Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Η Ανθή Βούλγαρη βρέθηκε θετική στον κορονοϊό

04/01/2022 - 08:49 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Θετική στον κορονοϊό βρέθηκε η Ανθή Βουλγάρη.

Η δημοσιογράφος απουσίαζε από την εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega» και βγήκε τηλεφωνικά να εξηγήσει τι συνέβη.

«Τη περασμένη Πέμπτη ήρθα σε επαφή με δύο κρούσματα. Έκανα το pcr, έκανα τα rapid test, βέβαια εχθές αισθανόμουν λίγο το λαιμό μου, αλλά λέω εντάξει δεν θα έχω τίποτα.

Εχθές το μεσημέρι που συμπλήρωσα την πέμπτη ημέρα που ήρθα σε επαφή με τα κρούσματα, είχα κάνει και ένα pcr και με έβγαλε θετική. Έχω ανεβάσει 38 πυρετό, έχω φοβερό πόνο στα κόκκαλα, ο λαιμός λίγο, είναι σαν να περνάω μία γρίπη».

https://vimeo.com/662172999

Πηγή: dedomeno.gr