«Η παρουσία του Τομ Παπαδόπουλου “φτιάχνει” τους ποδοσφαιριστές».Ο προπονητής του Ηρακλή Αλέκος Βοσνιάδης εξήρε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη την αλλαγή σελίδας στα διοικητικά του «Γηραιού», αναφέροντας για τον νέο ιδιοκτήτη: «Είναι αισιόδοξος και μακάρι να πάνε όλα καλά, προκειμένου το ποδοσφαιρικό κομμάτι να έχει την απαραίτητη ηρεμία και να μην έχει προβλήματα στο… κεφάλι του». Παράλληλα, ο τεχνικός του «Γηραιού» στάθηκε στην πρόκριση επί του Εθνικού με 10-9 στα πέναλτι (0-0 η κανονική διάρκεια, 1-1 στην παράταση) για τους «32» του Κυπέλλου Ελλάδας, τονίζοντας: «Ηταν ένα παιχνίδι που ο Ηρακλής έπρεπε να το κερδίσει. Εχουμε ακόμη πολλή δουλειά προκειμένου να είμαστε έτοιμοι». Τέλος, για τη δύσκολη συνέχεια μίλησε και ο 24χρονος επιθετικός Χρήστος Ρόβας, υποστηρίζοντας: «Στόχος είναι να κερδίσουμε όλα τα παιχνίδια».
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google








