κόσμος του Αντρέα καταρρέει όταν μαθαίνει ότι η Αγγελική δούλευε για τον πατέρα του, ενώ η Λένα παραδέχεται στον Χρόνη την αλήθεια γ

«Να μ’αγαπάς»: Ένα λάθος του Άγγελου ταράζει τη Φωτεινή

Ο Άγγελος αποκαλύπτει ποιος πραγματικά είναι στους εμβρόντητους Καλλιγά, το παρελθόν έρχεται στο φως και στα μάτια του σαστισμένου Ορφέα στο αποψινό επεισόδιο της σειράς «Να μ’αγαπάς».

«Σκλάβοι» σε γιοτ πλουσίων

❱❱ Υπάλληλοι καταγγέλλουν εξαντλητικές βάρδιες και απάνθρωπες συνθήκες εργασίας που έχουν οδηγήσει ακόμη και σε θανάτουςΑπό την
Πετρίνα Καλαμβοκίδη

Πίσω από τη λαμπερή πλευρά της συναναστροφής με μέλη της υψηλής κοινωνίας, των παχυλών φιλοδωρημάτων και των πολυήμερων κρουαζιέρων από την Καραϊβική μέχρι τη Μεσόγειο, υπάρχει και αυτή των εξοντωτικών συνθηκών εργασίας για τους υπαλλήλους των πολυτελών γιοτ, που κάποιες φορές τους οδηγούν ακόμα και στον θάνατο.

Αυτή τη στιγμή περίπου 37.000 μέλη πληρώματος απασχολούνται στα 6.821 σούπερ γιοτ που υπάρχουν στον κόσμο, τα οποία εργάζονται σε εξαντλητικές 20ωρες βάρδιες.

Οσο οι δισεκατομμυριούχοι ιδιοκτήτες και οι επιφανείς καλεσμένοι τους απολαμβάνουν τις διακοπές τους σε ευρύχωρες σουίτες, οι εργαζόμενοι κοιμούνται στοιβαγμένοι σε εσωτερικές καμπίνες χωρίς παράθυρα στα κατώτερα διαμερίσματα των γιοτ.

Καλυμμένοι από τη θαλάσσια νομοθεσία, σύμφωνα με την οποία σε κάθε σκάφος ισχύουν οι νόμοι της χώρας της σημαίας που φέρει, οι ιδιοκτήτες που έχουν τα σκάφη τους νηολογημένα στις λεγόμενες σημαίες ευκαιρίας, όπως αυτή του Παναμά ή των Βερμούδων, εκμεταλλεύονται την ανύπαρκτη εργατική νομοθεσία των κρατών αυτών και επιβάλλουν εξαντλητικά ωράρια.

Αποκάλυψη

Οπως αποκαλύπτει η αισθητικός Τζέιν Ρόμπερτσον, η οποία επί δύο χρόνια εργαζόταν στο σκάφος δύο δισεκατομμυριούχων Αμερικανών, τους οποίους απαγορεύεται βάσει συμβολαίου να κατονομάσει, οι συνθήκες εργασίας ήταν παραπάνω από απάνθρωπες.

«Ημασταν 16 άτομα προσωπικό. Μια γυναίκα περνούσε όλη της την ημέρα μέσα σε έναν χώρο χωρίς παράθυρα με 12 πλυντήρια. Η δουλειά ήταν σκληρή και συχνά το ωράριο άγγιζε τις 16 ώρες. Για μένα δεν ήταν ασυνήθιστο να με ξυπνούν στις δύο τα ξημερώματα αν κάποιος ήθελε μασάζ» λέει στην «Daily Mail», ενώ και η Εμα Μπάμφορντ, η οποία εργαζόταν σε ιταλικό σούπερ γιοτ, είχε εξοικειωθεί με τις extreme απαιτήσεις των καλεσμένων. «Θυμάμαι μια φορά κάποιοι ζήτησαν milkshake παγωτού. Ηταν μία τα ξημερώματα και δεν είχαμε και έτσι αναγκάστηκα να βγω στη στεριά και να χτυπάω τις πόρτες των εστιατορίων για να βρω» αναφέρει.

Τα τελευταία χρόνια τουλάχιστον τρεις Βρετανοί εργαζόμενοι σε υπερπολυτελή σκάφη έχουν χάσει τη ζωή τους, υπό αδιευκρίνιστες κάποιες φορές συνθήκες, όπως η περίπτωση του 28χρονου Γουίλ Μπλακ από το Σάρεϊ, ο οποίος εξαφανίστηκε το 2010, ενώ εργαζόταν στο σκάφος Burrasca. Το πτώμα του δεν βρέθηκε ποτέ.

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...

Μελέτης Ηλίας: Ο γιος του έπαιξε στο «Σόι σου» και κέρδισε τις εντυπώσεις

Ο Μελέτης Ηλίας «συστήθηκε» στο ευρύ κοινό ως «Σάββας» στη σειρά «Το σόι σου» και αγαπήθηκε από τους τηλεθεατές.

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

O τελευταίος αποχαιρετισμός του Αλμπέρτου Εσκενάζυ

Ιούλιος του 2025, σε ένα στημένο θεατράκι σε ανοιχτό...

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...







Μποζουκια Αθηνα