Αναζήτηση

Πατήστε ESC για κλείσιμο

MEDIA

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές του «Happy Day» με ένα πάρτι

07/07/2023 - 10:17 | | 1 λεπτό ανάγνωση
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη της Espresso στην Google

Αυλαία έριξε η εκπομπή «Happy Day» για τη φετινή σεζόν.

Η όμορφη παρέα αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές και τους έδωσε ραντεβού για το φθινόπωρο.

Όλοι οι συντελεστές βρέθηκαν στο πλατό και με ένα άκρως καλοκαιρινό σκηνικό χόρεψαν, είδαν αφιερωματικά βίντεο από τη σεζόν που πέρασε και σε συγκινητικό κλίμα αποχαιρέτησαν τους τηλεθεατές.

«Θέλω να ευχαριστήσω το κανάλι που μας στηρίζει και τον πρόεδρό μας. Σας ευχαριστούμε για όλα, σας αγαπάμε», είπε η Σταματίνα Τσιμτσιλή. Αγκαλιάζοντας τους συνεργάτες της άρχισαν το χορό και ανανέωσαν το ραντεβού με τον κόσμο το φθινόπωρο.