Μια ιδιαίτερα προσωπική εξομολόγηση έκανε η Μίλι Μπόμπι Μπράουν, αποκαλύπτοντας πως το τέλος του «Stranger Things» επηρέασε έντονα την ψυχολογία της.
Η 22χρονη ηθοποιός, που έγινε γνωστή μέσα από τον ρόλο της Eleven, μίλησε στο podcast «Happy Sad Confused» και παραδέχτηκε ότι δυσκολεύτηκε να διαχειριστεί το τέλος ενός τόσο σημαντικού κεφαλαίου της ζωής της.

«Ήταν πολύ δύσκολο για μένα. Δεν περίμενα να μου συμβεί αυτό. Είμαι ένας πολύ χαρούμενος και ανέμελος άνθρωπος», είπε χαρακτηριστικά, αποκαλύπτοντας πως πέρασε μια ελαφριά κατάθλιψη και έκλαιγε σχεδόν ολόκληρο τον Ιανουάριο.
Η ίδια εξήγησε ότι αισθάνθηκε την ανάγκη να επικοινωνήσει με όλους τους συμπρωταγωνιστές της, φοβούμενη μήπως η σχέση τους αλλάξει μετά το τέλος της σειράς.
«Τους τηλεφωνούσα και τους έλεγα: “Είμαστε ακόμα φίλοι, σωστά; Δεν θα σταματήσεις να μου μιλάς;”», ανέφερε, προσθέτοντας πως προσπαθούσε να βεβαιωθεί ότι οι δεσμοί που δημιουργήθηκαν στα δέκα χρόνια των γυρισμάτων θα παρέμεναν ζωντανοί.

Όπως εξήγησε, το «Stranger Things» δεν ήταν απλώς μια δουλειά, αλλά ένα κομμάτι της ζωής και της ταυτότητάς της, καθώς ξεκίνησε τα γυρίσματα μόλις στα 10 της χρόνια.
«Η Eleven ήταν ο εαυτός μου. Θα μου λείψει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο», εξομολογήθηκε συγκινημένη.
Millie Bobby Brown Called ‘Stranger Things’ Costars to ‘Mend’ Friendships: ‘Sorry If I Ever Upset You’ https://t.co/Xdtdw7DPIj
— People (@people) June 25, 2026








