Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου, 2025

O τελευταίος αποχαιρετισμός του Αλμπέρτου Εσκενάζυ

Ιούλιος του 2025, σε ένα στημένο θεατράκι σε ανοιχτό...

Γιώργος Γιαννόπουλος για το «Σόι σου»: «Είναι ευτυχία και ευλογία αυτή...

«Είναι ευτυχία και ευλογία η συγκυρία αυτής της σειράς»,...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

«Σκυταλοδρομία» προσφοράς με τη dream team του ΑΝΤ1

Για περισσότερα από 35 χρόνια ο ΑΝΤ1 ενημερώνει, ψυχαγωγεί αλλά  βάζει παράλληλα και στο επίκεντρο της αποστολής του την κοινωνική προσφορά.

«Καλύτερα να είχα καεί κι εγώ μαζί τους»

Τι υποστήριξε στην απολογία του ο Ουκρανός οδηγός της νταλίκας που «θέρισε» το ζευγάρι στα διόδια Πολυμύλου, στην Εγνατία Οδό

Συντετριμμένος εμφανίστηκε στην απολογία του ο Ουκρανός οδηγός της νταλίκας, η οποία προκάλεσε το θανατηφόρο δυστύχημα με τους δύο νεκρούς στα διόδια Πολυμύλου Κοζάνης στην Εγνατία Οδό, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι θα προτιμούσε να είχε καεί μαζί με το άτυχο ζευγάρι που απανθρακώθηκε μέσα στο αυτοκίνητό του!

«Καλύτερα να είχα καεί κι εγώ μαζί τους» είπε χαρακτηριστικά, προτού κριθεί προσωρινά κρατούμενος, με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα. Στη μαραθώνια απολογία του, που διήρκεσε περισσότερες από πέντε ώρες, ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι το e-pass στα διόδια δεν λειτουργούσε και αρνήθηκε ότι παραβίασε το όριο ταχύτητας. Ο συνήγορος του 38χρονου Λάζαρος Κομπουλίδης από την πλευρά του δήλωσε ότι ζητήθηκε και κατατέθηκε το ανακτηθέν βίντεο της Εγνατίας Οδού που δείχνει τι ακριβώς συνέβη πριν από το δυστύχημα.

«Είναι τέτοια η πεποίθησή μας για το συμβάν, που ζητήσαμε εμείς να κατατεθεί τώρα το συγκεκριμένο υλικό στη δικογραφία» τόνισε, συμπληρώνοντας ότι ο εντολέας του, ο οποίος είναι πατέρας δύο μικρών παιδιών, ζήτησε «συγγνώμη» από την οικογένεια του ηλικιωμένου ζευγαριού Ελλήνων, που είχε έρθει στην Ελλάδα από την Ελβετία όπου διέμενε για τις διακοπές του Πάσχα, καθώς και από εκείνες των τραυματιών. Μίλησε, δε, για στοιχεία που ανατρέπουν τη θεωρία του ανθρώπινου λάθους, καθώς, κατά τα λεγόμενά του, φαίνεται ότι το e-pass δεν λειτουργούσε, σε μια χρονική περίοδο που οι μπάρες έπρεπε να είναι ανοιχτές.

«Yπάρχει ήδη, από την ιδιοκτήτρια εταιρία του φορτηγού, ιχνηλάτηση του φορτηγού καθ’ όλη τη διαδρομή, που δείχνει και αποδεικνύει με πιστοποιημένο πρόγραμμα λογισμικού ότι ο οδηγός δεν παρενέβη το όριο ταχύτητας σε κανένα σημείο της πορείας του από τη Σόφια μέχρι το σημείο του δυστυχήματος» εξήγησε ο κ. Κομπουλίδης, προσθέτοντας ότι, εξαιτίας της μη λειτουργίας του e-pass, τα οχήματα έκαναν όπισθεν στον αυτοκινητόδρομο. Ακόμα ισχυρίστηκε ότι η νταλίκα κινούνταν με 51 χιλιόμετρα, μόλις ένα λεπτό πριν από το φονικό τροχαίο, με το όριο ταχύτητας στο σημείο να είναι τα 60 χιλιόμετρα, καταλήγοντας ότι ο εντολέας του δεν θα μπορούσε να κινηθεί με μεγαλύτερη ταχύτητα εξαιτίας της ομίχλης.

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διπλή «βόμβα» στον ΑΝΤ1 με Μενεγάκη και Κορομηλά

Σαν βόμβα έπεσε στη μιντιακή αγορά η σοβαρή πιθανότητα...

Στο νοσοκομείο ο Λευτέρης Πανταζής

Ο Λευτέρης Πανταζής μία ανάσα πριν τα Χριστούγεννα μπήκε...

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα







Μποζουκια Αθηνα