Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

COVER STORY

Η αδιαθεσία της Καινούργιου on air: «Δεν αισθάνομαι καλά, έχω τα ορμονικά μου, κοντεύω 40»

14/09/2023 - 12:17 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Κατερίνα Καινούργιου κατά τη διάρκεια της εκπομπής της ένιωσε πως ζαλίζεται.

Οι ορμόνες από πέρυσι συνεχίζουν να την ταλαιπωρούν με εκείνη μια να κρυώνει και μια να ζεσταίνεται. «Ζαλίστηκα. Ανοίξτε λίγο πάλι γιατί έχω τα θέματά μου. Δεν αισθάνομαι καλά τώρα ξαφνικά. Είναι αυτό με τα ορμονικά.

Πριν από λίγο σας έλεγα κρυώνω και τώρα ζεσταίνομαι. Κοντεύω 40, δεν είμαι 25, λογικά να έχω τα ορμονικά μου. Θέλω ένα σοκολατάκι για να ξεζαλιστώ, να μου περάσουν τα ορμονικά μου, πάμε σε ένα διαφημιστικό διάλειμμα να φάω το σοκολοτάκι μου και επιστρέφουμε».