Σε καλοκαιρινή διάθεση βρίσκεται η Ανδρομάχη, η οποία μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους στιγμές χαλάρωσης από την αγαπημένη της παραλία.
Η τραγουδίστρια δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram φωτογραφίες και βίντεο από την εξόρμησή της στη θάλασσα. Στα στιγμιότυπα ποζάρει χαμογελαστή με το μπικίνι της, ενώ δεν έλειψαν και οι εικόνες από το ειδυλλιακό ηλιοβασίλεμα που απόλαυσε.

Στη λεζάντα της ανάρτησής της, η Ανδρομάχη χαρακτήρισε τη θάλασσα το προσωπικό της «καταφύγιο», γράφοντας χαρακτηριστικά: «Το καταφύγιό μου».
Η δημοσίευσή της συγκέντρωσε αμέσως χιλιάδες likes και δεκάδες σχόλια από τους θαυμαστές της, οι οποίοι έσπευσαν να εκφράσουν τον θαυμασμό τους για τη φυσική ομορφιά και τη χαλαρή καλοκαιρινή της διάθεση.









