Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Γυναικοκτονία στην Καβάλα: «Το φαρμακείο βάφτηκε κόκκινο και τα παιδιά σου ορφάνεψαν, γιατί;»

06/05/2022 - 15:30 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Συντετριμμένη είναι υπάλληλος του φαρμακείου που δολοφονήθηκε η 43χρονη φαρμακοποιός από τον σύζυγό της στην Καβάλα.

Διαβάστε επίσης: Γυναικοκτονία στην Καβάλα: Δείτε πώς περνούσε η 43χρονη λίγο πριν τη σκοτώσει ο σύζυγός της

«Γιατί; Σε μια στιγμή να τελειώνουν όλα… Γιατί τόσος πόνος; Τα παιδάκια σου ακριβώς ίδια ηλικία με τα δικά μου. Ποιος να τα εξηγήσει το γιατί; Δεν υπάρχει. Μόνο πόνος. Τόσος πόνος. Καλό παράδεισο Αίντα!!! Δεν πιστεύω αυτό που γράφω.

Το φαρμακείο στις Πηγές βάφτηκε κόκκινο …Τα παιδιά σου είναι και δικά μου παιδιά.  Είναι τα παιδιά όλων μας που δεν έπρεπε να ορφανέψουν. ΤΟΣΟ ΆΔΙΚΑ. Καλό ταξίδι αγαπημένη …».

Πηγή: dedomeno.gr