Γερό «lifting» στον ΣΚΑΙ – «Σκούπα» παίρνει η Μαλέσκου

Αλλαγές επί αλλαγών στο νέο πρόγραμμα του Σκάι, με στόχο να πληγεί ο ανταγωνισμός!

Αρκετές ανατροπές φέρνει στον… πλανήτη ΣΚΑΙ η Άλκηστις Μαραγκουδάκη, η οποία κλήθηκε να πάρει σημαντικές αποφάσεις σε όλες τις ζώνες του καναλιού του Νέου Φαλήρου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μία από τις μεγάλες εκκρεμότητες είναι η μαγειρική εκπομπή της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου, με τη γνωστή σεφ να μην έχει δώσει το τελικό ok για το αν θα συνεχίσει ή όχι η μισάωρη μαγειρική παραγωγή της, και όλα θα παιχτούν στα οικονομικά… Το σίγουρο είναι πως στην απογευματινή ζώνη θα επιστρέψει το ριάλιτι μαγειρικής «Κάτι ψήνεται», που θα διαρκεί δύο ώρες και θα δίνει lead in στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού, με τη Σία Κοσιώνη.

Η βραδινή ζώνη 9 με 11 από Δευτέρα έως Πέμπτη θα μοιραστεί ανάμεσα στο «Αγρότης μόνος ψάχνει», με την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, και στη νέα δραματική σειρά «Πάθος», χωρίς να έχει «κλειδώσει» ποιο από τα δύο θα προηγείται. Από Δευτέρα έως Πέμπτη (11 με 1 τα μεσάνυχτα) θα προβάλλεται το «Big Brother», ενώ τις Παρασκευές στην prime time παραμένουν τα lives του σόου «The Voice».

Πράσινο φως για το Σαββατοκύριακο πήρε το «Σου Kου Family», όπου περνά αποκλειστικά στα χέρια της Αντελίνας Βαρθακούρη. Για την prime time του Σαββάτου αναζητείται νέα παρεΐστικη μουσική εκπομπή μετά το φινάλε του «Στην υγειά μας, ρε παιδιά», ενώ τις Κυριακές μένει αμετακίνητο το «Voice». Εν τω μεταξύ, στο πλαίσιο των αλλαγών, όπως ακούγεται, σκούπα θα βάλει σε όλους και σε όλα η Ιωάννα Μαλέσκου.

Εκείνη μπορεί να συνεχίζει και του χρόνου με την εκπομπή «Love it», βάσει του συμβολαίου της, αλλά αυτό δεν φαίνεται να ισχύει για κανέναν άλλον συνεργάτη της, πέρα από τον σκηνοθέτη της εκπομπής Φώτη Βλαχογιάννη. Μάλιστα, η ίδια κάνει συνεχώς ραντεβού, βλέποντας νέα πρόσωπα και περνώντας τα πάντα από τα χέρια της, παρόλο που κάνει τα πρώτα της βήματα σε μεγάλο κανάλι.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ