Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

«Πότε μια γυναίκα πρέπει να φύγει» – Η Παρασκευή Φασούλη μιλά για...

Η ψυχίατρος-ψυχαναλύτρια και τακτικό μέλος της Βορειοελλαδικής Ψυχαναλυτικής Εταιρείας...

Πένυ Σκάρου: Ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τα χρώματα του...

Πρωταθλήτρια Ελλάδος στην ξιφασκία με τον Παναθηναϊκό ΑμεΑ η...

Ο κανίβαλος του Βέγκας

Κομμάτια ωμής σάρκας είχε στο στόμα του κανίβαλος που...

Οι ιστορίες διάσημων γυναικών που σε μικρή ηλικία παντρεύτηκαν μεγαλύτερούς τους αλλά...

Πρόωρα «στέφανα» υπό την επήρεια ναρκωτικών, νεανικά παντρολογήματα που...

Ερευνα: Μεγάλη «ήττα» της τηλεόρασης από τα social media

Τα social media κατατρόπωσαν την τηλεόραση στον τομέα της ενημέρωσης.

Τα social media κατατρόπωσαν την τηλεόραση στον τομέα της ενημέρωσης. Ερευνα του Reuters σε 26 χώρες έδειξε ότι οι νέοι προτιμούν να ενημερώνονται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γεγονός που καταγράφεται και στην Ελλάδα, όπου «το μιντιακό σύστημα έχει χτυπηθεί σκληρά από την οικονομική κρίση», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Από τους νέους ηλικίας 18 έως 24 ετών, που ερωτήθηκαν συνολικά, το 28% δήλωσε ότι βασική πηγή ενημέρωσής του είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η τηλεόραση φαίνεται ότι προτιμάται πια μόνο από το 24%. Αυτή η τάση και η αυξανόμενη χρήση των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων ως μέσου πρόσβασης στην είδηση έρχονται να πλήξουν τα παραδοσιακά επιχειρηματικά μοντέλα στον τομέα της ενημέρωσης.

Το ποσοστό των αναγνωστών στις αγγλόφωνες χώρες, που έχουν πληρώσει για πρόσβαση διαδικτυακά σε ειδησεογραφικό προϊόν την περασμένη χρονιά, είναι κάτω από 10%, γεγονός που δείχνει ότι οι συνδρομές δεν είναι βιώσιμη λύση εσόδων. Το facebook είναι η πιο ισχυρή δύναμη, αφού προτιμάται για ενημέρωση από το 44% του κοινού και δίνει τη δυνατότητα στους εκδότες να έχουν πρόσβαση σε τεράστιο κοινό. Το καλό νέο για τα παραδοσιακά μέσα είναι ότι εξακολουθούν να παράγουν τις πιο σημαντικές ειδήσεις, οπότε το διαδικτυακό κοινό στρέφεται σε αυτά, ενώ προτιμά τα πιο καινούργια μέσα μόνο για πιο ανάλαφρα θέματα.
Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, μόλις το 7% των ερωτηθέντων έχουν πληρώσει συνδρομή για ενημέρωση την περασμένη χρονιά, ενώ το 96% προτιμά να ενημερώνεται διαδικτυακά με χρήση των σάιτ κοινωνικής δικτύωσης σε ποσοστό 74%.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Vips με γιοτ και σούβλες σε Σπέτσες και Μύκονο

Τις παλιές, ένδοξες εποχές του θυμίζει από το βράδυ...

Αυστραλία: Ψάρι «λαχνός» αξίας 930.000 ευρώ

Φτωχαδάκι ψαράς στην Αυστραλία έκανε την τύχη του καθώς...

Η Καγιά αντίπαλος της Καραμπέτη στα Βραβεία Ιρις

Αυτό κι αν είναι είδηση: η Βίκυ Καγιά θα...

Κώστας Σκαφίδας: Η φιλία με Καζαντζίδη, ο Περπινιάδης και η χρυσές πίστες

Επειτα από 68 ολόκληρα χρόνια στο τραγούδι, κατεβάζει ρολά....

Οσα θαυμαστά συμβαίνουν στο δωμάτιο του Δημήτρη Κόκοτα στο «Γεννηματάς»

Αχτίδες «αναστάσιμου φωτός» έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν εδώ και...

Δύο ομοφυλόφιλοι επιδόθηκαν σε σεξουαλικές πράξεις σε προαύλιο εκκλησίας τη Μ. Τετάρτη

Ούτε ιερό ούτε όσιο δεν είχαν δύο ομοφυλόφιλοι άνδρες,...

Η κόκα του Πειραιά και η ενέδρα θανάτου σε εστεμμένη κούκλα

Την ώρα που η παγκόσμια κοινή γνώμη προσπαθεί να...

Μάκης Δελαπόρτας: Βατερλό στις εκλογές του ΤΑΣΕΗ! – Τον πέταξαν εκτός Δ.Σ. οι… συνάδελφοί του!

Εκτός Δ.Σ. ο γνωστός ηθοποιός Μάκης Δελαπόρτας, μετά και...