Ο Γιώργος Λιάγκας κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Το Πρωινό» της Δευτέρας αναφέρθηκε στην αυλαία της. Ο παρουσιαστής δεν έχει ανανεώσει ακόμα το συμβόλαιό του με τον ΑΝΤ1 και δεν γνωρίζουμε αν θα συνεχίσει τη νέα σεζόν η εκπομπή.

Ο ίδιος αρκέστηκε να αναφερθεί στο τέλος της εκπομπής για το καλοκαίρι. «Το Πρωινό διανύει την προτελευταία εβδομάδα της ζωής του», είπε ο παρουσιαστής αφήνοντας σπόντες.
Σταύρος Μπαλάσκας: Τι είναι αυτό που λες τώρα; Της ζωής του; Δηλαδή, τέλειωσε το Πρωινό; Έτσι όπως το είπες, ανατρίχιασα…
Γιώργος Λιάγκας: Σου έχω πει εγώ ότι θα κάνω και του χρόνου;
Σταύρος Μπαλάσκας: Όχι!
Γιώργος Λιάγκας: Άρα, πώς το βγάζεις εσύ; Εγώ δεν ξέρω αν θα κάνω και του χρόνου. Εσύ, έχεις κάποια πληροφόρηση που δεν έχω εγώ;
Σταύρος Μπαλάσκας.: Καμία!

Γιώργος Λιάγκας: Άρα, πώς μιλάς εξ’ ονόματός μου; Είναι δυνατόν να είμαι εγώ εδώ, να μην έχω πει τίποτα εγώ για μένα και να βγαίνεις να το λες εσύ; Και θα λέει τώρα ο κόσμος ότι “για να το λέει ο Μπαλάσκας, πάει να πει ότι το ξέρει”.
Σταύρος Μπαλάσκας: Εννοείται ότι δεν ξέρω τίποτα, από πού κι ως πού να ξέρω; Αλλά έτσι όπως το είπες, μου φάνηκε κάπως.
Γιώργος Λιάγκας: Τελειώνει το Πρωινό την άλλη εβδομάδα;
Σταύρος Μπαλάσκας: Της ζωής του, είπες!
Γιώργος Λιάγκας: Της ζωής του, θα δούμε τώρα τι θα γίνει, έχει ο Θεός. Και για πάντα να τελειώσει, δεν έχασε η βενετιά βελόνι, θα υπάρχει άλλος.








