Το «αχαλίνωτο» sex γυμνάζει!

❱❱ «Θορυβώδεις» ερωτικές περιπτύξεις και συγκεκριμένες στάσεις φέρνουν περισσότερο κάψιμο θερμίδων και σφίγγουν τους μυς μέσα σε 15 λεπτάΑΠΟ ΤΟΝ
ΒΑΣΙΛΗ ΧΟΝΔΡΟΓΙΑΝΝΗ

Αντί να χύνετε ιδρώτα στην αίθουσα του γυμναστηρίου, καλύτερα να κάνετε το ίδιο στο κρεβάτι σας και μάλιστα όσο πιο… θορυβωδώς μπορείτε, συστήνει καταξιωμένη σεξολόγος, η οποία έδειξε για ποιον λόγο το σεξ είναι η καλύτερη γυμναστική. Η Σάνι Ρότζερς όχι μόνο υπολόγισε τις θερμίδες που καταναλώνονται σε 15 λεπτά σεξ, αλλά παρουσίασε και τις στάσεις με τις οποίες καίμε τις περισσότερες θερμίδες.

Δεκαπέντε λεπτά σεξ στην «ιεραποστολική» στάση καταναλώνουν, σύμφωνα με τη Ρότζερς, 134 θερμίδες. Αν, μάλιστα, η γυναίκα λυγίσει τα πόδια της και τα σηκώσει, ο αριθμός των θερμίδων που καταναλώνονται αυξάνεται, καθώς δουλεύουν περισσότερο οι κοιλιακοί μύες.
Η σεξολόγος υπολόγισε ότι για κάθε βογκητό καταναλώνονται περίπου 20 θερμίδες και γι’ αυτό συνιστά το σεξ να μη γίνεται… αθόρυβα.

shutterstock 536124673

Ακόμη περισσότερες θερμίδες «καίγονται» σε 15 λεπτά σεξ στη στάση της «όρθιας καουμπόισσας», καθώς φτάνουν τις 263. Στη στάση αυτή ο άντρας καλείται να ξαπλώσει ανάσκελα και σηκώνοντας τη μέση του να δημιουργήσει ένα είδος «γέφυρας» με το σώμα του. Η γυναίκα τοποθετείται όρθια από πάνω του και κινείται λυγίζοντας τα γόνατά της. Η στάση αυτή γυμνάζει τους μυς των ποδιών τόσο της γυναίκας όσο και του άντρα.

«Στα τέσσερα»

Οσοι το κάνουν «στα τέσσερα» καίνε περίπου 167 θερμίδες το δεκαπεντάλεπτο. Αν, μάλιστα, η γυναίκα είναι αρκετά ευλύγιστη, μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση θερμίδων σηκώνοντας το ένα πόδι της και τοποθετώντας το στον θώρακα του παρτενέρ της.

Η σεξολόγος Ρότζερς συνιστά δε παράλληλα με το doggy style τη χρήση δονητή, καθώς έχει υπολογιστεί ότι με αυτόν τον τρόπο καταναλώνονται άλλες 75 θερμίδες την ώρα. Στις 201 υπολογίζονται οι θερμίδες που «καίγονται» σε 15 λεπτά, όταν κάποιος κάνει σεξ στη στάση «καρότσι». Για να την επιτύχει το ζευγάρι, η Ρότζερς συστήνει να ξεκινήσει από το doggy style και στη συνέχεια ο άντρας να πιάσει από πίσω τα πόδια της γυναίκας, να τα σηκώσει και να τα κρατήσει σαν να έπιανε τα χερούλια ενός καροτσιού. Η στάση γυμνάζει τους μυς των χεριών, των ποδιών και τους κοιλιακούς και των δύο παρτενέρ.

shutterstock 692587345

Τέλος, όσοι διαθέτουν δυνατά μπράτσα μπορούν να σταθούν απέναντι από την κοπέλα τους και να τη σηκώσουν, έτσι ώστε να περάσει τα πόδια της γύρω από τη μέση τους και τα χέρια της γύρω από τον λαιμό τους. Η στάση αυτή καταναλώνει 209 θερμίδες το δεκαπεντάλεπτο, καθώς γυμνάζει τα μπράτσα, τους μυς της ράχης, τους μυς των ποδιών και τους κοιλιακούς, τόσο του άντρα όσο και της γυναίκας.

offer

{{-PCOUNT-}}12{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ