Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024

«Χρυσά δάκρυα» της Johnson & Johnson για το καρκινογόνο ταλκ της εταιρίας

Διατεθειμένη να πληρώσει όσο όσο για να απαλλαγεί από...

Το πιο ρομαντικό hotel στον κόσμο «αποσύρεται»

Υστερα από σχεδόν μισό αιώνα το πιο ρομαντικό ξενοδοχείο...

Χριστιανοί έβαλαν στο στόχαστρο την Τέιλορ Σουίφτ

Σάλο προκάλεσε με δύο νέα τραγούδια της η Τέιλορ...

Η… γκαλερί των σταυρών του Αγίου Όρους

Το φωτογραφικό έργο του αείμνηστου Γιώργου Πούπη και η...

Η ιχνηλασιμότητα τροφίμων στο τραπέζι του «ΟΠΑΠ Forward»

Εκπαιδευτικό σεμινάριο για την διασφάλιση ποιότητας προϊόντωνΟλοένα και περισσότερες ελληνικές εταιρείες του κλάδου τροφίμων και ποτών υιοθετούν την τεχνολογία blockchain και επενδύουν στην ιχνηλασιμότητα για να βελτιώσουν την παραγωγή τους και να διασφαλίσουν την ποιότητα των προϊόντων τους. Με την προσθήκη ειδικής σήμανσης στις συσκευασίες, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν τις τροφές που καταναλώνουν, καθώς γνωρίζουν πού παράγεται κάθε προϊόν και τι είδους επεξεργασία έχει υποστεί πριν καταλήξει στο πιάτο τους.

Η σημασία της ασφάλειας των τροφίμων βρέθηκε στο επίκεντρο εκπαιδευτικού σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «ΟΠΑΠ Forward». Έμπειροι σύμβουλοι και επαγγελματίες της αγοράς από εταιρείες όπως η Accenture και η IBM,  ενημέρωσαν τους συμμετέχοντες επιχειρηματίες σχετικά με τα οφέλη από την εφαρμογή της ιχνηλασιμότητας, τόσο για την εγγύηση της ποιότητας των προϊόντων, όσο και για τη δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές.

Δείτε το βίντεο:

Το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor, υποστηρίζει συνολικά 50 αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Όλες τους λαμβάνουν εξειδικευμένη και ολοκληρωμένη υποστήριξη, αλλά και πρόσβαση σε ένα δίκτυο υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς, που τις βοηθούν να ξεπεράσουν τυχόν εμπόδια και δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και να εξελιχθούν σε μεγάλες και επιτυχημένες επιχειρήσεις που καινοτομούνεξάγουν και αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους.

Οι 40 εταιρείες που παρακολούθησαν τους δύο πρώτους κύκλους του προγράμματος κατάφεραν να αυξήσουν, έως σήμερα, τον κύκλο εργασιών τους κατά 21%. Ταυτόχρονα, δημιούργησαν 751 νέες άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ μέσω των συνεργασιών που αναπτύχθηκαν στην αγορά, υποστηρίζουν 5.410 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Vips με γιοτ και σούβλες σε Σπέτσες και Μύκονο

Τις παλιές, ένδοξες εποχές του θυμίζει από το βράδυ...

Κώστας Σκαφίδας: Η φιλία με Καζαντζίδη, ο Περπινιάδης και η χρυσές πίστες

Επειτα από 68 ολόκληρα χρόνια στο τραγούδι, κατεβάζει ρολά....

Εκτός «Super Κατερίνα» ο Μικρούτσικος μετά τη νέα επίθεση στην Κατερίνα Καινούργιου

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος διαζυγίου! Παρελθόν φαίνεται πως αποτελεί...

Δώρα Αρχοντάκη: «Τα realities ανοίγουν τις πόρτες»

Ηταν το μακρινό 2001, όταν το «Big Brother» έκανε...

Mοναχικός πρίγκιπας Χάρι στο Λονδίνο

Χωρίς κανένα μέλος της βασιλικής οικογένειας στο πλευρό του...

Τζένη Βάνου: Οι δύο άνδρες που σημάδεψαν τη ζωή της

Ο γιος της μεγάλης τραγουδίστριας Μιχάλης μιλά για τον...

Οσα θαυμαστά συμβαίνουν στο δωμάτιο του Δημήτρη Κόκοτα στο «Γεννηματάς»

Αχτίδες «αναστάσιμου φωτός» έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν εδώ και...

Ταχτσίδης-Θεοδωροπούλου: «Βόμβα» χωρισμού με τρίτο πρόσωπο

«Μια φορά μονάχα φτάνει, να ραγίσει το γυαλί, η...