Φάουλ η ΜΕΒΓΑΛ

❱❱ Ανακοίνωση της εταιρίας για την «εξαφάνιση» των σταυρών από συσκευασίες του εξωτερικού Τρέχει να μαζέψει τα ασυμμάζευτα η ΜΕΒΓΑΛ, μετά το θέμα που προέκυψε με τις συσκευασίες των προϊόντων της που κυκλοφορούν στο εξωτερικό, όπου απεικονίζονται εκκλησίες χωρίς σταυρούς στους τρούλους τους. 

Μάλιστα, οι συσκευασίες αυτές κυκλοφορούν χωρίς την ύπαρξη σταυρού στη μακέτα ήδη από το 2012. Η εταιρία σπεύδει να διευκρινίσει ότι οι απεικονίσεις που εμφανίζονται στα προϊόντα της είναι καθαρά γραφιστικές και όχι φωτογραφικές, εξηγώντας ότι δεν έχει γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση με βάση θρησκευτικά κριτήρια, αλλά πρόκειται για καλλιτεχνική οπτική, χωρίς καμία θρησκευτική αναφορά.

Η εξήγησή της όμως δημιουργεί νέα ερωτήματα, καθώς αναρωτιέται κανείς γιατί εξαρχής ένας γραφίστας να απεικονίσει μια εκκλησία χωρίς το βασικό της σύμβολο, δηλαδή τον σταυρό, ή γιατί δεν επελέγη κάποιο άλλο τοπόσημο που να δηλώνει την ελληνικότητα του προϊόντος.

Μάλιστα, η ΜΕΒΓΑΛ, η οποία έχει επενδύσει πολλά στις οικογενειακές αξίες της, στην παράδοση αλλά και στην εντοπιότητά της, τονίζει ότι τη μη σκόπιμη αφαίρεση του σταυρού αποδεικνύει το γεγονός ότι σε περίοπτη θέση σε όλες τις συσκευασίες της υπάρχει η ελληνική σημαία, της οποίας ο σταυρός αποτελεί αναπόσπαστο σύμβολο.

«Η ΜΕΒΓΑΛ είναι μια ελληνική εταιρία που υποστηρίζει τον χριστιανισμό και την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία -και αυτό αποδεικνύεται από πολλές επιλογές της στα 67 χρόνια της ιστορίας της- και παράλληλα σέβεται όλες τις θρησκείες και δεν παρεμβαίνει σε θέματα που αφορούν θρησκευτικές πεποιθήσεις» εξηγεί η μακεδονική γαλακτοβιομηχανία, σημειώνοντας πως, παρ’ όλα αυτά, κατανοεί και είναι απόλυτα ευαισθητοποιημένη απέναντι στο θέμα που έχει προκύψει και έτσι θα προχωρήσει σε ανασχεδιασμό όλων των επίμαχων συσκευασιών.

Από εκκλησίες

Πριν από μερικές ημέρες θύελλα αντιδράσεων είχε προκαλέσει η ενέργεια της γερμανικής αλυσίδας Lidl να αλλοιώσει τη διαφήμιση προϊόντος, σβήνοντας τους σταυρούς από εκκλησίες της Σαντορίνης. Το θέμα ήρθε στην επιφάνεια ύστερα από καταγγελία καταναλωτή στο Βέλγιο και η απάντηση από στέλεχος της εταιρίας ήταν πως αποφεύγει να χρησιμοποιεί θρησκευτικά σύμβολα, ώστε να μην αποκλείσει καμία θρησκευτική πίστη.

Το ίδιο κρούσμα εντοπίστηκε και στην περίπτωση συσκευασιών της Nestle, όπου οι εκκλησίες μοιάζουν περισσότερο με ζωγραφιές.

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ