Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου, 2025

Η υπευθυνότητα ως δέσμευση των παρόχων τυχερών παιγνίων και ως στάση ζωής...

Το μήνυμα που έστειλαν οι συμμετέχοντες στην Ημερίδα Υπεύθυνου...

Ορθάνοιχτες οι πόρτες για συνεργασία Καγιά με Σκάι

Στον αέρα του Σκάι θα κάνει την επόμενη εμφάνισή...

Βράβευση για την Παλιοσπύρου και τη γιατρό της Μαρία Καλοφώνου

Eνα βραβείο που της δίνει δύναμη για να συνεχίσει...

Μαρία Καβογιάννη: Απόλαυσε τη φίλη της Ορνέλα Λούτη στη σκηνή

Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τους θεατές του θεάτρου Εν...

«Χρυσάφι» στα πόδια Ελληνίδας

❱❱ Η Μάρθα Καλιφατίδη μετά το reality «Married at first sight 2019» αποτελεί την πιο αγαπημένη γυναίκα των διαφημιστικών εταιριώνΣτο χρήμα κολυμπάει μετά την έξοδό της από το reality που την έκανε διάσημη η ελληνικής καταγωγής Μάρθα Καλιφατίδη, η οποία είναι γνωστή και ως «Κιμ Καρντάσιαν της Αυστραλίας».

Η 30χρονη με τις καμπύλες που κόβουν την ανάσα όχι μόνο δεν κρύβει τη χλιδή στην οποία πλέον ζει, αλλά την επιδεικνύει στο Instagram δημοσιεύοντας φωτογραφίες από τη νέα Lamborghini που απέκτησε με τα χρήματα που ρίχνουν στα πόδια της μεγάλες εταιρίες για να τις διαφημίσει στα social media.

Η Καλιφατίδη, που γεννήθηκε στη Μελβούρνη και χρησιμοποιεί επίσης το καλλιτεχνικό όνομα Μάρθα Μαφς, είχε κάνει καριέρα ως μακιγιέζ και μοντέλο πριν συμμετάσχει στο reality «Married at first sight 2019» (Παντρεμένοι με την πρώτη ματιά) της Αυστραλίας. Μπορεί να έγινε μία από τις πιο μισητές παίκτριες στον γυναικείο πληθυσμό της Αυστραλίας με τα πικρόχολα σχόλιά της, παράλληλα όμως έγινε η πιο αγαπημένη γυναίκα των διαφημιστικών εταιριών.

Παντρεύτηκαν

Η 30χρονη, που ζει ακόμη με τον σύζυγό της Μάικλ Μπρουνέλι, με τον οποίο παντρεύτηκε στο reality, δέχεται τη μία προσφορά για διαφημίσεις μετά την άλλη.

«Είναι η χρονιά των Διδύμων… και δεν αστειευόμαστε» έγραψε στο σχόλιο που συνόδευε φωτογραφία της στο Instagram, την ώρα που ποζάρει δίπλα από τη νέα Lamborghini Huracan Spyder που απέκτησε. Οταν μάλιστα κάποιος πικρόχολος σχολίασε ότι το πιθανότερο είναι να την ενοικίασε, η ομογενής απάντησε με emoji που τον διέψευδε.

Η «Ελληνίδα θεά», όπως την αποκαλεί η έκδοση της «Daily Mail» στην Αυστραλία, μετά την ολοκλήρωση του reality, πριν από λίγους μήνες, άρχισε να ποστάρει συχνά στο Instagram, όπου έχει 277.000 followers, φωτογραφίες της με πανάκριβα ρούχα και τσάντες, και να επιδεικνύει τη χλιδάτη ζωή που κάνει.

Ενδεικτικό των χρημάτων που κερδίζει είναι ότι ο ατζέντης Μαξ Μάρκσον που εκπροσωπεί διάφορες παίκτριες του «Married At First Sight» αποκάλυψε ότι οι πελάτισσές του μπορεί να βγάλουν μέχρι και 9.000 ευρώ από μία και μόνο διαφημιστική συμφωνία για τα social media.

spot_img



ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Το πάρτι που οργάνωσε η Αννα Βίσση για τα γενέθλια της αδελφής της

Γενέθλια, ντουέτα και γλεντοκόπι έως τα ξημερώματα. Μια ξεχωριστή...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Βγαίνει στο σφυρί γράμμα της Νταϊάνα σε Τσιγγάνα μέντιουμ

Στο σφυρί βγαίνει χειρόγραφη επιστολή που έγραψε «από καρδιάς»...

Πήγε να διασκεδάσει με τον νέο σύντροφό της στο νυχτερινό κέντρο που τραγουδάει ο πρώην της

Πήρε τον σύντροφό της και πήγαν να διασκεδάσουν στο μαγαζί που εμφανίζεται ο πρώην της σύντροφος




Μποζουκια Αθηνα