Οταν η Ζέτα γυρνούσε τον κόσμο ως Miss Raxevsky

❱❱ Η Μακρυπούλια ήταν η «μούσα» του γνωστού οίκου που κατέβασε ρολά έπειτα από 40 χρόνιαΑπό τη Νέα Υόρκη στο Πεκίνο και από το Περού στα νησιά Μπόρα Μπόρα. Η Ζέτα Μακρυπούλια γύρισε σχεδόν όλο τον πλανήτη ως «μούσα» του οίκου Raxevsky, που κατέβασε… ρολά έπειτα από περίπου τέσσερις δεκαετίες παρουσίας στον χώρο της μόδας.

Ηταν το 2006 όταν η όμορφη ηθοποιός, που εκείνη την περίοδο γνώριζε μεγάλες δόξες με τον ρόλο της «Αμαλίας» στη θρυλική τηλεοπτική σειρά «Στο παρά 5», υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την πολύ επιτυχημένη τότε εταιρία γυναικείων ρούχων. Οι φωτογραφίσεις που έκανε με τις συλλογές του brand άφησαν εποχή. Κι αυτό διότι οι ιθύνοντες της Raxevsky επέλεγαν για κάθε καμπάνια τους φυσικά σκηνικά, τα πρώτα χρόνια σε χώρες του εξωτερικού και τα τελευταία σε όμορφα μέρη της πατρίδας μας.


Από αριστερά: Κρήτη 2013, Μπαλί 2009, Νέα Υόρκη 2010

«Η μόδα είναι ένα ταξίδι και κάθε κολεξιόν ένας προορισμός» ήταν το εμπνευσμένο σλόγκαν που ακολουθούσε τη φίρμα επί σειρά ετών. Με τούτα και μ’ εκείνα, η Ζέτα ντύθηκε και στολίστηκε με ρούχα της Raxevsky και πόζαρε στον φωτογραφικό φακό σε μέρη μακρινά και ονειρεμένα. Περού, Μαλδίβες, Νέα Υόρκη, Πεκίνο, Μπαλί, Παρίσι, Αίγυπτος, Μπόρα Μπόρα, αλλά και Μάνη, Κρήτη, Γιάννενα ήταν μεταξύ των προορισμών όπου ταξίδεψε η λαμπερή πρωταγωνίστρια παρέα με τους μόνιμους συνεργάτες της εκείνη την εποχή, τη φωτογράφο Ρούλα Ρέβη, τον make up artist Γιάννη Μαρκετάκη και τον στιλίστα Γιώργο Σεγρεδάκη. 


Από αριστερά: Παρίσι 2012, Αίγυπτος 2007, Μαλδίβες 2008

Σημειώνεται ότι το 2013 η Ζέτα συνεργάστηκε με τη Raxevsky και ως σχεδιάστρια μόδας, λανσάροντας μια σειρά ρούχων με την υπογραφή της. Η σύμπραξη της ηθοποιού με την εταιρία ολοκληρώθηκε περίπου δύο χρόνια μετά, όταν τα πρώτα σοβαρά οικονομικά προβλήματα είχαν κάνει ήδη την εμφάνισή τους.

ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ 100 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ

«Ρολά» κατεβάζει έπειτα από μια διαδρομή 40 ετών η εταιρία Raxevsky, αφήνοντας στον δρόμο 100 οικογένειες και χρέη που ανέρχονται σε 25.000.000 ευρώ. Η πασίγνωστη ελληνική φίρμα, που άρχισε σταδιακά να χάνει έδαφος με το ξέσπασμα της κρίσης, δεν κατάφερε να αντιστρέψει τη δεινή οικονομική κατάσταση στην οποία βρέθηκε και να αποφύγει το λουκέτο. Αν και μεσουρανούσε επί τρεις δεκαετίες στον χώρο της ένδυσης, εγκαθιστώντας ένα δίκτυο με περισσότερα από 50 ιδιόκτητα και franchise καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και φτάνοντας να απασχολεί περισσότερους από 250 εργαζομένους, στις αρχές του 2019 άρχισε να απολύει και τους τελευταίους υπαλλήλους, χωρίς μάλιστα να τους χορηγήσει τις νόμιμες αποζημιώσεις.


Ταϊλάνδη 2011

Η προσπάθεια εξυγίανσης της εταιρίας, που ήρθε σε συμφωνία με τις πιστώτριες τράπεζες το 2016, δεν υλοποιήθηκε εν τέλει, με τους υπαλλήλους να χάνουν όχι μόνο τη θέση τους αλλά και τα δεδουλευμένα ετών. Οπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι σε δελτίο Τύπου που εξέδωσαν, παρά τις δικές τους προσπάθειες η διοίκηση δεν στήριξε την εταιρία, οδηγώντας την αναπόφευκτα στο κλείσιμο. «Με προσωπικές θυσίες και στερήσεις καταβάλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου η εταιρία να σταθεί ξανά στα πόδια της δυνατή. Ομως οι προσπάθειες αυτές ήταν ξεκάθαρα μονόπλευρες, αφού η διοίκησή της άφησε την εταιρία να αργοπεθαίνει» αναφέρουν χαρακτηριστικά.

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Λύγισε η Αφροδίτη του Big Brother: «Δε νομίζω ότι ξεπερνάει κανείς τον θάνατο του γονιού του» (video)

Στο χθεσινό επεισόδιο του Big Brother μία συγκινητική στιγμή της Αφροδίτης...

Spoiler: Αυτοί είναι οι υποψήφιοι προς αποχώρηση από το Βιg Brother (video)

Μεγάλες ανατροπές φαίνεται ότι θα γίνουν sτο Big Brother και συγκεκριμένα...

Κατερίνα Βρανά: «Μετά από όσα έζησα έμαθα να μη με νοιάζει τι λένε οι άλλοι για εμένα» (video)

Η stand up comedian, Κατερίνα Βρανά βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή του...

«Σεληνιασμενη» η Δήμητρα Αλεξανδρακη: «Ρε ζώα, δεν είμαι εγώ σε ροζ βίντεο»! (video)

Η «επιδημία» των ροζ βίντεο που χτυπά παίκτριες reality έχει και......