Μετά από έξι χρόνια στον Ολυμπιακό, ο Σακίλ ΜακΚίσικ και η οικογένειά του αποχαιρετούν τον Πειραιά, την Ελλάδα και τους «ερυθρόλευκους».
Ο 35χρονος Αμερικανός φόργουορντ αναμένεται να συνεχίσει την καριέρα του στην Τουρκ Τέλεκομ, κλείνοντας έναν μεγάλο κύκλο με τον Ολυμπιακό, γεμάτο στιγμές, τρόπαια και δυνατές αναμνήσεις.
Την Κυριακή, η σύζυγός του, Μπέριλ ΜακΚίσικ, έκανε μια συγκινητική ανάρτηση στο Instagram, μέσα από την οποία αποχαιρέτησε την ομάδα, τον Πειραιά και τη χώρα που έγινε σπίτι για την οικογένειά τους.

Η φράση για τον γιο της που συγκίνησε
Η Μπέριλ ΜακΚίσικ δημοσίευσε φωτογραφίες με τον Σακίλ, τα παιδιά τους και τα τρόπαια που κατέκτησε ο μπασκετμπολίστας στα χρόνια του στον Ολυμπιακό.
Στο μήνυμά της στάθηκε ιδιαίτερα στη ζωή που έχτισαν στην Ελλάδα, αλλά και στο γεγονός ότι εδώ μεγάλωσαν τα παιδιά τους.
Όπως έγραψε χαρακτηριστικά: «Η Ελλάδα έγινε το σπίτι μας. Χτίσαμε μια ζωή εδώ, καλωσορίσαμε δύο υπέροχα παιδιά εδώ, και με κάποιο τρόπο ο μικρός μας γιος μεγάλωσε μιλώντας ελληνικά».

Το τελευταίο «ευχαριστώ» στον Ολυμπιακό
Η σύζυγος του Σακίλ ΜακΚίσικ ευχαρίστησε τους φιλάθλους του Ολυμπιακού για την αγάπη και τη στήριξη που έδειξαν στην οικογένειά τους όλα αυτά τα χρόνια.
Στην ανάρτησή της τόνισε: «Αυτό το κεφάλαιο μπορεί να κλείνει, αλλά ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει για πάντα στον Πειραιά».
Το μήνυμά της έκλεισε με τη φράση «Ολυμπιακός για πάντα», δείχνοντας τον ιδιαίτερο δεσμό που κρατά η οικογένεια ΜακΚίσικ με την ομάδα και την πόλη.

Αναλυτικά η δημοσίευσή της
«Έξι χρόνια. Επτά αξέχαστες σεζόν.
Αυτό που ξεκίνησε ως μια περιπέτεια στο μπάσκετ εξελίχθηκε σε κάτι πολύ περισσότερο. Η Ελλάδα έγινε το σπίτι μας. Χτίσαμε μια ζωή εδώ, καλωσορίσαμε δύο υπέροχα παιδιά εδώ, και με κάποιο τρόπο ο μικρός μας γιος μεγάλωσε μιλώντας ελληνικά.
Ευχαριστούμε κάθε οπαδό που μας στήριξε, που γιόρτασε μαζί μας και που μας έκανε να νιώσουμε ότι ανήκαμε εδώ. Οι αναμνήσεις, οι φιλίες, τα πρωταθλήματα και η αγάπη που βιώσαμε εδώ θα μείνουν για πάντα στην οικογένειά μας.
Αυτό το κεφάλαιο μπορεί να κλείνει, αλλά ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει για πάντα στον Πειραιά.
Σας ευχαριστούμε για όλα. Ολυμπιακός για πάντα».








