Μεσογειακό μενού κατά του jetlag

❱❱ Εξειδικευμένη διατροφή τρεις ημέρες πριν από το ταξίδι εξασφαλίζει καλή προσαρμογή του βιολογικού ρολογιούΗ μεσογειακή διατροφή, κυρίως αν περιέχει ελληνικό γιαούρτι και εναλλάσσει ημέρες νηστείας με ημέρες κανονικής κατανάλωσης θερμίδων, μπορεί να κάνει καλύτερες τις διακοπές σας. Αυτό υποστηρίζει ο γιατρός Μάικλ Μόσλι, ο οποίος εξηγεί ότι η συγκεκριμένη διατροφή μπορεί να αποτελέσει αντίδοτο στο jetlag.

Σε άρθρο του στην «Daily Mail» ο επιστήμονας συστήνει να ακολουθεί κανείς την εξειδικευμένη μεσογειακή διατροφή τρεις ημέρες πριν ταξιδέψει. Το διατροφικό πλάνο του Μόσλι περιλαμβάνει κρέας, φρούτα και λαχανικά που είναι τυπικά των μεσογειακών χωρών, καθώς και την προσθήκη ελληνικού γιαουρτιού και ζυμαρικών στις συνταγές.

Την πρώτη ημέρα ο γιατρός συστήνει «νηστεία» με την κατανάλωση μόλις 800 θερμίδων. Η δεύτερη είναι η ημέρα της αφθονίας, κατά την οποία προτείνει υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες πρωινό, μεγάλο μεσημεριανό και δείπνο πλούσιο σε υδατάνθρακες. Τονίζει δε ότι μετά τις 5 το απόγευμα δεν θα πρέπει να καταναλώνεται καφές. Την τρίτη ημέρα καλό θα ήταν να επαναληφθεί το διατροφικό πρόγραμμα της πρώτης ημέρας. Συστήνει, τέλος, την ημέρα του ταξιδιού να τρώει κανείς πρωινό την ώρα που τρώει πρωινό ο κόσμος στη χώρα προορισμού του, ενώ συνιστά να μην πίνει αλκοόλ στο αεροπλάνο.

Ο Μόσλι προτείνει στους ενδιαφερομένους να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του thebloodsugardiet.com, στην οποία θα μπορέσουν να βρουν μεσογειακές συνταγές για τη διατροφή. Ο ειδικός εξηγεί ότι με το παραπάνω διατροφικό πλάνο το βιολογικό ρολόι των ταξιδιωτών προσαρμόζεται με μεγαλύτερη ευκολία στη διαφορά της ώρας ανάμεσα στη χώρα εκκίνησης και στον προορισμό τους.

offer

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Ακολουθήστε την Espresso στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ MOBILE APP ΤΗΣ ESPRESSO

ΔΗΜΟΦΙΛΗ