Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου, 2025

Η Κατερίνα χτυπά κόκκινο στα social media

Λίγο μετά την κυκλοφορία του «Ακούστε τι μου λέει»...

Ελένη Κοκκίδου: «Σκυλομαμά» σε safe mode

Μια άνω τελεία στα επαγγελματικά της έβαλε η Ελένη...

Χριστούγεννα με εκπλήξεις* από το XMAS Calendar του opaponline.gr

Η Χριστουγεννιάτικη διάθεση μεγαλώνει ακόμα περισσότερο με το XMAS Calendar...

ΟΠΑΠ: Φρέσκια και δυναμική καμπάνια για το Υπεύθυνο Παιχνίδι με Χριστουγεννιάτικη διάθεση

Η προστασία των παικτών και η υπεύθυνη διασκέδαση στο...

Ασλάνης: Η επιστολή, τα χάπια και τα χρέη

Ο σχεδιαστής της showbiz βρέθηκε νεκρός μέσα στο διαμέρισμά του στο Κολωνάκι.

ΤΡΑΓΙΚΟ ΦΙΝΑΛΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΛΑΝΗ
Ο αιφνίδιος θάνατος του διάσημου σχεδιαστή, τα ερωτήματα που καίνε και η τελευταία φορά που τον είδανε μόνο του και χαμένο στις σκέψεις του.
 

Η πρόσχαρη φυσιογνωμία του πολυθρύλητου Ελληνα σχεδιαστή Μιχάλη Ασλάνη σκοτείνιασε μέσα σε λίγα λεπτά και έγινε άψυχο κουβάρι μέσα στο ευρύχωρο διαμέρισμα του τρίτου ορόφου όπου διέμενε επί της οδού Σκουφά 21, στο Κολωνάκι. Λίγο πριν από τις 2 χθες το μεσημέρι η Αστυνομία ειδοποιήθηκε από νεαρή γυναίκα, η οποία έκανε πρακτική μόδας στο ατελιέ του διάσημου σχεδιαστή, ότι μπήκε στο σπίτι και τον βρήκε νεκρό. «Ελάτε γρήγορα, ο Μιχάλης Ασλάνης είναι νεκρός» είπε η γυναίκα μέσα σε αναφιλητά στους αστυνομικούς. Οι αναποδογυρισμένες καρέκλες και τα έπιπλα του διαμερίσματος «οδήγησαν» τους άνδρες της Ασφάλειας στη θέα του νεκρού μόδιστρου. Ηταν πεσμένος και κουλουριασμένος στο δάπεδο, δίπλα στο κρεβάτι του. Δεν έφερε εμφανή ίχνη από χτύπημα. Το πρόσωπο του ήταν μελανιασμένο. Δίπλα του σκόρπια αντικαταθλιπτικά χάπια σωρό, καθώς και φάρμακα για χρόνια παθολογικά προβλήματα που αντιμετώπιζε (σακχαρώδη διαβήτη και υπέρταση). Ο Μιχάλης Ασλάνης, γράφοντας τραγικό επίλογο στα 65 του χρόνια, δεν ξέφυγε από την κατάρα που ακολουθεί τους διάσημους και εξαιρετικά άτυχους οι οποίοι γεννήθηκαν φτωχοί και ξυπόλητοι, έγιναν αυτοδημιούργητοι με το ταλέντο τους, άφησαν όνομα αλλά έφυγαν μόνοι…

Από το Τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής από την πρώτη στιγμή δεν δόθηκε βάρος στην εκδοχή της εγκληματικής ενέργειας. Μπορεί να μην έχει αποκλειστεί ακόμα κανένα ενδεχόμενο, όμως πλήρη εικόνα για τα αίτια του θανάτου του θα σχηματιστεί μετά τη νεκροψία-νεκροτομή του ιατροδικαστή της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Αθηνών, Σωτήρη Μπουζιάνη. Τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων (μετά από έναν περίπου μήνα), καθώς και η συνολική ιατροδικαστική έκθεση για τη σορό του Μιχάλη Ασλάνη θα λύσουν τελικά το μυστήριο γύρω από τον αιφνίδιο θάνατο του κορυφαίου σχεδιαστή μόδας. Παθολογικά αίτια; Αυτοκτονία; Κάτι άλλο;

Η Δήμητρα, στενή συνεργάτιδα του Μιχάλη Ασλάνη, γνωστοί του αλλά και πρόσωπα από τον κοινωνικό του περίγυρο τον αναζητούσαν πάνω από 48 ώρες. Κάποιες πληροφορίες από θαμώνες της πλατείας Κολωνακίου ανέφεραν ότι είδαν τον «σχεδιαστή να πίνει καφέ μόνος του το βράδυ της Κυριακής. Ηταν σε άσχημη κατάσταση και θλιμμένος». Ο χρόνος της πιθανής τελευταίας δημόσιας εμφάνισής του προσιδιάζει με τις τηλεφωνικές αναζητήσεις των συνεργατών και φίλων του στα τρία κινητά του τηλέφωνα. Είναι σίγουρο ότι στο μικροσκόπιο της Αστυνομίας ήδη έχουν τεθεί οι συγκλονιστικές καταγγελίες που είχε κάνει ο τραγικός σχεδιαστής στην «Espresso» στη στερνή, πικρή του εξομολόγηση περί «κλοπών της περιουσίας του και απειλών για τη ζωή του». Κάποια από τα πρόσωπα που υποδείχτηκαν προθανάτια έχουν ήδη κληθεί να καταθέσουν ως μάρτυρες. Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι απροσδιόριστος είναι και ο χρόνος θανάτου του μόδιστρου, γεγονός που θα διασαφηνιστεί από την ιατροδικαστική εξέταση. Πάντως το σώμα του και το πρόσωπό του παρουσίαζαν εικόνα θανάτου πολλών ωρών πριν.

«Φωτεινούλα και Δήμητρα, συγγνώμη που σας το έκανα αυτό»

Σε συνδυασμό με τις δημόσιες δηλώσεις στην «Espresso», το μυαλό πολλών πήγε στο κακό: ότι κάποιοι σκότωσαν τον σχεδιαστή. Μετά την πρώτη εκτίμηση του εγκληματολογικού της ΕΛ.ΑΣ. (αποτυπώματα, ίχνη, προσωπικά αντικείμενα), οι υποψίες στράφηκαν σε πιθανή αυτοχειρία ή αιφνίδια αδιαθεσία, πτώση στο δάπεδο και μοιραίο θάνατο. Στο σημείο όπου βρέθηκε η σορός του σχεδιαστή, καθώς και στο μικρό WC που υπήρχε μέσα στην κρεβατοκάμαρά του βρισκόντουσαν σκεύη γεμάτα χάπια που έπαιρνε ο Μιχάλης Ασλάνης, καθώς -όπως δήλωνε- έπασχε από υπέρταση και υψηλό σάκχαρο, το οποίο  παρακολουθούσε. Πληροφορίες αναφέρουν πως στο σπίτι βρέθηκαν τέσσερις σελίδες με ιδιόγραφες σημειώσεις στην ελληνική και τη γαλλική γλωσσά. Ανάμεσα στα αντικείμενα που εντοπίστηκαν είναι και το ημερολόγιο του σχεδιαστή με σκόρπιες σκέψεις.

Ξεχωρίζει μία παράγραφος: «Φωτεινούλα και Δήμητρα, δεν αντέχω άλλο και συγγνώμη που σας το έκανα αυτό» Η παράγραφος αυτή οδηγεί τους αξιωματικούς της ΕΛ.ΑΣ. στο συμπέρασμα ότι ο σχεδιαστής έβαλε τέλος στη ζωή του. Σε άλλη σελίδα ο Μιχάλης Ασλάνης είχε γράψει σημειώσεις αγωνίας για τις τρέχουσες οικονομικές εκκρεμότητες που τον έπνιγαν: οφειλές προς το ΙΚΑ και την εφορία αλλά και δουλειές που είχαν σχέση με τη μεγάλη επίδειξη μόδας που ετοίμαζε για τον ερχόμενο Οκτώβριο. Επίσης υποδείξεις για πληρωμή προσωπικού και δικηγόρων. «Πού βρίσκομαι, τι οφείλω;», έγραφε με πρόδηλη απόγνωση για οφειλές μετά και το πρόσφατο στραπάτσο του λόγω της οικονομικής κρίσης. Τα αγωνιώδη σημειώματα του σχεδιαστή, το ανεπιτυχές επαγγελματικό ταξίδι του στη Βραζιλία το 2010 για δουλειές που δεν απέδωσαν και τα συνεχή λουκέτα σε καταστήματα που διατηρούσε στοιχειοθετούν πιθανότητα αυτοχειρία. Οπως έγινε γνωστό, για τουλάχιστον δύο μήνες ο κορυφαίος μόδιστρος των πιο επώνυμων γυναικών της showbiz εργαζόταν εντατικά στο ατελιέ του, αφού μαζί με τους συνεργάτες του προετοίμαζε ένα μεγάλο λαμπερό σόου για τα σαράντα χρόνια της λαμπρής του πορείας. Το σόου, όπως αποκάλυψε ο φίλος του και για πάνω από είκοσι χρόνια συνεργάτης του Γιώργος Κουτούλιας, είχε κλειστεί για την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου στην Εβδομάδα Μόδας. Ο Μιχάλης Ασλάνης είχε σχεδιάσει μάλιστα και την παραμικρή λεπτομέρεια. Είχε επιλέξει τα ρούχα και τα μοντέλα που θα τα παρουσιάσουν. Φαίνεται όμως ότι η μοίρα είχε άλλα «σχεδιασμένα» για εκείνον… Η κηδεία του θα γίνει την Παρασκευή στη Χαλκίδα, όπου διαμένουν οι δύο από τις τρεις αδελφές του, οι οποίες χθες έσπευσαν στην Αθήνα μόλις έγινε γνωστή η τραγική είδηση προκειμένου να τακτοποιήσουν τα διαδικαστικά. 

ΘΑΝΟΣ ΜΑΚΡΟΓΑΜΒΡΑΚΗΣ – ΦΩΤ.: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΣΙΑΣ


Η προφητική συνέντευξη στην «Espresso» και η καταγγελία για τις δύο γυναίκες που τον κατέστρεψαν και εξαφανίστηκαν

«Ανησυχώ πλέον και για την ίδια μου τη ζωή, νομίζω ότι έχω μπλέξει, είμαι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Δίνω μεγάλο αγώνα. Εγώ φταίω για τις επιλογές μου και δεν είχα μυαλό να δω τα λάθη μου». Μόλις μία εβδομάδα προτού φύγει από τη ζωή, ο Μιχάλης Ασλάνης είχε παραχωρήσει μια προφητική -όπως αποδείχτηκε- συνέντευξη στην «Espresso» και τη Σάσα Σταμάτη, όπου μίλησε για όλους και για όλα, παραδεχόμενος πως φοβάται ακόμη και για τη ζωή του. Ο σχεδιαστής μόδας έχοντας επιστρέψει στο Κολωνάκι ύστερα από οκτώ μήνες, καθώς αναγκάστηκε να κλείσει το ατελιέ του στην Πλάκα, σε μια εξομολόγηση ψυχής στην «Espresso» είχε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για τη σωματική του ακεραιότητα, εξηγώντας πώς δύο γυναίκες που διαχειρίζονταν τα οικονομικά του τον κατέστρεψαν και στη συνέχεια εξαφανίστηκαν. Για το σημείο «μηδέν» όπου είχε φτάσει εξαιτίας των χρεών, είχε «δείξει» ανοιχτά τις δύο «προστατευόμενές» του που χαρακτήρισε υπαίτιες για την οικονομική καταστροφή του.

Η μία κοπέλα μάλιστα -με καταγωγή από την Αλβανία-, της οποίας η μητέρα φρόντιζε το σπίτι του μετρ, είχε σπουδάσει με τη βοήθειά του Λογιστική και είχε προσληφθεί στην επιχείρησή του. Η δεύτερη γυναίκα, από την Πάτρα, δούλευε πολλά χρόνια στον οίκο μόδας και ήταν το δεξί του χέρι.

Ο Μιχάλης Ασλάνης είχε πει στη συνέντευξή του για εκείνες: «Τους έδινα χρήματα για να πληρώσουν τις υποχρεώσεις που είχα στο ΙΚΑ, στην Εφορία και στις διάφορες τράπεζες. Αυτές, όμως, κρατούσαν τα λεφτά για τον εαυτό τους».

Ο σχεδιαστής είχε αποκαλύψει ακόμη ότι οι δυο τους εισέπρατταν και προκαταβολές από τα νυφικά (οι οποίες έμπαιναν σε τραπεζικό λογαριασμό της κόρης της μίας συνεργάτιδάς του που δούλευε σε τράπεζα), ενώ είχαν ενοικιάσει ένα διαμέρισμα όπου πωλούσαν τα ρούχα από το ατελιέ του σε τιμές χονδρικής. Οταν ο Μιχάλης Ασλάνης κατάλαβε τι γινόταν πίσω από την πλάτη του ήταν πλέον αργά.

Η νεαρή που κρατούσε τα λογιστικά της επιχείρησης, μαζί με τη μητέρα της πήραν -εκτός από τα χρήματα του σχεδιαστή- τα πράγματά τους κι έγιναν άφαντες. «Εχει κάνει γερή μπάζα η νεαρή. Κάποιοι μου λένε ότι έχει επιστρέψει στην Αλβανία». Αφαντη ωστόσο είναι και η γυναίκα από την Πάτρα.


Ο Ελληνας Versace που φοβόταν τη μοναξιά του
Η ιστορία του ευαίσθητου σχεδιαστή μόδας που ξεπέρασε τα ελληνικά σύνορα και έφτασε μέχρι το πριγκιπάτο του Μονακό

«Φοβάμαι το βράδυ, το άδειο σπίτι, τα μπαρ στον Πειραιά, τη μοναξιά των ανθρώπων. Φοβάμαι τη μοναξιά μου. Από τότε που έφυγες ξαναγύρισα. Στη ζωή που γεννήθηκα». Η ποίηση ήταν ακόμη ένα από τα πολλά ταλέντα του Μιχάλη Ασλάνη, που είχε αποκαλύψει η «Εspresso», στην οποία παραχώρησε μία σειρά από παλιά ποιήματά του που είχε γράψει τη δεκαετία του ’80.

Ο Ελληνας Versace, όπως αποκαλούσαν οι φίλοι του τον πολύ αγαπητό και εξαιρετικά ευαίσθητο σχεδιαστή, καταγόταν από τη Μικρά Ασία, αλλά γεννήθηκε στη Χαλκίδα, απ’ όπου έφυγε σε μικρή ηλικία προκειμένου να κυνηγήσει τα όνειρά του, αφήνοντας πίσω τους γονείς και τις τρεις αδελφές του.

Σπούδασε στη σχολή ΒΑΚΑΛΟ διακόσμηση, γραφικές τέχνες, ιστορία τέχνης και θεάτρου, αλλά τελικά τον κέρδισε ο κόσμος της μόδας. Η καριέρα του άρχισε το 1974 και οι δημιουργίες του κέρδισαν σχεδόν αμέσως την αναγνώριση, ενώ κόσμησαν σχεδόν όλα τα εξώφυλλα των τότε ελληνικών περιοδικών. Οι κριτικές για το έργο του Μιχάλη Ασλάνη ήταν πάντα θετικές, καθώς συνδύαζε τις σύγχρονες επιρροές με «έθνικ» καταβολές.

Πολύ σύντομα η δουλειά του ξεπέρασε τα σύνορα της Ελλάδας, τόσο με ατομικές όσο και με ομαδικές επιδείξεις μαζί με σημαντικούς ξένους σχεδιαστές. Μερικοί από τους fashion προορισμούς όπου είχε μεγάλη αποδοχή ήταν το Παρίσι, το Μιλάνο, η Ρώμη, το Μπάρι, το Μονακό, η Μόσχα, η Κωνσταντινούπολη, η Κύπρος και ο Καναδάς.

Ο Μιχάλης Ασλάνης εκπροσώπησε τη χώρα μας και σε ένα από τα μεγαλύτερα fashion shows των Παρισίων, στην Avenue Foch, στο οποίο συμμετείχαν οι καλύτεροι σχεδιαστές από όλο τον κόσμο, για τον εορτασμό των 25 χρόνων του γαλλικού Pret a Porter! Δεν ήταν όμως η μοναδική φορά που είχε γίνει θέμα στα γαλλικά μέσα, καθώς η εφημερίδα «Liberation» παρουσίασε την εμπνευσμένη από το Βυζάντιο κολεξιόν του. Στο Ντίσελντορφ, στη συνέχεια, απέσπασε τα πιο κολακευτικά σχόλια του διεθνούς Τύπου, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζονταν εκτενή αποσπάσματα από την κολεξιόν του στο CNN.

Επίσης είχε βρεθεί προσκεκλημένος του δημάρχου Φρανκφούρτης και είχε παρουσιάσει τις μοναδικές εκπληκτικές δημιουργίες του με «άρωμα» Ελλάδας. Ακόμη και η πριγκίπισσα Καρολίνα του Μονακό τον είχε προσκαλέσει στο πριγκιπάτο, όπου συμμετείχε σε φιλανθρωπικό gala για τον Ερυθρό Σταυρό, παρουσιάζοντας για ακόμη μία φορά τις δημιουργίες του στο εξωτερικό, μαζί με άλλους παγκοσμίου φήμης σχεδιαστές.

Η δουλειά του και η φήμη του ήταν τόσο μεγάλες στο εξωτερικό που στο Μπάρι της Ιταλίας τού απονεμήθηκε το χρυσό κλειδί της πόλης, ενώ την παρουσίαση της κολεξιόν του μετέδωσε απευθείας η ιταλική κρατική τηλεόραση RAI! Ακόμη, τρομερή επιτυχία είχε όταν -ως καλεσμένος του τουρκικού υπουργείου Πολιτισμού- παρουσίασε τη δουλειά του στην Κωνσταντινούπολη και την Αγκυρα. Είχε επίσης συνεργαστεί με τον Ινδό πρίγκιπα Ragivee Singh, ο οποίος μόλις είχε κατακτήσει τον τίτλο του ωραιότερου μοντέλου στον κόσμο (Μanhunt International). Μάλιστα, ο Ragivee επικοινώνησε με συνεργάτες του σχεδιαστή εκφράζοντας τα θερμά του συλλυπητήρια και τη βαθιά θλίψη του για τον αιφνίδιο χαμό του.

Στολές για το μετρό και το «Ελ. Βενιζέλος»

Σχεδίασε τα ρούχα για τους υπαλλήλους του Αττικό Μετρό και του αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος». Εκτός από την ένδυση, ο Μιχάλης Ασλάνης συνεργάστηκε με την «υπογραφή» του με μεγάλες εξαγωγικές μονάδες που πωλούν στην ελληνική και ξένη αγορά είδη σπιτιού, αξεσουάρ μπάνιου, ομπρέλες, εσώρουχα, αντρικά και παιδικά ρούχα.

Η τελευταία ασχολία του, που έγινε το αγαπημένο του χόμπι, ήταν έργα τέχνης τα οποία σχεδίαζε με μαρκαδόρους, κολλούσε πάνω τους αυτοκόλλητα κολάζ και έγραφε με το χέρι του διάφορα αποφθέγματα σε κάθε έργο. Επίσης, η άλλη αγάπη του ήταν να δημιουργεί πάνω σε κούκλες φορέματα από υλικά που είχε στο ατελιέ, όπως πέτρες, ή δαντέλες.

Ο Μιχάλης Ασλάνης ήταν από τους ανθρώπους που ήθελαν να δίνουν και όχι να παίρνουν. Η μεγαλύτερη ανταμοιβή του ήταν όταν έβλεπε τους άλλους να χαμογελούν όταν τους πρόσφερε δώρα, πράγμα που έκανε συχνά. Δεν ήταν λίγοι οι φτωχοί που βοηθούσε, αλλά -πάντα σεμνός- ήταν κάτι που το κρατούσε για τον εαυτό του… Οπως και τα προσωπικά του προβλήματα για να μη στενοχωρήσει τους φίλους του!

Ετοίμαζε εκδήλωση για τα 40 του χρόνια στον χώρο της μόδας

Ο Ελληνας Versace προετοίμαζε μια εκδήλωση στις 18 Οκτωβρίου για τα 40 χρόνια παρουσίας του στον χώρο της μόδας, ενώ μέσα στον επόμενο μήνα θα έκανε το Fashion Calendar 2014. Στο ημερολόγιο του προηγούμενου έτους, για το οποίο είχε συνεργαστεί με τον δημοσιογράφο Γιάννη Αρμουτίδη, «πρωταγωνίστησαν» η Βάλια Κακούτη και ο Γιάννης Παντελακάκης. Μάλιστα η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στην Αλεξανδρούπολη, προκειμένου ο σχεδιαστής να υποστηρίξει την απόφαση τοποθέτησης 1.881 συνοριοφυλάκων στον Εβρο. Το σύνθημα του ημερολογίου ήταν «Η μόδα θωρακίζει τα σύνορα».

Η πολυτάραχη ζωή του και το ημερολόγιο

Το όνομα του Μιχάλη Ασλάνη όσον αφορά την προσωπική του ζωή ήρθε δύο φορές στο ταραχώδες «πέλαγος» της επικαιρότητας. Η πρώτη φορά ήταν το 1999 με το προσωπικό του ημερολόγιο που βγήκε στη φόρα από τηλεοπτική εκπομπή και η δεύτερη χθες. Με τον μυστηριώδη θάνατό του. Το 1999 τηλεοπτική εκπομπή υψηλής τηλεθέασης αποφάσισε να βγάλει στη δημοσιότητα ένα ιδιόγραφο σημείωμα του Μιχάλη Ασλάνη, ο οποίος τότε ήταν ίσως το πιο μεγάλο και «βαρύ» όνομα στον χώρο της εγχώριας μόδας. Το σκάνδαλο που δημιουργήθηκε ήταν μεγάλο. Στο ημερολόγιο ο σχεδιαστής φέρεται ότι κατέγραφε άκρως ιδιωτικές στιγμές με άνδρες-μοντέλα και φίλους του στο ατελιέ του και στο σπίτι του στο Κολωνάκι. Εκεί όπου σύχναζε η μισή κοσμική Αθήνα. Ενα από τα πρόσωπα που κατονομάζονταν φερόταν αναμεμειγμένος με χρήση ναρκωτικών ουσιών, ενώ το όνομά του απασχόλησε πάλι τη δημοσιότητα -για άλλους λόγους- κάποια χρόνια αργότερα. Οι ιδιωτικές στιγμές κατονομάζονταν από τον σχεδιαστή με τη λέξη «σουσέλ» (στα γαλλικά σημαίνει γλειφιτζούρι). Δημιουργήθηκε σάλος, αφού αιφνιδιαστικά βγήκε στην τηλεόραση θέμα αυστηρών προσωπικών δεδομένων. Ο σχεδιαστής τότε, όπως θυμούνται όσοι είχαν παρακολουθήσει το σίριαλ «σουσέλ», αποδέχθηκε ανοιχτά τις προσωπικές του και σεξουαλικές του προτιμήσεις και το θέμα έκλεισε εκεί. Κάποια χρόνια αργότερα ο Μιχάλης Ασλάνης με πικρία εξομολογήθηκε τη θύελλα σε συνεργάτες του σε ένα θέμα που μάλλον πιο συμπαθή τον έκανε παρά τον έπληξε επαγγελματικά. 


 
«Εδινε ευκαιρίες και ήταν άψογος επαγγελματίας»
Ανθρωπος δοτικός, άψογος επαγγελματίας, γλυκύτατος, που έδινε ευκαιρίες και αγαπούσε παθιασμένα τη δουλειά του. Με τα καλύτερα λόγια μίλησαν για τον Μιχάλη Ασλάνη άνθρωποι που συνεργάστηκαν μαζί του και τον έζησαν από κοντά.

Βίκυ Κουλιανού: «Αλλαξε τη ζωή μου» «Εμένα ο Μιχάλης Ασλάνης μού άλλαξε ολόκληρη τη ζωή. Αυτός με ανακάλυψε στα δεκατρία μου μέσα σε ένα λεωφορείο. Είχαν απεργία τα ταξί και ο Μιχάλης δεν οδηγούσε αμάξι. Ηταν καρμική η συνάντησή μας, γιατί από εκείνη την ημέρα και μετά ξεκίνησε η καριέρα μου. Του εύχομαι καλό ταξίδι. Οι παιδικές ψυχές πρέπει να πηγαίνουν σε μεγάλες αγκαλιές, γιατί ο Μιχάλης ήταν ένα μωρό παιδί που έψαχνε πάντα την αληθινή αγάπη».

Βίκυ Καγιά: «Αμοιβαία τα αισθήματα» «Ηταν ένας γλυκός, ευγενέστατος και αξιοπρεπής άνθρωπος. Από τότε που ήμουν μικρή γνώριζα την αμοιβαία συμπάθεια που υπήρχε μεταξύ του Μιχάλη και της μητέρας μου. Εχω μόνο όμορφα πράγματα να θυμάμαι. Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να δουλέψω πολύ μαζί του, πέρα από ένα σόου του, γιατί όταν έκανε ντεφιλέ βρισκόμουν στο εξωτερικό. Αγαπούσε πολύ τη μόδα, τη δουλειά και την υπηρέτησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ηταν εξαιρετικός επαγγελματίας και συμπεριφερόταν με τον καλύτερο τρόπο στους συνεργάτες του».

Αντζελα Ευριπίδη: «Σ’ ευχαριστώ πολύ» «Συνήθως στα μοντέλα που του άρεσαν στις επιδείξεις έδινε την ευκαιρία να φοράνε περισσότερα ρούχα. Ημουν μέσα σ’ αυτές. Σε μια επίδειξη φόρεσα δεκατέσσερα ρούχα με το χρονικό περιθώριο αλλαγής να είναι πολύ μικρό. Ημουν στη φάση που από την πασαρέλα πάω στα backstage για να αλλάξω ρούχα και να ξαναβγώ. Με το που μπαίνω μέσα μου λέει “Ευριπίδη, έλα, το επόμενό σου, βγαίνεις, καταστρέφομαι”. Του είπα: “Ρε Μιχάλη, και Τιραμόλα να ήμουν δεν θα προλάβαινα” και βάλαμε όλοι τα γέλια. Θέλω να του πω “Μιχάλη, σ’ ευχαριστώ για όλα”».

Νόνη Δούνια: «Η αγαπημένη ατάκα»! «Ενα χαρακτηριστικό του Μιχάλη σε όλες τις επιδείξεις ήταν ότι καθόταν και έγραφε μόνος του για το κάθε ρούχο που φόραγε η εκάστοτε κοπέλα τον αριθμό του και από κάτω ένα «Thank You». Δηλαδή αν μια κοπέλα έβγαινε πάνω από δέκα φορές, θα είχε δέκα ιδιόχειρες κάρτες που γράφανε “Thank you”. Ηθελε πάντα οι κοπέλες να είναι ευχαριστημένες με τα ρούχα που θα φορέσουν. Η χαρακτηριστική του ατάκα ήταν “Τζάζμαν” και την έλεγε όταν θεωρούσε ότι κάνουμε κάτι τρελό και προχωρημένο. Εκλεισε ένα κεφάλαιο στη μόδα. Δεν νομίζω ότι έχει περάσει πιο αξιοπρεπής, ευγενής, δοτικός και κύριος από αυτήν τη δουλειά».

Σίλια Κριθαριώτη: «Ηταν σπουδαίος» «Είμαι στενοχωρημένη και συγκλονισμένη. Ηταν ένας σπουδαίος άνθρωπος και λυπάμαι γιατί είχε ένα άδικο τέλος, ενώ έχει δώσει τόσα πολλά στην ελληνική μόδα».

ΣΑΣΑ ΣΤΑΜΑΤΗ 

spot_img


ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κατερίνα Λέχου και Καλλιόπη Χάσκα έγιναν άνω κάτω στο πάρτι του Νίκου Ψαρρά

Μπορεί στη θρυλική «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 να ένωσαν τις...

Νέες μπίζνες στη Σκιάθο για Ντάνο

Για τη μετακόμισή τους στη Σκιάθο και το μαγαζί...

Ο Έλληνας τραγουδιστής που «σαρώνει» τα βραβεία στο εξωτερικό!

Ο Ιορδάνης Αγαπητός, τα τελευταία δέκα χρόνια, έπειτα από πλήθος σπουδαίων συνεργασιών σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα

Βράβευση για την Παλιοσπύρου και τη γιατρό της Μαρία Καλοφώνου

Eνα βραβείο που της δίνει δύναμη για να συνεχίσει...



Μποζουκια Αθηνα