Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Αννίτα Πάνια: «Αν με καλούσατε εσείς δεν θα ερχόμουν, βαριέμαι με αυτές τις ερωτήσεις» (video)

11/05/2021 - 13:28 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Η Αννίτα Πάνια ήταν καλεσμένη της εκπομπής «Το πρωινό».

Η παρουσιάστρια όμως άρχισε να βαριέται όταν άρχισαν να τις κάνουν ερωτήσεις. «Βαράω μαυρίλες. Δεν είμαι ένας καταχαρούμενος άνθρωπος. Κάθε τρεις μήνες κάνω εξετάσεις, με ρωτάς αν έχω αρρωστοφοβία;

Στο παρελθόν έχω πάρει αντικαταθλιπτικά χάπια, για να ελέγξω τους πανικού. Πάντα αναρωτιόμουν γιατί ήρθαμε σε αυτόν τον κόσμο και απάντηση ακόμα δεν έχω βρει. Ψυχανάλυση κάνουμε;».

Ενώ απευθυνόμενη στον Γιώργο Λιάγκα είπε: «Προβληματικό παιδί είσαι κι εσύ, φαίνεσαι!».

Πηγή: dedomeno.gr