Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SPORTS

«Επαιξαν μπάλα» σε Ρέμο και Βέρτη

25/05/2017 - 16:31 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Σε αθηναϊκές πίστες «έπαιξαν μπάλα» δύο παλιές καραβάνες του Παναθηναϊκού. Ο Γιάννης Γκούμας επέλεξε για τη νυχτερινή διασκέδασή του τον Αντώνη Ρέμο, ενώ ο Αγγελος Μπασινάς βρέθηκε στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται ο Νίκος Βέρτης. Και οι δύο συνοδεύονταν από τις (λαμπερές) συζύγους τους. Τόσο η γυναίκα του 42χρονου Γκούμα όσο και εκείνη του 41χρονου Μπασινά ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετες, ποζάροντας χαμογελαστές στον φακό. Πάντως, λίγο πιο εκδηλωτικός, σε σύγκριση με τον παλιό συμπαίκτη του, ήταν ο Μπασινάς.