Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Αγγελική Ηλιάδη: Βόλτα με τον γιο της, Βασίλη

24/02/2021 - 13:49 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Αγγελική Ηλιάδη αυτό το διάστημα δεν εμφανίζεται σε κάποιο νυχτερινό κέντρο λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Η αγαπημένη τραγουδίστρια μιας και οι δραστηριότητες της είναι περιορισμένες περνάει ουσιαστικό χρόνο με τους γιους της, κάνοντας πράγματα που τους ευχαριστούν. Συγκεκριμένα αυτή τη φορά η ίδια απόλαυσε μια χαλαρή βόλτα στα νότια προάστια, με τον μικρότερο γιο της Βασίλη, όπου τους αποθανάτισε ο φωτογραφικός φακός.

Πηγή: dedomeno.gr