Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

SPORTS

Τζέιμς Γκιστ και Ντεσόν Τόμας στον ΟΠΑΠ: «Θα κερδίσει το ντέρμπι όποιος το θέλει περισσότερο»

09/11/2018 - 12:55 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Αποκλειστικές δηλώσεις στον ΟΠΑΠ των δύο πρωταγωνιστών του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ για το αποψινό μεγάλο παιχνίδι με τον ΟλυμπιακόΟ Τζέιμς Γκιστ ξέρει από ντέρμπι. Ο Ντεσόν Τόμας είναι έτοιμος να αγωνιστεί απόψε στο πρώτο ντέρμπι «αιωνίων αντιπάλων». Τι συμβουλεύει ο Γκιστ τον Τόμας; Πού θα κριθεί το ντέρμπι του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ με τον Ολυμπιακό; Ποιες ομάδες θα πάνε στο Final Four της Βιτόρια;

Δείτε τις απαντήσεις στο βίντεο, με τις αποκλειστικές δηλώσεις στον ΟΠΑΠ των Τζέιμς Γκιστ και Ντεσόν Τόμας, για το σημερινό ντέρμπι της Euroleague, Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-Ολυμπιακός: