Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου, 2023

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου χώρισε και ετοιμάζει βαλίτσες για το «Survivor»

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου ανακοίνωσε πως φτιάχνει βαλίτσες για Άγιο...

Σπύρος Μπιμπίλας για Σοφία Βογιατζάκη: «Με αυτόν τον τρόπο είναι σαν να...

Η κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα» συνάντησε τον Σπύρο...

Ο Μαραντίνης για το διαζύγιό του με τη Χρηστίδου: «Κατάλαβα ότι έπρεπε...

Ο Θοδωρής Μαραντίνης καλεσμένος της εκπομπής «Πρωΐαν σε είδον...

Τάσος Λέκκας: Τα δύσκολα παιδικά χρόνια και η απουσία του πατέρα του

Ο Τάσος Λέκκας με αφορμή την συμμετοχή του στην...

Σήμα κινδύνου για απάτες μέσω facebook

❱❱ Κοροϊδεύουν τον κόσμο πουλώντας αέρα κοπανιστό ή «μαϊμού» και ελαττωματικά προϊόνταΤον κώδωνα του κινδύνου για τις ηλεκτρονικές απάτες που πραγματοποιούνται μέσω facebook κρούει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, ύστερα από δεκάδες καταγγελίες καταναλωτών, οι οποίοι πιάστηκαν στα δίχτυα επιτηδείων!

Η γενική γραμματεία προειδοποιεί το καταναλωτικό κοινό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό κατά τις συναλλαγές του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς διαπίστωσε αρκετές παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές από προφίλ που εμφανίζονται δήθεν ως προμηθευτές.
Οι χρήστες αυτών των προφίλ καλούν τους καταναλωτές να τους καταβάλουν χρηματικά ποσά για να τους παραδώσουν διάφορα αγαθά. Οταν, όμως, έρχεται η ώρα της παραλαβής, ο πελάτης είτε παραλαμβάνει… αέρα κοπανιστό είτε ανακαλύπτει απογοητευμένος πως το προϊόν που παρήγγειλε είναι «μαϊμού», ελαττωματικό ή χωρίς τη δυνατότητα επιστροφής!

Ενδείξεις που θα πρέπει να προβληματίζουν το καταναλωτικό κοινό είναι η απουσία δήλωσης ταχυδρομικής διεύθυνσης του προμηθευτή ή η δήλωση ψευδούς διεύθυνσης, η αδυναμία επικοινωνίας και η προβολή τηλεφωνικών γραμμών που δεν αντιστοιχούν σε πραγματικούς αριθμούς. Στην περίπτωση που η διεύθυνση επικοινωνίας του αποστολέα απουσιάζει από τα συνοδευτικά δελτία της εταιρίας ταχυμεταφορών, μέσω της οποίας έγινε η αποστολή του προϊόντος, ή αναφέρεται ψευδής διεύθυνση, είναι πιθανό ο καταναλωτής να έχει πέσει θύμα απάτης. Σαφής ένδειξη ότι εξαπατήθηκε ο καταναλωτής είναι το «μπλοκάρισμά» του από τον αποστολέα αμέσως μετά την παραλαβή των προϊόντων.

Οι καταναλωτές θα πρέπει να ενημερώνονται για την ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, έδρα προμηθευτή, τηλέφωνα επικοινωνίας, e-mail, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμός ΓΕΜΗ επιχείρησης), τα κύρια χαρακτηριστικά, τη συνολική τιμή, τον τρόπο πληρωμής και αποστολής, καθώς και τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που θέλουν να παραγγείλουν. Ακόμα, θα πρέπει να γνωρίζουν πως έχουν δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών και να έχουν πληροφορηθεί για την πολιτική επιστροφής της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.

Για καταγγελίες, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή 1520 από τις 09.00 ως τις 15.00 ή να τις υποβάλουν στον σύνδεσμο www.1520.gov.gr.

offer

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τους μάγευε όλους από μικρή – Την αναγνωρίσατε;

Η μικρούλα της φωτογραφίας πόζαρε χαμογελαστή στον φωτογραφικό φακό...

Το αντίο του Κώστα Κακκαβά στον Νίκο Ξανθόπουλο

Μπορεί ο μεγάλος ζεν πρεμιέ Κώστας Κακκαβάς να μην...

Σπύρος Μπιμπίλας: Αυτός είναι ο λόγος που δεν πήγε στην κηδεία του Νίκου Ξανθόπουλου

Ο  Σπύρος Μπιμπίλας, έδωσε μια συνέντευξη στην εκπομπή «Το...

Θρίλερ με τη ταφή του Νίκου Ξανθόπουλου

Θρίλερ με την ταφή του τελευταίου σταρ του ελληνικού...

Ερρίκος Ανδρέου: Το τελευταίο αντίο χωρίς τη σύζυγό του, Νόρα Βαλσάμη

Η κηδεία του Ερρίκου Ανδρέου έγινε στο Νεκροταφείο του...

Η Καίτη Γκρέυ μας ανοίγει το σπίτι της – Δείτε πώς είναι μετά από καιρό

Το τραγούδι για εκείνη έληξε οριστικά. Το πάλκο, οι...