Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Η Τρέμη με παλτό Louis Vuitton

02/03/2017 - 17:35 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

«Νεαρέ! Ναι, εσένα δείχνω. Ελα μια στιγμή εδώ να διαβάσεις τι γράφει η ούγια!»

«Νεαρέ! Ναι, εσένα δείχνω. Ελα μια στιγμή εδώ να διαβάσεις τι γράφει η ούγια!» θα μπορούσε να λέει η Ολγα Τρέμη, που έκανε εμφάνιση «μπόμπα» σε κοσμική εκδήλωση, φορώντας ένα πανάκριβο μαύρο παλτό Louis Vuitton.