Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SPORTS

Ολα καλά για ΠΑΟ και Ευρωλίγκα

16/08/2018 - 04:45 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Ψήφο εμπιστοσύνης στην Ευρωλίγκα για μια ήρεμη σεζόν έδωσε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος (φωτό).

Ο ηγέτης του «Τριφυλλιού» ενημέρωσε τους φιλάθλους της ομάδας του σχετικά με την κόντρα που είχε με την κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση. Απολογήθηκε για τη συμπεριφορά του, ενώ υπογράμμισε ότι οι δυο πλευρές θα συνεχίσουν να εργάζονται μαζί για το καλό του μπάσκετ.

«Στη διάρκεια των τελευταίων σεζόν, τόσο η διοίκηση του Παναθηναϊκού όσο κι εγώ προσωπικά πιστεύουμε ότι εντός κι εκτός παρκέ δεν αντιμετωπιζόμαστε με τον σεβασμό που αξίζουμε και με δίκαιο τρόπο. Εχουμε εμπιστοσύνη όμως ότι αυτό θα σταματήσει να συμβαίνει. Εξαιτίας των παραπάνω, έχουν υπάρξει αντιδράσεις από την πλευρά μας που σε καμία περίπτωση δεν αντικατοπτρίζουν την αγάπη και την αφοσίωση που αισθανόμαστε για το μπάσκετ. Για όλες αυτές τις αντιδράσεις θα θέλαμε να απολογηθούμε σε κάθε μέλος της μπασκετικής κοινότητας που ίσως έχει νιώσει προσβεβλημένο. Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός και η Ευρωλίγκα θα συνεχίσουν να εργάζονται μαζί για το καλό του μπάσκετ και των μετόχων» ανέφερε χαρακτηριστικά η γραπτή δήλωση του Γιαννακόπουλου. Τέλος,τις επόμενες ημέρες θα αφιχθούν οι νέοι παίκτες στο «Τριφύλλι», καθώς στις 20 Αυγούστου αρχίζει η προετοιμασία της ομάδας.