Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου, 2025

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...

Ελένη Κοκκίδου: «Σκυλομαμά» σε safe mode

Μια άνω τελεία στα επαγγελματικά της έβαλε η Ελένη...

Χριστούγεννα με εκπλήξεις* από το XMAS Calendar του opaponline.gr

Η Χριστουγεννιάτικη διάθεση μεγαλώνει ακόμα περισσότερο με το XMAS Calendar...

ΟΠΑΠ: Φρέσκια και δυναμική καμπάνια για το Υπεύθυνο Παιχνίδι με Χριστουγεννιάτικη διάθεση

Η προστασία των παικτών και η υπεύθυνη διασκέδαση στο...

Οι τηλεθεατές βρήκαν την… κωμωδία που τους έλειπε

Να που οι τηλεθεατές είδαν το ριάλιτι του Σκάι. Σημεία των καιρών θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς. Το είδαν όμως επειδή τους άρεσε ή για να κάνουν πλάκα; Αυτό ίσως χρειάζεται κοινωνιολογική ανάλυση.

Μέσα στα ναυάγια, τις φωτιές, τις δολοφονίες, τις ασθένειες και όλα τα δυστοπικά που τροφοδοτούν τη φετινή μυθοπλασία και τις τηλεοπτικές σειρές, ο τηλεθεατής έκανε ζάπινγκ και στο ριάλιτι επωνύμων. Το νέο ριάλιτι του Σκάι τα πήγε καλά στην πρεμιέρα του απέναντι στον ανταγωνισμό και συγκεκριμένα στο δυναμικό κοινό, όπου σημείωσε μέσο όρο 16% και στο γενικό 12,4%.

Στο δυναμικό κοινό, ο «Σασμός» σημείωσε μέσο όρο 20% και ακολούθησαν η «Μάγισσα» με 17,9%, το «Celebrity» με 16% και το «Ναυάγιο» με 15%. Οσον αφορά το γενικό σύνολο, ο «Σασμός» είχε μέσο όρο 20,7%, η «Γη της ελιάς» 19,5%, το «Ναυάγιο» 19,2%, η «Μάγισσα» 15,2%, το «Προξενιό της Ιουλίας» 14,2% και το «Celebrity» 12,4%.

spot_img


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα

Βράβευση για την Παλιοσπύρου και τη γιατρό της Μαρία Καλοφώνου

Eνα βραβείο που της δίνει δύναμη για να συνεχίσει...



Μποζουκια Αθηνα