Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Πιτσιρικάδες είχαν πετάξει αβγά στην Καρυοφυλλιά Καραμπέτη!

Ποιος να το περίμενε ότι η καλύτερη Ελληνίδα ηθοποιός...

Τα σχέδια Κάβουρα και Τζαβέλλα για το Πάσχα

Μια σύντομη απόδραση για τις ημέρες του Πάσχα έχουν...

Στον χώρο του παλιού αεροδρομίου εντοπίστηκαν 314 βόμβες Αεροπορίας από τον Β’...

Οχι μία ούτε δύο, αλλά… 314 βόμβες Αεροπορίας από...

Ελεύθερος μετά την απολογία του ο πρώην βουλευτής των «Σπαρτιατών» Κωνσταντίνος Φλώρος

Για ένα «ατυχές περιστατικό», το οποίο, όπως είπε, αν...

Σήμα κινδύνου για απάτες μέσω facebook

❱❱ Κοροϊδεύουν τον κόσμο πουλώντας αέρα κοπανιστό ή «μαϊμού» και ελαττωματικά προϊόνταΤον κώδωνα του κινδύνου για τις ηλεκτρονικές απάτες που πραγματοποιούνται μέσω facebook κρούει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, ύστερα από δεκάδες καταγγελίες καταναλωτών, οι οποίοι πιάστηκαν στα δίχτυα επιτηδείων!

Η γενική γραμματεία προειδοποιεί το καταναλωτικό κοινό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό κατά τις συναλλαγές του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς διαπίστωσε αρκετές παράνομες και παραπλανητικές πρακτικές από προφίλ που εμφανίζονται δήθεν ως προμηθευτές.
Οι χρήστες αυτών των προφίλ καλούν τους καταναλωτές να τους καταβάλουν χρηματικά ποσά για να τους παραδώσουν διάφορα αγαθά. Οταν, όμως, έρχεται η ώρα της παραλαβής, ο πελάτης είτε παραλαμβάνει… αέρα κοπανιστό είτε ανακαλύπτει απογοητευμένος πως το προϊόν που παρήγγειλε είναι «μαϊμού», ελαττωματικό ή χωρίς τη δυνατότητα επιστροφής!

Ενδείξεις που θα πρέπει να προβληματίζουν το καταναλωτικό κοινό είναι η απουσία δήλωσης ταχυδρομικής διεύθυνσης του προμηθευτή ή η δήλωση ψευδούς διεύθυνσης, η αδυναμία επικοινωνίας και η προβολή τηλεφωνικών γραμμών που δεν αντιστοιχούν σε πραγματικούς αριθμούς. Στην περίπτωση που η διεύθυνση επικοινωνίας του αποστολέα απουσιάζει από τα συνοδευτικά δελτία της εταιρίας ταχυμεταφορών, μέσω της οποίας έγινε η αποστολή του προϊόντος, ή αναφέρεται ψευδής διεύθυνση, είναι πιθανό ο καταναλωτής να έχει πέσει θύμα απάτης. Σαφής ένδειξη ότι εξαπατήθηκε ο καταναλωτής είναι το «μπλοκάρισμά» του από τον αποστολέα αμέσως μετά την παραλαβή των προϊόντων.

Οι καταναλωτές θα πρέπει να ενημερώνονται για την ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, έδρα προμηθευτή, τηλέφωνα επικοινωνίας, e-mail, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμός ΓΕΜΗ επιχείρησης), τα κύρια χαρακτηριστικά, τη συνολική τιμή, τον τρόπο πληρωμής και αποστολής, καθώς και τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που θέλουν να παραγγείλουν. Ακόμα, θα πρέπει να γνωρίζουν πως έχουν δικαίωμα αναιτιολόγητης, αζήμιας υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος εντός 14 ημερών και να έχουν πληροφορηθεί για την πολιτική επιστροφής της επιχείρησης σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος αυτού.

Για καταγγελίες, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στην τηλεφωνική γραμμή 1520 από τις 09.00 ως τις 15.00 ή να τις υποβάλουν στον σύνδεσμο www.1520.gov.gr.

offer

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Σεπτέμβριο στη Μητρόπολη Αθηνών ο γάμος της πριγκίπισσας Θεοδώρας και του Κουμάρ

Μετά το πένθος της απώλειας του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου,...

Ο «Satiros II» έριξε αυλαία παρέα με τη Σαπουντζάκη

Φινάλε με γέλιο, συγκίνηση και μια αγκαλιά που συζητήθηκε....

Υπάλληλοι του δημάρχου Γιάννη Μώραλη τα στελέχη της «Θύρας 7» που συμμετείχαν στη δολοφονία του Λυγγερίδη!

«Μεροκάματα» στον Δήμο Πειραιά επί ημερών Γιάννη Μώραλη έκαναν...

Πρόβα νυφικού για τη Βρισηίδα Ανδριώτου

Πρόβα νυφικού για τη Βρισηίδα Ανδριώτου, παρουσία και του...

Κεραυνοβόλος έρωτας για τον Κασσελάκη

Εχασε τα πρωτεία στην αγάπη του συζύγου του ο...