Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Πιτσιρικάδες είχαν πετάξει αβγά στην Καρυοφυλλιά Καραμπέτη!

Ποιος να το περίμενε ότι η καλύτερη Ελληνίδα ηθοποιός...

Τα σχέδια Κάβουρα και Τζαβέλλα για το Πάσχα

Μια σύντομη απόδραση για τις ημέρες του Πάσχα έχουν...

Στον χώρο του παλιού αεροδρομίου εντοπίστηκαν 314 βόμβες Αεροπορίας από τον Β’...

Οχι μία ούτε δύο, αλλά… 314 βόμβες Αεροπορίας από...

Ελεύθερος μετά την απολογία του ο πρώην βουλευτής των «Σπαρτιατών» Κωνσταντίνος Φλώρος

Για ένα «ατυχές περιστατικό», το οποίο, όπως είπε, αν...

Φάουλ η ΜΕΒΓΑΛ

❱❱ Ανακοίνωση της εταιρίας για την «εξαφάνιση» των σταυρών από συσκευασίες του εξωτερικού Τρέχει να μαζέψει τα ασυμμάζευτα η ΜΕΒΓΑΛ, μετά το θέμα που προέκυψε με τις συσκευασίες των προϊόντων της που κυκλοφορούν στο εξωτερικό, όπου απεικονίζονται εκκλησίες χωρίς σταυρούς στους τρούλους τους. 

Μάλιστα, οι συσκευασίες αυτές κυκλοφορούν χωρίς την ύπαρξη σταυρού στη μακέτα ήδη από το 2012. Η εταιρία σπεύδει να διευκρινίσει ότι οι απεικονίσεις που εμφανίζονται στα προϊόντα της είναι καθαρά γραφιστικές και όχι φωτογραφικές, εξηγώντας ότι δεν έχει γίνει οποιαδήποτε παρέμβαση με βάση θρησκευτικά κριτήρια, αλλά πρόκειται για καλλιτεχνική οπτική, χωρίς καμία θρησκευτική αναφορά.

Η εξήγησή της όμως δημιουργεί νέα ερωτήματα, καθώς αναρωτιέται κανείς γιατί εξαρχής ένας γραφίστας να απεικονίσει μια εκκλησία χωρίς το βασικό της σύμβολο, δηλαδή τον σταυρό, ή γιατί δεν επελέγη κάποιο άλλο τοπόσημο που να δηλώνει την ελληνικότητα του προϊόντος.

Μάλιστα, η ΜΕΒΓΑΛ, η οποία έχει επενδύσει πολλά στις οικογενειακές αξίες της, στην παράδοση αλλά και στην εντοπιότητά της, τονίζει ότι τη μη σκόπιμη αφαίρεση του σταυρού αποδεικνύει το γεγονός ότι σε περίοπτη θέση σε όλες τις συσκευασίες της υπάρχει η ελληνική σημαία, της οποίας ο σταυρός αποτελεί αναπόσπαστο σύμβολο.

«Η ΜΕΒΓΑΛ είναι μια ελληνική εταιρία που υποστηρίζει τον χριστιανισμό και την Ελληνορθόδοξη Εκκλησία -και αυτό αποδεικνύεται από πολλές επιλογές της στα 67 χρόνια της ιστορίας της- και παράλληλα σέβεται όλες τις θρησκείες και δεν παρεμβαίνει σε θέματα που αφορούν θρησκευτικές πεποιθήσεις» εξηγεί η μακεδονική γαλακτοβιομηχανία, σημειώνοντας πως, παρ’ όλα αυτά, κατανοεί και είναι απόλυτα ευαισθητοποιημένη απέναντι στο θέμα που έχει προκύψει και έτσι θα προχωρήσει σε ανασχεδιασμό όλων των επίμαχων συσκευασιών.

Από εκκλησίες

Πριν από μερικές ημέρες θύελλα αντιδράσεων είχε προκαλέσει η ενέργεια της γερμανικής αλυσίδας Lidl να αλλοιώσει τη διαφήμιση προϊόντος, σβήνοντας τους σταυρούς από εκκλησίες της Σαντορίνης. Το θέμα ήρθε στην επιφάνεια ύστερα από καταγγελία καταναλωτή στο Βέλγιο και η απάντηση από στέλεχος της εταιρίας ήταν πως αποφεύγει να χρησιμοποιεί θρησκευτικά σύμβολα, ώστε να μην αποκλείσει καμία θρησκευτική πίστη.

Το ίδιο κρούσμα εντοπίστηκε και στην περίπτωση συσκευασιών της Nestle, όπου οι εκκλησίες μοιάζουν περισσότερο με ζωγραφιές.

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πρόβα νυφικού για τη Βρισηίδα Ανδριώτου

Πρόβα νυφικού για τη Βρισηίδα Ανδριώτου, παρουσία και του...

Στο ίδιο τραπέζι Μαρινάκης και χούλιγκαν

Τον πρόεδρο της ΠΑΕ Ολυμπιακός, εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, κατονομάζει...

Κεραυνοβόλος έρωτας για τον Κασσελάκη

Εχασε τα πρωτεία στην αγάπη του συζύγου του ο...

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Οι αστρολογικές προβλέψεις της ημέρας για την Παρασκευή 26 Απριλίου

ΚΡΙΟΣ: Οι πιέσεις που δέχεστε προκαλούνται από εξωγενείς παράγοντες....