Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SHOWBIZ

Μάρω Κοντού: 9η ημέρα στο νοσοκομείο μετά τη σοβαρή πτώση – Τα νεότερα της υγείας της

23/06/2026 - 14:36 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Στο νοσοκομείο παραμένει η Μάρω Κοντού για ένατη ημέρα. Η μεγάλη κυρία του κινηματογράφου και του θεάτρου μεταφέρθηκε μετά από ατύχημα που είχε μέσα στο σπίτι της. Υπέστη από την πτώση κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο.

Η Μάρω Κοντού σε βραδινή έξοδο

«Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην καρδιολογική κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της, να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν.

Με φαρμακευτική αγωγή είναι η αγαπημένη μας ηθοποιός, δεν υπάρχει προς το παρόν ορίζοντας για εξιτήριο ή κάτι άλλο. Αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι την επισκέπτονται λίγοι άνθρωποι και όχι πολλοί. Δεν έχει κάνει χειρουργείο, αντιμετωπίζονται με φάρμακα τα τραύματα», ανέφερε στο «Πρωινό» ο Τάσος Τεργιάκης.